BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 czerwca 2025, 20:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E91] M47TU2 Spadek mocy po przekroczeniu 160km/h
PostNapisane: 15 czerwca 2010, 20:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Lokalizacja: Spakenburg
Samochod jak w temacie po przekroczeniu 160km/h przy ok 3800rpm traci moc i przechodzi w tryb awaryjny.Inpa pokazuje 2 bledy 4152 swirl flap actuator, control, 44cc air changer pressure controller.Sterowanie turbina jest silniczkiem elektrycznym, czyzby on padal, czy pomoze czysczenie turbiny z nagaru wsrodku??A dolot szczelny zadnych dziur.Mial ktos juz taki przypadek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E91 M47TU2 Spadek mocy po przekroczeniu 160km/h
PostNapisane: 16 czerwca 2010, 00:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 81
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57N
Ja bym bardziej obstawiał te silniczki (zawory?) np. w VAGu są to zawory i czasem wystarczy ich przeczszczenie.

PZDR

_________________
Termin u Rogala już jest...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E91 M47TU2 Spadek mocy po przekroczeniu 160km/h
PostNapisane: 17 czerwca 2010, 07:16 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
swirl flap actuator Zaworek, lub jego obwód (instalacja) -Przerwa,zwarcie uszkodzenie.
Klapki się nie otwierają! Napraw to niezwłocznie bo w takiej sytuacji klapka lubi wpaść do cylindra i.......... będzie płacz.

Najlepiej wywalić klapki i spokój.
Zapoznaj się z tym : viewtopic.php?f=25&t=55225 powoli i dokładnie .
W twoim aucie te klapki również stanowią spory problem.

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E91] M47TU2 Spadek mocy po przekroczeniu 160km/h
PostNapisane: 17 czerwca 2010, 20:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Lokalizacja: Spakenburg
Krzysiek dzieki za rzeczowa odpowiedz jutro zabieram sie za naprawe.O wynikach napisze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E91] M47TU2 Spadek mocy po przekroczeniu 160km/h
PostNapisane: 18 czerwca 2010, 09:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Lokalizacja: Spakenburg
Czytalem temat ktory mi podales i info z tego forum angielskiego ale nie ma tam mojego silnika w grupie zagrozonej :) moj samochod jest z roku 2007 wiec chyba tam zostaly poprawione.Moj silnik to M47TU2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL