BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 19:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 10:26 
Kyokushin napisał(a):
Boogie - w samo sedno.


Kurde, teraz to nie do końca wiem Kyo jakie masz stanowisko odnośnie tego tematu, skoro twierdzisz, że boogie trafił w sedno :-k

Boogie napisał(a):
Skończy się to wielką kupą :)


Premiera MB A miała miejsce jakiś czas temu, 97.r chyba. Też przedni napęd. Nie podejrzewam, żeby niszczył wizerunek strasznie, choć pamiętam, że na początku było dość głośno i krzywo patrzyło się na to.
Małe auta zawsze będą miały popyt, ale zwłaszcza teraz, po kryzysie, samochody premium będą masowo sprzedawane, póki co nie widzę szansy, żeby małe BMW zdominowało większych braci :spi: Nie sądzę, że w ogóle sprzedaż małego BMW przyniesie większe zyski, niż od 1er w górę :spi:

Boogie napisał(a):
Raczej niewielu z Was jest w stanie skojarzyć coś takiego, jak komunikat rynkowy PR jaki wydawało z siebie BMW przed 20 laty.


Ja pamiętam :cool:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 11:24 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Fryderyk napisał(a):
Kurde, teraz to nie do końca wiem Kyo jakie masz stanowisko odnośnie tego tematu, skoro twierdzisz, że boogie trafił w sedno :-k


Boogie napisał(a):
Skończy się to wielką kupą :)


[*]

Właśnie takie mam i miałem, na temat FWD w BMW.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 11:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1160
Lokalizacja: PL
że bmw zacznie robic samochody z napedem na przód nie znaczy to koniec marki,moga byc tak dobre jak teraz,to sie okaże.wiadomo za najlepsze marki na swiecie maja naped na tył ale mysle ze na przód beda to najtansze modele takie do miasta,aby kazdego było na niego stac.nie sadze aby naped na tył zaczeli montowac we wszystkich modelach,wiec nie ma co sie tak martwić. ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 12:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3336
Lokalizacja: SOSNOWIEC/LONDON
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52b28
jak dla mnie to moze miec naped hybrydowy na kolo zapasowe bo i tak zostane przy swojej e39 :cwaniak:
no chyba ze kupie cos starszego :cwaniak:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 13:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
dolar$ napisał(a):
że bmw zacznie robic samochody z napedem na przód nie znaczy to koniec marki,moga byc tak dobre jak teraz,to sie okaże.wiadomo za najlepsze marki na swiecie maja naped na tył ale mysle ze na przód beda to najtansze modele takie do miasta,aby kazdego było na niego stac.nie sadze aby naped na tył zaczeli montowac we wszystkich modelach,wiec nie ma co sie tak martwić. ;)


O ile mi wiadomo to już jest coś takiego do miasta, na co praktycznie każdego stać. Zwie się to, o ile mnie pamięć nie myli, VolksWagen.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 13:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 412
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: Było 540i, 320Ci
Robienie autek 'dla ludu'- małych, miejskich gówienek według mnie godzi w prestiżowy wizerunek marki, który poniekąd też jest ważny na rynku. Nie powiecie mi chyba, że nie zajeżdża wam to skodą, fiatem czy innym badziewiem. Pewnie przyniesie to zysk, zobaczymy tylko, czy nie będzie to wykopanie sobie dołka patrząc daleko w przyszłosc.
Merc już wcześniej, przed wprowadzeniem klasy A, robił ciężarówki, autobusy, dostawczaki, więc wydaje mi się że to trochę inna piłka, tam wprowadzenie miejskiego wozidełka z FWD troche inaczej wyglądało.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 14:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Emes napisał(a):

Merc już wcześniej, przed wprowadzeniem klasy A, robił ciężarówki, autobusy, dostawczaki, więc wydaje mi się że to trochę inna piłka, tam wprowadzenie miejskiego wozidełka z FWD troche inaczej wyglądało.


Wiesz

Obrazek
Obrazek

moze to nie ciezarowka, autobus czy dostawczak, ale motocykl to tez nie jest :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 14:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 412
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: Było 540i, 320Ci
:rotfl:
No tak, tylko że to można moim zdaniem zaliczyc (mocno naciągając) do czegoś w rodzaju gadżetów które wypuszcza marka :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 14:47 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 40
Lokalizacja: Łazy woj.Śląskie
Moje BMW: E34 525td '95
Kod silnika: M51
Jeśli chodzi o skutery to nie jest to dla mnie coś śmiesznego, BMW ma piękną tradycję jeśli chodzi o budowę motocykli.
Jazda w zatłoczonym mieście jest wygodniejsza i szybsza niż motocyklem, C1 miało pewną innowację mianowicie pasy bezpieczeństwa.
Skuter powstał w wyniku kooperacji z Aprilią podobnie jak i pierwszy gs 650. Stylistyka może nie powalała, ale był to i tak totalny nie wypał,
szybko wycofali go z rynku.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 15:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
Ojej jaka tragedia się stała, BMW chce robić małe auto FWD i już pierwsze samobójstwa na forum.
"Ale to było dobre... :D"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 15:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1160
Lokalizacja: PL
discrimen popieram.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 17:52 
Ciekawe który z forumowiczów, gdy kupował swoją beemkę brał przede wszystkim argument, że BMW nie robi FWD :-k


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 18:04 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 41
Posty: 1464
Lokalizacja: SjZ
Moje BMW: VW
Kod silnika: tsi
pewnie żaden :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 18:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Fryderyk, tak skonstruowanego argumentu zapewne nikt. Ale właśnie to że BMW robi tylko RWD jest częścią hmmm... nie wiem jak to określić, "magii"? marki. To właśnie RWD, "kultowe" R6 i jeszcze kilka elementów jako całość tworzą wizerunek BMW jako marki klasy premium.
Jestem tego samego zdania co Boogie.

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 18:19 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Fryderyk napisał(a):
Ciekawe który z forumowiczów, gdy kupował swoją beemkę brał przede wszystkim argument, że BMW nie robi FWD :-k


Ja jak kupiłem to nie wiedziałem że ma RWD nawet.
Za to jak jeździłem to zauważyłem że świetnie się prowadzi.
Świetne prowadzenie wynika z rozkładu masy 50:50 i RWD.

Następne i kolejne BMW kupiłem bo świetnie się prowadzi :)

FWD to synonim słowa tanio. Tanio i dobrze, w parze ze sobą raczej nie chodzi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 18:24 
Kyokushin napisał(a):
Ja jak kupiłem to nie wiedziałem że ma RWD nawet.
Za to jak jeździłem to zauważyłem że świetnie się prowadzi.
Świetne prowadzenie wynika z rozkładu masy 50:50 i RWD.

Następne i kolejne BMW kupiłem bo świetnie się prowadzi :)

FWD to synonim słowa tanio. Tanio i dobrze, w parze ze sobą raczej nie chodzi.


tylko co zmienia to, że sobie będzie jakieś małe pierdu z FWD?

Dziś mały samochód z RWD robić to debilizm :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 18:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
Ja również nie widzę żadnego sensu robienia RWD w małym miejskim aucie. Nie widzę żadnego argumentu na to. A że BMW robiło zawsze RWD, to może w ramach tradycji powinni na 12v R6 zakończyć rozwój. Nie można robić czegoś na siłę, bo zawsze tak było.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 19:00 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Fryderyk napisał(a):
tylko co zmienia to, że sobie będzie jakieś małe pierdu z FWD?

Dziś mały samochód z RWD robić to debilizm :)


Dlaczego? Nie widze w tym absolutnie żadnego problemu.
Skoro dziś to debilizm to kiedy nie był wczoraj? Jutro nie będzie? Bez sensu... z braku argumentu przeciw pisać że to debilizm. Echh :dobani:

1-er ma RWD i co, źle? Małe auto, fajne i fajnie się nim jeździ.

BMW odróżnia to że jeździ się nim fajnie, co w prostej linii zależy od RWD, więc nie ma absolutnie żadnych argumentów przeciw takiemu rozwiązaniu.
Takie coś było by droższe i lepsze. Natomiast ta marka, jak i w ogóle pomysł robienia 'małego auta FWD' idzie w taniość i szarość.
Raz że 'małość' w BMW powinna się zakończyć na serii 1 a dwa, FWD jest :dobani:

Przypominam motto BMW.
Przyjemność z jazdy.

FWD daje przyjemność z jazdy? Nie. Oto kolejny argument.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 19:01 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 36
Posty: 40
Lokalizacja: Łazy woj.Śląskie
Moje BMW: E34 525td '95
Kod silnika: M51
Heh... Napisałem dość długiego posta i czeluści piekielne go pochłonęły :/
Odnośnie Isetty oficjalnych info nie ma. Za to są ciekawsze... :)



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Początek końca - The Fall of BMW
PostNapisane: 11 marca 2010, 19:44 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Ale stękacie. BMW zrobi mały tani samochód, którego odbiorcami nie będziemy my, tylko co najwyżej nasze żony. Już w tym przypadku prowadzenie schodzi na dalszy plan. Zarobi przy tym mnóstwo kasy, którą będzie można inwestować w bardziej niszowe projekty. Biznes is biznes! Wiadomo, że fajnie by było jakby firma robiła tylko i wyłącznie super sportowe auta, tylko, że popyt na nie jest zbyt mały aby pokryć wszystkie koszty produkcji, dlatego wszystkie fabryki tego typu znajdują się pod patronatem jakiś bardziej popularnych marek typu VW. Co do VW to może nie robi super samochodów, ale w świecie motoryzacyjnego biznesu jest potęgą. I teraz właśnie BMW stanęło przed wyborem: albo zacząć robić zwykłe auta, które będą mocnym filarem ekonomicznym firmy, albo pozostać przy super (może przesadzone słowo), autach i dać się pochłonąć jakiemuś pospolitemu gigantowi.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL