BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 19:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] E36 speżyny obniżajace
PostNapisane: 28 października 2009, 21:06 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 52
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: E36 coupe
Witam mam pytanie czy jeżeli założę sprężyny obniżające 40/40 to czy tył będzie stał rowno z przodem czy będzie wyżej ?? Wolał bym mieć tył ciut wyżej wiec nie wiem czy nie lepiej 40/20 ??


Ostatnio edytowano 28 października 2009, 21:59 przez matejko711, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 21:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
najlepiej 60/40 nie będziesz żałował ;)
I tył będzie w sam raz, ciut wyżej...

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 21:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 261
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
COUPE, dobrze pisze daj 60/40 :)
Nie jest nie wiadomo jak nisko, jeździć się da, no i co najważniejsze auto zyskuje znacznie na wyglądzie :ok:
Ewentualnie daj na przód - 40, a na tyle zostaw jak jest jeżeli zależy ci tylko na tym aby auto stało w lekkim klinie...

_________________
E sechsunddreizig coupe in mauritiusblau
E neununddreizig in cosmosschwarz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 21:51 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 52
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: E36 coupe
nie mogę zostawić tylnych sprężyn ponieważ jedna jest pęknięta ale nie chce za dużo przesadzać z obniżeniem zastanawiam się miedzy 40/40 40/20 właśnie zależy mi na tym aby autko było w delikatnym klinie. Wiec na 40/40 raczej tego nie osiągnę dobrze rozumiem?

_________________
moje bmw : viewtopic.php?t=58819


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 21:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 261
Lokalizacja: Wąbrzeźno
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
matejko711 napisał(a):
Wiec na 40/40 raczej tego nie osiągnę dobrze rozumiem?

Raczej nie... Możesz zrobić sobie zestaw złożony z sprężyn -40 na przód, a na tyle m-technik i powinno być dobrze :) Ewentualnie kup sobie gotowy zestaw 40/20

_________________
E sechsunddreizig coupe in mauritiusblau
E neununddreizig in cosmosschwarz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 22:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Cytuj:
nie mogę zostawić tylnych sprężyn ponieważ jedna jest pęknięta ale nie chce za dużo przesadzać z obniżeniem zastanawiam się miedzy 40/40 40/20 właśnie zależy mi na tym aby autko było w delikatnym klinie. Wiec na 40/40 raczej tego nie osiągnę dobrze rozumiem?

Ja też miałem jedną pęknięta...
Założyłem technixa 60/40 i jest super ;)
Bierz 60/40 i sie nie zastanawiaj, auto będzie w idealnym leciutkim klinie :super:

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 22:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 345
Lokalizacja: wa-wa/kielce
Moje BMW: e46 tOurinG
Kod silnika: M47N
spójrz w moją galerie miałem Eibacha sport kit i pro kit, na sport kicie jazda nie była zbyt przyjemna , a i parkowanie pod krawężnik to tylko tyłem. pomyśl o tym.

_________________
poprzednie BMW - e36 318is http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=8952
- e46 touring 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=78705
e36 318is -http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79294&p=873695&hilit=bmw+318is#p873695


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 07:56 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 2468
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
jak dasz 40/20 t0 będzie kiln na 100% i do tego będzie taka sama szczelina między oponą a błotnikiem z przodu i z tyłu.Prawdę mówiąc jak dasz na tyle -20 to obniży się nie znacznie może centymetr.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: E36 speżyny obniżajace
PostNapisane: 29 października 2009, 09:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 485
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57/TU
matejko711 napisał(a):
Witam mam pytanie czy jeżeli założę sprężyny obniżające 40/40 to czy tył będzie stał rowno z przodem czy będzie wyżej ?? Wolał bym mieć tył ciut wyżej wiec nie wiem czy nie lepiej 40/20 ??


zobacz sobie moja galerie i aktualne fotki, moje coupe jest wlasnie w obnizeniu -40/-40 :) jak na moj gust przod moglby isc jeszcze nizej, czyli najlepiej zarzucic -60


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 09:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Jeśli byś chciał dawać 60/40 to wiadomo że amorki też musisz wymienić bo seria długo nie pociągnie.40/40klina niestety nie będzie(sam mam takie)więc optymalne wyjście 40/20 będzie klin i jazda będzie jak najbardziej :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 09:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
ja polecam 60/40 kompromis pomiędzy dobrym wyglądem a funkcjonalnością do tego ładne kółko :hyhy: i jest malina

a jeżeli upierasz się przy swojej konfiguracji to 40/20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 17:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 810
Lokalizacja: znana jako Wielkopolska wschodnia
Moje BMW: E39 530iT
Kod silnika: M54
Klin to jest dobry na drugi dzień po chlaniu! Ten cały klin jest delikatnie mówiąc do bani :zly: :P Jak mi sie to nie podoba to szok, wygląda jakby przód sie zapadł. najlepiej wychodzi, jak opadnie cała fura jednakowo. te kliny to dla mnie plaga jak swiatła lexus look i razem do siebie pasują :wstyd: :wstyd:
E36 najladniej wyglada gdy "płynie" równiutko tzn tylne koło wiecej sie chowa w nadkole. Rób 40/40!

_________________
'OkayLewis it's hammer time'
Obrazek

BetaBoy
http://www.youtube.com/watch?v=mJenWO1Hq5c


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 21:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 327
Lokalizacja: Przasnysz / Gdańsk
Moje BMW: było E36 jest E46
Kod silnika: M52B28TU
Mi ten klin kojarzy sie polonezem i fiatem 125p ktorym ludzie podnosili tyl zeby miec z gorki=szybciej :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2009, 21:39 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 52
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: E36 coupe
A ja uwazam ze roznica 2 cm nie jest przesada i mi sie podoba dzis juz zamowiłem 40/20 czekam na paczuszke :rotfl:

_________________
moje bmw : viewtopic.php?t=58819


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 22:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 228
Lokalizacja: Łomża
Moje BMW: 330xd
Kod silnika: M57
Panowie, pytanie do tych co zakładali nowe obniżające sprężyny.
Wsadziłem dzisiaj do siebie Eibach Pro Kit. Trzymając w ręku sprężynę Eibach i serie, ta pierwsza wyraźnie była niższa. Już miałem banana na gębie. Po zamontowaniu okazało się jednak, że auto nic, a nic nie siadło :/ Wróciłem do domu - około 8km i zauważyłem, że troche poszło na dół, ale jeszcze to nie to. Czy te sprężyny muszą się ułożyć i po jakimś czasie jeszcze siądą, czy jak?? Springi oczywiście dedykowane do auta.

_________________
BMW E46 330xd 236PS powered by Rogalotti
Audi TT 220PS 315Nm powered by Rogalotti - in progress....
YAMAHA R6 SuperStock 600


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, 23:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2174
Lokalizacja: Tiegenhof
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B16 :]
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=27899
wowo napisał(a):
Po zamontowaniu okazało się jednak, że auto nic, a nic nie siadło :/ Wróciłem do domu - około 8km i zauważyłem, że troche poszło na dół, ale jeszcze to nie to. Czy te sprężyny muszą się ułożyć i po jakimś czasie jeszcze siądą, czy jak??


Ja miesiąc temu założyłem 40/20 i zaraz jak wyjechała z warsztatu, siedziała ile trzeba i nadal (po miesiącu) jest bez zmian ;)

_________________
>>> MOJA e36... :] <<<

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 01:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
Cytuj:
Panowie, pytanie do tych co zakładali nowe obniżające sprężyny.
Wsadziłem dzisiaj do siebie Eibach Pro Kit. Trzymając w ręku sprężynę Eibach i serie, ta pierwsza wyraźnie była niższa. Już miałem banana na gębie. Po zamontowaniu okazało się jednak, że auto nic, a nic nie siadło :/ Wróciłem do domu - około 8km i zauważyłem, że troche poszło na dół, ale jeszcze to nie to. Czy te sprężyny muszą się ułożyć i po jakimś czasie jeszcze siądą, czy jak?? Springi oczywiście dedykowane do auta.
_________________


Mi sie wydaje ze po około 2 miesiącach użytkowania technixa 60/40 auto minimalnie usiadło... ;)

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 11:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
COUPE napisał(a):
Mi sie wydaje ze po około 2 miesiącach użytkowania technixa 60/40 auto minimalnie usiadło...

U mnie też tak było.Z początku mało co siadła ale wraz z km poszła niżej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] E36 speżyny obniżajace
PostNapisane: 17 listopada 2009, 01:09 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: z3
Kod silnika: M44B19
Witam wszystkich,sem ja mam problem ze sprezynami Eibach pro kit,40/40 ale od strony pasazera z tylu jest wieksza szpara pomiedzy kolem a blotnikiem... Okolo 1.5cm i wyprowadza mnie to z rownowagi,naprawde bo przeciez kupilem zeby bylo nizej a nie krzywo;) jest tak ze jak jezdze sam,wysiade z auta i sprawdze to moja strona jest nizej,jak autko nie jezdzone stoi kilka godzin to rowniez moja strona jest nizej ale jak jezdze z pasazerem,wystarczy jakis odcinek przejechac i wszystko sie wyrownuje,wysiadziemy i sprawdze jest ok po obu stronach ale po godzinie wszystko wraca do normy,czyli do krzywosci:) dodam ze autko w dobrym stanie,przebieg 60 tys.mil wlasnie wybilo....

_________________
Freude am Fahren


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] E36 speżyny obniżajace
PostNapisane: 17 listopada 2009, 12:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3682
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E39 @ e46 @ e36
Kod silnika: m52b20 @ m43b16
zusto napisał(a):
Witam wszystkich,sem ja mam problem ze sprezynami Eibach pro kit,40/40 ale od strony pasazera z tylu jest wieksza szpara pomiedzy kolem a blotnikiem... Okolo 1.5cm i wyprowadza mnie to z rownowagi,naprawde bo przeciez kupilem zeby bylo nizej a nie krzywo;) jest tak ze jak jezdze sam,wysiade z auta i sprawdze to moja strona jest nizej,jak autko nie jezdzone stoi kilka godzin to rowniez moja strona jest nizej ale jak jezdze z pasazerem,wystarczy jakis odcinek przejechac i wszystko sie wyrownuje,wysiadziemy i sprawdze jest ok po obu stronach ale po godzinie wszystko wraca do normy,czyli do krzywosci:) dodam ze autko w dobrym stanie,przebieg 60 tys.mil wlasnie wybilo....


A dawno temu zakładałeś zawieszenie?
Coś tu jest nie tak z tym przechyłem auta... Prawdopodobnie wina sprężyny...

_________________
Moja R6
viewtopic.php?f=60&t=120270

Moja e39
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=93561

Moja 19letnia e36 (niestety aktualnie już była)
viewtopic.php?f=6&t=104802&p=1262357#p1262357


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL