BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 czerwca 2025, 16:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] 316i 94' M43 - przepływomierz: jak to w końcu jest ?!
PostNapisane: 26 lipca 2010, 07:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: [e36] 316i 94'
Kod silnika: M43B16
Witam wszystkich bardzo serdecznie,
Drodzy forumowicze powiedzcie mi wkońcu jak to dokładnie jest ze sprawdzeniem przepływomierza... Moje auto ma problemy z nierówną pracą silnika na zimnym (obroty nie falują tylko silnik po prostu sie jakby potyka) i podejrzewam właśnie przepływke. Odpalam silnik otwieram maskę odpinam czujnik przepływomierza a auto zauważa ten fekt wchodząc na chwilę na wyższe obroty by potem wrócić do takich wartości jak przed odłączeniem przepływomierza. Silnik nie gaśnie a gdy dodaje mu gazu to obroty spadają trochę wolniej niż na załączonym przepływomierzu (po prosrtu wskazówka opada trochę wolniej, obroty nie falują). Praca silnika się dosyć normalizuje. Co powinno sie stać po odpięciu przepływki ? Auto powinno zgasnąć, obroty powinny się bujać? Czy moj przepływomierz jest dobry czy czas go wymienić na nowy ? Dodam tylko że auto nie odpala jak odłącze przepływkę przed próbą uruchomienia silnika.
Pozdrawiam !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] 316i 94' M43 - przepływomierz: jak to w końcu jest ?!
PostNapisane: 26 lipca 2010, 19:03 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 110
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B25
Kolego Proponował bym jechać na Komputer i sprawdzić czy jest jakiś błąd związany z przepływką

_________________
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] 316i 94' M43 - przepływomierz: jak to w końcu jest ?!
PostNapisane: 26 lipca 2010, 22:52 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 434
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 323i Turing
Kod silnika: M52B23
Z twojego opisu wynika że przepływomierz jest OK bo gdyby było inaczej to silnik nie zareagował by wcale na jego odpięcie korzystał by już z danych zastępczych z komputera. Jeśli reaguje to znaczy że dopiero jak odpinasz to przeskakuje na wartości zastępcze z komputera.

_________________
BMW forever!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e36] 316i 94' M43 - przepływomierz: jak to w końcu jest ?!
PostNapisane: 27 lipca 2010, 06:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: [e36] 316i 94'
Kod silnika: M43B16
Ok. Wielkie dzięki za pomoc!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL