BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 18:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e34] m30b35 kilka pytań,porad wizualnych
PostNapisane: 4 kwietnia 2010, 23:31 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1192
Lokalizacja: z CSW
Moje BMW: W poszukiwaniu :]
1.Witam.Mam pytanko ile mógłbym wołac za moje alusy bbs od modelu e32 750 które są w galerii?
2.Czy warto kupic zamiast moich obecnych felg te alpiny:
http://moto.allegro.pl/item976091940_la ... 46_17.html
3.Jaka srebrna farba będzie odpowiednia to pomalowania dolotu i pokrywy zaworów i innych pierdółek?
4.Jak dodac kilka koni mojej beemce?czy taśma termiczna na kolektorze wydechowym coś daje?Stożek?A może wkładka?
Słyszałem że można przepustnice przełożyc na lewą strone,ale nie wiem czy warto się z tym bawic.Może inne pomysły?
5.Dymione kierunki do przodu
Obrazek
czy zostawiac pomaranczki?
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m30b35 kilka pytań,porad wizualnych
PostNapisane: 5 kwietnia 2010, 08:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
1. zostaw je.
2. nie, bo sa z 3 i będziesz potrzebował dystanse, a i tak są mało ciekawe
3. nie lakierować tylko spolerować ale nie na lustro, ewentualnie na czarno.
4. to wszystko to bzdura, jak nie masz 10tyś na wkład w silnik to nic raczej nie wskórasz.
5. Pomarańcze :cool:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m30b35 kilka pytań,porad wizualnych
PostNapisane: 5 kwietnia 2010, 09:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3336
Lokalizacja: SOSNOWIEC/LONDON
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52b28
SCHNITZER napisał(a):
1. zostaw je.
2. nie, bo sa z 3 i będziesz potrzebował dystanse, a i tak są mało ciekawe
3. nie lakierować tylko spolerować ale nie na lustro, ewentualnie na czarno.
4. to wszystko to bzdura, jak nie masz 10tyś na wkład w silnik to nic raczej nie wskórasz.
5. Pomarańcze


x2

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m30b35 kilka pytań,porad wizualnych
PostNapisane: 5 kwietnia 2010, 10:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3649
Lokalizacja: Pyskowice
Moje BMW: F34 / CLA
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=143460
Cytuj:
1. zostaw je.
2. nie, bo sa z 3 i będziesz potrzebował dystanse, a i tak są mało ciekawe
3. nie lakierować tylko spolerować ale nie na lustro, ewentualnie na czarno.
4. to wszystko to bzdura, jak nie masz 10tyś na wkład w silnik to nic raczej nie wskórasz.
5. Pomarańcze :cool:


x3

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m30b35 kilka pytań,porad wizualnych
PostNapisane: 5 kwietnia 2010, 10:45 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1192
Lokalizacja: z CSW
Moje BMW: W poszukiwaniu :]
Ok to takie mody przeprowadze jak piszecie,w tym i przyszłym tygodniu, dam alusy do renowacji,niech mi zrobią polerowany rant,chyba że ładniej będą wyglądały bez :looka:
Mam jeszcze pytanie czy te przewody WN podejdą do mojego silnika?:
http://moto.allegro.pl/item960808557_pr ... 4_m30.html
albo:
http://moto.allegro.pl/item980494967_pr ... 2_e34.html
które będą wytrzymalsze?
Halogeny kupic takie czy używki ori?:
http://moto.allegro.pl/item962598695_ha ... ogeny.html


Ostatnio edytowano 5 kwietnia 2010, 21:46 przez DaVeRc, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m30b35 kilka pytań,porad wizualnych
PostNapisane: 5 kwietnia 2010, 10:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Ja bym był za białymi kierunkami.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m30b35 kilka pytań,porad wizualnych
PostNapisane: 5 kwietnia 2010, 17:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 67
Moje BMW: e39
Zdecydowanie jestem za dymionym kierunkiem + halogeny dymione


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m30b35 kilka pytań,porad wizualnych
PostNapisane: 5 kwietnia 2010, 21:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
Szczurek1986 napisał(a):
Ja bym był za białymi kierunkami
ok kwestia gustu, ale w takim razie co z tyłem?
e32 czy e34 zaczyna wchodzić w taki etap że im więcej oryginalnych akcentów tym lepiej, to już nie te lata że się zakłada spojlery, ryczące wydechy itp. coraz ciężej widać ładne ori bmw z tamtych lat.
tak jak napisał DaVeRc, można spolerować rant, i delikatna gleba do smaku. i dbać dbać o auto :cool:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m30b35 kilka pytań,porad wizualnych
PostNapisane: 6 kwietnia 2010, 07:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 67
Moje BMW: e39
Tył daj cały na czerwono bardzo dobrze to wygląda, jest taki fajny sprey do lamp, możesz siknąć migacz pomarańczowy na czerwony dobrze to wygląda, a jak Ci sie nie spodoba to możesz zawsze zmyć na oryginał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m30b35 kilka pytań,porad wizualnych
PostNapisane: 8 kwietnia 2010, 22:12 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
shogun82 napisał(a):
Tył daj cały na czerwono bardzo dobrze to wygląda, jest taki fajny sprey do lamp, możesz siknąć migacz pomarańczowy na czerwony dobrze to wygląda, a jak Ci sie nie spodoba to możesz zawsze zmyć na oryginał

Moim zdaniem to wygląda jak... kupa.

Jak białe kierunki z przodu to i z tyłu. Fajnie odmładzają E34. Wybierz to, co Ci się podoba. Pełno jest zdjęć w sieci E34 z białymi i pomarańczowymi kierunkami. Pooglądaj, oceń, porównaj i podejmij decyzje, ale (!) nie stosuj półśrodków.

Żeby coś modzić przy silniku najpierw pojedź na hamownię, dowiedz się, ile się koników ostało i wtedy zacznij coś robić. Wiem, że kopułka rozdzielacza z paluchem lubią się zużyć, co powoduje spory spadek mocy. Jej wymiana na NOWĄ powinna rozwiązać problem. A dodatkowo, ważna informacja, najlepiej tą część kupić oryginalną dobraną pod konkretny numer silnika, żeby mieć pewność, że jest kompatybilna z Twoim motorem.
Idąc dalej - wszystkie sprawy serwisowe związane z silnikiem (świece, oleje, filtry, a w Twoim przypadku jeszcze kable WN), to bardzo ważna sprawa. Zużyte potrafią zabrać parę koni.

Farba do silnika? Srebrna, w szpraju, odporna na wysokie temperatury, to przede wszystkim. Pełno tego na naszym rynku.

Jeszcze coś a'propos modów silnika - mój ulubiony - barany. Poprawią wygląd komory silnika, i jeśli są dobrze wykonane i zrobi się "pod nie" program, to kilka skromnych koników powinno przybyć. Ogólnie wydech - jego "odetkanie" zmienia nieco charakterystykę pracy silnika. Ale mówiąc o odetkaniu nie mam na myśli wiejskiego usuwania katalizatorów i pakowania wydechu końcowego z allegro za 110zł w promocji, a porządny, robiony na zamówienie, wydech liczony pod konkretny silnik.

To wszystko są koszta, często niemałe i często nieproporcjonalne do osiągniętych wyników, dlatego też warto przemyśleć każdy plan po kilka razy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [e34] m30b35 kilka pytań,porad wizualnych
PostNapisane: 8 kwietnia 2010, 22:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
Mody wizualne bym odpuścił, worek dobrych kosmetyków, dopieszczenie mechaniczne i jak najbliżej serii, tak żeby było ze smakiem bo coraz mniej e34 takich jak twoja jest :ok:

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m30b35 kilka pytań,porad wizualnych
PostNapisane: 9 kwietnia 2010, 08:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
SCHNITZER napisał(a):
1. zostaw je.
2. nie, bo sa z 3 i będziesz potrzebował dystanse, a i tak są mało ciekawe
3. nie lakierować tylko spolerować ale nie na lustro, ewentualnie na czarno.
4. to wszystko to bzdura, jak nie masz 10tyś na wkład w silnik to nic raczej nie wskórasz.
5. Pomarańcze :cool:
popieram

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m30b35 kilka pytań,porad wizualnych
PostNapisane: 9 kwietnia 2010, 10:08 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
ogólnie popieram resztę z małym wyjątkiem co do silnika

Zrób remont głowicy twoje M30 nowe już nie jest na pewno pomoże jak przy okazji zamontujesz wałek z M30B30 i obniżysz głowice o ok 0,7mm i wywalisz katy do tego potem to zestroisz może wyjść z 20-30KM gratis koszt koło 4 tysięcy wszystkiego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m30b35 kilka pytań,porad wizualnych
PostNapisane: 9 kwietnia 2010, 16:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
2. To nie Alpiny tylko BK Racing

3. Tylko malowanie proszkowe inne farby w szpreyu to dziadostwo i nie wyglądają tak dobrze a ich trwałość pozostawia wiele do życzenia.

4. Wyregulować zawory, zmienić filtr paliwa, kupić nowe przewody zapłonowe - polecam Bremi tak jak na 1 montaż nie NGK a do tego jeszcze nowe świece tu już NGK. Przerzucenie przepustnicy na druga stronę + wkładka zawsze coś da.

5. Tylko pomarańcze.

Zdzira 850I napisał(a):
ogólnie popieram resztę z małym wyjątkiem co do silnika

Zrób remont głowicy twoje M30 nowe już nie jest na pewno pomoże jak przy okazji zamontujesz wałek z M30B30 i obniżysz głowice o ok 0,7mm i wywalisz katy do tego potem to zestroisz może wyjść z 20-30KM gratis koszt koło 4 tysięcy wszystkiego.


Wałek z M30B30 nic nie da. Różne wałki były mierzone i jedynie z B28 przed 80 rokiem jest lepszy. 20-30 koni przy takich modach to pobożne życzniea. Jakby serię pokazał to byłby HIT.

Barany sobie daruj dużo kosztują prawie nic nie dają oprócz zmiany dźwięku .

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e34] m30b35 kilka pytań,porad wizualnych
PostNapisane: 10 kwietnia 2010, 10:04 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
hmmm zwiększenie sprężania i wywalenie katów do tego mapa pod to na hamowni zrobiona powinna dać te 20KM w końcu same mapy dają te 5% a to z 211 daje 10KM :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL