BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 20:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 16:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1202
Lokalizacja: NDM
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47TUD20
lepiej by zrobili alby wzbogacili ofertę mini o ten model, mogliby się też uczyć na błędach konkurencji bo te a2 od audi to był totalny niewypał

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 17:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 17
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
:( ehh niedługo się okaże że wszystkie będą miały przedni napęd bo taniej wyjdzie

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 17:48 
Emes napisał(a):
A Ciebie Fryderyk z punktu widzenia nazwijmy to fana marki, a nie przeciętnego Kowalskiego, czy ekonomisty to nie rusza?


BMW nie produkuje ciężarówek, Smartów, Golfów, Ibizy.

Jeśli produkcja takiego małego gówienka ma umocnić pozycję BMW na rynku i zmniejszyć ryzyko, ze w przyszłości VW zagarnie BMW podobnie na Porsche, to nie ma co tragizować chyba.

kleine BMWe z FWD to o wiele mniejsze zło, niż 3er Serie ze znaczkami VW na wszystkich częściach.

wara od trójki z FWD :cisza:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 18:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 8590
Lokalizacja: Lublin
Garaż: 93' E36 Sedan Calypsorot
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=107879

99' E46 Coupe Topasblau
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119679

07' CLS W219 7G-Tronic
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=151028

04' C200 Kompressor Polift
A wszystko przez to pierd... Audi A1... ścierwo.
BMW poczuło się niedowartościowane w tym śmiesznym segmencie Aut, i stąd ten głupi pomysł z autkiem i przednim napędem.
Oglądałem właśnie reportaż na TVN Turbo w codziennym informacyjnym programie Raport Turbo.
Dziennikarz postawił dobre pytanie na koniec "Tylko czy Fanom i zwolennikom BMW ten pomysł się spodoba i czy oni go zaakceptują" ?
Ja naprawdę wiele zrozumie i jestem nawet człowiek kompromisowy np taka Hybryda w BMW X6 uważam, że to dobre rozwiązanie bo teraz wszystkie dobre marki kierują się tymi rozwiązaniami ku przyszłości...
Nawet ostatnio natchnąłem się na zielone ferrari. ale BMW z napędem na przód :rotfl:

_________________
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim autem spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
Obrazek
Był: 93' E36 Sedan 316i Calypsorot Metallic - Bimbrowóz (2009-2012)
Był: 99' E46 Coupe 320Ci Topasblau - Smerfeta (2012-2015)
Jest: 07' Mercedes-Benz CLS W219 320CDI 7G-Tronic - Czarna Locha (2015-Obecnie)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 18:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Myślę że jednak BMW ma gdzieś opinię młodzieży w nastoletnich beemkach.
Liczy się to co powie klient który wykłada ~70-90k na nówkę :)

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 18:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Fryderyk napisał(a):
Przemoo napisał(a):
[*]


lukasz_ napisał(a):
'Świat schodzi na psy...' :wstyd:


Emes napisał(a):
wszyscy co stoją za tym pomysłem to chyba się z koniami na łby pozamieniali.


i co jeszcze mądrego nt. temat powiecie? :wstyd:


Nie wiem, czy w Twoich oczach to będzie mądre, ale ja powiem, że za kilka lat, jak tak dalej pójdzie, konkurencją dla BMW będzie VW, a nie np. MB. Wbrew pozorom całkiem niewiele brakuje, bo większość już dziś stawia na równi Audi.

Tomek napisał(a):
Myślę że jednak BMW ma gdzieś opinię młodzieży w nastoletnich beemkach.
Liczy się to co powie klient który wykłada ~70-90k na nówkę :)


Brutalna prawda. Duża część jednak tej młodzieży będzie za kilka lat miała kaskę na nowe auto i wtedy mogą już na tym stracić, bo jak ktoś zobaczy, że 20 letnia beemka, którą właśnie sprzedał była lepsza od tej drożyzny z salonu to raczej paszoł won i tyle.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 19:09 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
jiGsaw napisał(a):
Brutalna prawda. Duża część jednak tej młodzieży będzie za kilka lat miała kaskę na nowe auto i wtedy mogą już na tym stracić, bo jak ktoś zobaczy, że 20 letnia beemka, którą właśnie sprzedał była lepsza od tej drożyzny z salonu to raczej paszoł won i tyle.


Dokładnie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 20:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 695
Lokalizacja: Śmigiel/Leszno
Moje BMW: E30
Kod silnika: MXXBXX
Akcesoria do BMW tak już robią w Chinach.

Mój świeży nabytek:
Obrazek

"Kiedy powiem sobie dość..."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 20:18 
jiGsaw napisał(a):
Nie wiem, czy w Twoich oczach to będzie mądre, ale ja powiem, że za kilka lat, jak tak dalej pójdzie, konkurencją dla BMW będzie VW, a nie np. MB. Wbrew pozorom całkiem niewiele brakuje, bo większość już dziś stawia na równi Audi.


Moim zdaniem to nie jest mądre, ale przynajmniej to nie brzmi jak "co za kretyn z końskim łbem to wymyślił" i można się jakoś odnieść.

Silnik Smarta jest sygnowany MB, czy to boli potencjalnego nabywcę CL-a 65 AMG?

Klasa A - czy aż tak dużo mówi się, że MB to ścierwo, bo robi klasę A, a nie nazywa go np. Daimler-VW?

W tym, za co JA osobiście cenię BMW, przez tyle lat BMW nie oddało pola, dla mnie wciąż jest na 1. miejscu, z resztą nie tylko ja tak uważam, skoro BMW regularnie otrzymuje pochlebne opinie. Na równi z Audi stawiają forumowi fetyszyści "jakości wnętrza", co dla mnie i tak nie jest do końca zrozumiałe, bo BMW nigdy nie było słynne z najlepszej jakości materiałów i nie będzie podejrzewam.

Z resztą, to nie jest 1. raz, kiedy BMW raczy nas małymi eco-miejskimi samochodzikami ;)
Mamy dziś X-drive- jest jaki jest, ma wady i zalety, ale... no kurde, to też nie jest klasyczny napęd na tył!

Jeśli teraz jest początek końca, to dla mnie koniec BMW się zaczął z wprowadzeniem napędu x w 85r. chyba w e30 325.

Tomek napisał(a):
Myślę że jednak BMW ma gdzieś opinię młodzieży w nastoletnich beemkach.
Liczy się to co powie klient który wykłada ~70-90k na nówkę :)


Oczywiście, że tak, tylko szkoda, że forumowi dyskutanci w większości w ocenianiu nowej mikro serii mają na względzie jedynie "tradycję", a nie warunki na rynku itd.


Muszę przyznać, że sam jestem ciekaw, czy będzie jednak powrót do tradycji i nawiązanie do Isetty :]

Obrazek

byłoby ciekawie :)


...a za te słowa o VW jig spłonie w piekle :twisted:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 20:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
trochę to może straszne z punku widzenia fanatyka marki ale Fryderyk ma rację. Czasy idą do przodu. Jakby ktoś zauważył to już od dawna "źle" się dzieje w BMW. Najpierw wyprostowanie dechy,terenówki z ///M na klapie, nowe ///M z młynkami i automatami itp. Mam nadzieję że jak ktoś będzie chciał jeździć "prawdziwym" (czyt, z tylnym napędem) BMW to bedzie miał możliwość kupić takowe. Mercedes jest cały czas na górze a jakoś busiory i inne wynalazki produkuje. Większy rynek-większy zysk. Czysta kalkulacja. A co do Audi-jakby ktoś nie zauważył - już od dawna w porównaniach samochodów z wyższej półki widać Audi-BMW-Mercedes. Kolejność nie ważna (alfabetycznie :] )

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 20:26 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Tyle że FWD wynika tylko i wyłącznie z kosztów - jest po to aby je obniżyć i móc zmniejszyć wymiary auta - czyli downsizing - nie jest lepszy, tylko jest gorszy a powstał, bo jest tańszy.
xDdrive to coś zupełnie innego, to ma nie być tańsze, tylko ma być czterołapem, poza tym xDrive ma 40:60.

Dla mnie FWD w BMW to kibel i tyle.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 20:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Kyokushin napisał(a):
Tyle że FWD wynika tylko i wyłącznie z kosztów - jest po to aby je obniżyć i móc zmniejszyć wymiary auta - czyli downsizing - nie jest lepszy, tylko jest gorszy a powstał, bo jest tańszy.
xDdrive to coś zupełnie innego, to ma nie być tańsze, tylko ma być czterołapem, poza tym xDrive ma 40:60.

Dla mnie FWD w BMW to kibel i tyle.

no tak ale przecież jak BMW to tylko RWD :cisza: i najlepiej e30 na wąskiej lampie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 20:33 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
trollu napisał(a):
i najlepiej e30 na wąskiej lampie

i koniecznie m20b20

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 20:51 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Zapomniał wół jak cielęciem był
http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_Isetta

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 20:53 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Nawet maluch, był RWD. :rotfl:

isetta - nigdy tego auta nie lubiłem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 22:14 
trollu napisał(a):
trochę to może straszne z punku widzenia fanatyka marki ale Fryderyk ma rację. C


ja jestem fanatykiem :D

BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW BMW


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 22:44 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 40
Lokalizacja: Łazy woj.Śląskie
Moje BMW: E34 525td '95
Kod silnika: M51
Fryderyk... BMW na grafice którą wrzuciłeś stoi chyba przed Fiatem który jest bliźniaczo podobny...
To byłaby mała tragedia jak dla mnie...
Jeśli chodzi o samą konstrukcję... BMW nie kojarzyło mi się nigdy z taniością i ten przedni napęd budzi jak dla mnie kontrowersje.
Próbuję sobie wyobrazić taki wózek na zakupy z logo BMW, ale nie potrafię. Pierwszą rzeczą jaka pojawia się w mojej głowie przy tej
kombinacji jest kierownica z logo bmw, która szarżuje w moich rękach przy dynamicznym ruszaniu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 22:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Konkurencja duża, kryzys.. to każdy kombinuje jak może. Porsche zrobiło panamerę, cayena, która też moim zdaniem odbiega od stylu marki, MB zrobiło Klasę A z przednim napędem, wiec BMW zrobiło FWD.. niektórzy uważają że BMW to tylko benzynowe R6.. a jednak i diesle cieszą się dużą popularnością, i R4 też sporo jeździ po naszych drogach.

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 23:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Szklany napisał(a):
BMW na grafice którą wrzuciłeś stoi chyba przed Fiatem który jest bliźniaczo podobny...

wszystkie pudełka są bliźniaczo do siebie podobne

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 10 marca 2010, 23:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 663
Lokalizacja: Konin/Wrocław
Moje BMW: e30
Kod silnika: 2jz
Bedzie trzeba na wstecznym jezdzic :)

_________________
PROGRAMOWANIE KODOWANIE DIAGNOSTYKA CHIP TUNING/ TUNING MECHANICZNY - WLKP, DOLNY ŚLĄSK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL