kierzko napisał(a):
a to nie jest tak ze dolnym wezem powinien ten plyn juz wychodzic chlodniejszy do bloku silnika ? to gorny powinien byc goracy bo to chyba powrotny waz... ;> mechanikiem nie jestem ale ten wskaznik licznikowy to mozna sobie w tylek wsadzic bo wskazowka przechyla sie na prawo do piero przy 115 stopniach chyba...
To fakt,że ten wskażnik niewiele daje informacji,ale przynajmniej jest.W nowszych modelach nie ma go w ogóle co uważam za głupotę producenta,gdyż ze wszystkich zegarów jest najważniejszy.
Kolego włącz test nr 7 i obserwuj temp. zwłaszcza w korku. Po raz kolejny nie mogę pojąć jaki macie problem w sprawdzeniu visco? przecież to nie jest część ukryta w silniku... weż przy gorącym silniku otwórz maskę i zwiększ obroty silnika,wentylator przy sprawnym visco powinien przyspieszać wraz z obrotami, to widać i słychać.