BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 11:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e46] z jakiego BMW jest ta szpera? 330Ci
PostNapisane: 25 listopada 2009, 10:03 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Clatrine napisał(a):
stare dyferki byly bez zeber(wyjatek opel omega one mialy zebra i te dyfry byly tylko ze szpera) i nie wazne czy szpera była czy nie natomiast nowsze (nie jestem w stanie podac konkretnie dat) gdy mialy zeberka wystepowala szpera a dyfer co pokazał Santino, nie wydaje mi sie ORI a jeśli nawet to moim zdaniem szpera jest

Żeberka to już przy dyferencjałach (niezeszperowanych) w e30 były...

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] z jakiego BMW jest ta szpera? 330Ci
PostNapisane: 25 listopada 2009, 15:11 
Santino napisał(a):
licze sie z tym :) kilka razy w roku przekraczam 200km/h za to podczas normalnej jazdy przyspieszam caly czas :) a pozatym tak jak piszesz skrzyna 6stka troche poprawi sytuacje.
respect, jak oceniasz dzialanie dyfra od M3? w stosunku do ori mostu, przyspieszenie duzo sie poprawiło?


wogole w ten weekend wrocil moj kolega z uk i ma 330 wlasnie z lsd i w niedziele jezdzilismy i super efekt i on montowal tam szpere. sam nie wiedzial jakie przelozenie czy jak po prostu oddal do warszatatu zaplacil i ma zrobione i gadalem dzis odnosnie tego tematu z nim i mowi ze v-max mu wogole nie spadl. jak to jest mozliwe? a cena calej przerobki plus nowe gumy mocujace most 900 funtow wiec chyba zle nie jest?!


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [e46] z jakiego BMW jest ta szpera? 330Ci
PostNapisane: 25 listopada 2009, 15:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Jezeli nie zmienil przelozenia glownego to v-max sie nie zmienila, v-max nie zalezy od tego czy masz otwary dyferencjal czy LSD.

A cena normalna, podejrzewam, ze ma Quaife, bo to chyba najpopularniejsza firma w UK.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] z jakiego BMW jest ta szpera? 330Ci
PostNapisane: 25 listopada 2009, 16:09 
Vermilion napisał(a):
Jezeli nie zmienil przelozenia glownego to v-max sie nie zmienila, v-max nie zalezy od tego czy masz otwary dyferencjal czy LSD.

A cena normalna, podejrzewam, ze ma Quaife, bo to chyba najpopularniejsza firma w UK.


mozliwe on nie wiedzial co ma wazne bylo zeby auto ciagnelo na 2 kola. ogolnie jednak odczucie jest takie jak by mimo braku zmiany przelozenia jak mowisz bo w takim razie zapewne tak ma auto lepiej przyspieszalo. jednak co mi powiedzial dzis to to ze przy ruszeniu z strzalem ze sprzegla kontrola trakcji sie odpina. tj zaswieca sie kontrolka jak by byla wylaczona. ale nie dzieje sie to za kazdym razem. jakies pomysly czemu? czy to akurat normalne przy dolozeniu szpery ze kontrola swiruje?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [e46] z jakiego BMW jest ta szpera? 330Ci
PostNapisane: 26 listopada 2009, 00:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
Santino napisał(a):
licze sie z tym :) kilka razy w roku przekraczam 200km/h za to podczas normalnej jazdy przyspieszam caly czas :) a pozatym tak jak piszesz skrzyna 6stka troche poprawi sytuacje.
respect, jak oceniasz dzialanie dyfra od M3? w stosunku do ori mostu, przyspieszenie duzo sie poprawiło?

Wrażenia jak najbardziej na plus :super: Odpycha się lepiej z 2 kółek. Muszę szybko wachlować dźwignią zmiany biegów, tu sprawdza mi się short shifter, który skraca u mnie skok o 50% :ok: Ne pewno trzeba się nauczyć jazdy ze szperą głównie w zakrętch. Nie można już przedobrzyć z gazem bo to grozi (nie)kontrolowanym poślizgiem. Mylą sie Ci co twierdzą że takie przełożenie zabija możliwości m54b30 Pierwsze kilka dni byłem w szoku ale teraz już opanowałem styl jazdy. Przy moim przełożeniu spalanie w mieście wzrosło o około 2l na 100km w trasie z resztą też. Przy 140km/h mam 4500obr/min i spalanie na poziomie 13l
bimmerkuba11 napisał(a):
mozliwe on nie wiedzial co ma wazne bylo zeby auto ciagnelo na 2 kola. ogolnie jednak odczucie jest takie jak by mimo braku zmiany przelozenia jak mowisz bo w takim razie zapewne tak ma auto lepiej przyspieszalo. jednak co mi powiedzial dzis to to ze przy ruszeniu z strzalem ze sprzegla kontrola trakcji sie odpina. tj zaswieca sie kontrolka jak by byla wylaczona. ale nie dzieje sie to za kazdym razem. jakies pomysly czemu? czy to akurat normalne przy dolozeniu szpery ze kontrola swiruje?


Trakcja się wyłącza bo oba koła się kręcą przy strzale i komp odczytuje to jakby oba koła trzymały się drogi. Zapewne sterownik trakcji do szpery jest inny. U mnie jest tak samo. Wchodząc w zaręt jak uda Ci się od razu zakręcić dwoma kołami to przy włączonej trakcj ona nie zadziała. Przy delikatnym dodaniu gazu trakcja zaskoczy. Na początku byłem przestraszony jazdy w zimę bo bałem się że na każdym zakręcie przy mocniejszym depnięciu trakcja nie zadziała i będe driftował ;)

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL