BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 14:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 320d 150 Km 2004 Siwy dym z rury wydechowej
PostNapisane: 10 kwietnia 2007, 17:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Świebodzice, Wałbrzych, Świdnica
Moje BMW: 328i
Kod silnika: n20
Witam,
jakieś 2 dni temu zauważyłem że z mojej betki(Przejechane 128K km serwisowana reguralnie w ASO) przy ruszaniu, a w szczegolnosci gdy silnik jest zimny wydobywa sie chmura siwego dymu naprawde spore ilosci.
Nie smierdzi olejem, a oleju dosyc szybko ubywa w misce- po przejechaniu 250km to z 250ml brakowało. Jak przejechalem ze 40km to tylko jak depnelem do konca to zostawiala chmurke ale mala w porownaniu z tym co sie dzieje na zimnym.
Pomóżcie proszę.


Ostatnio edytowano 10 kwietnia 2007, 17:26 przez kiler, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2007, 17:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
nie chce Cie denerwowac , ale ............................ uszczelka pod glowica :niepewny:

tak ja bym obstawial

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2007, 18:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 132
Lokalizacja: warszawa
sprawdź ciśnienie w cylindrach.
prawdopodobnie masz zużyte uszczelniacze zaworowe.
koszt wymiany niewielki a nie będzie ci zużywał oleju.
jeżeli poszłaby uszczelka pod głowicą to miałbyś olej w płynie chłodzącym.

_________________
czasami sie mylĂŞ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2007, 20:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
saygon napisał(a):
jeżeli poszłaby uszczelka pod głowicą to miałbyś olej w płynie chłodzącym

nie jest to zasada, nie zawsze na korku jest osad, nie zawsze olej zmienia sie na jasny, powachaj spaliny,sprawdz poziom plynu chlodniczego

ale saygon moze tez miec racje, nie jestem mechanikiem, pisze o tym co sam przyzylem

pozdro

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2007, 21:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 170
Lokalizacja: Olkusz
Panowie , jeżeli by to byłą uszczelka pod głowicą to mu przybędzie w misce bo płyn się miesza z olejem - ten objaw dymu , to na pewno olej ale również na odległość nic nie można stwierdzić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2007, 21:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 132
Lokalizacja: warszawa
pablo022 napisał(a):
saygon napisał(a):
jeżeli poszłaby uszczelka pod głowicą to miałbyś olej w płynie chłodzącym

nie jest to zasada, nie zawsze na korku jest osad, nie zawsze olej zmienia sie na jasny, powachaj spaliny,sprawdz poziom plynu chlodniczego

ale saygon moze tez miec racje, nie jestem mechanikiem, pisze o tym co sam przyzylem

pozdro


Jak najbardziej nie musi być. W zależności od tego, w którym miejscu pęknie uszczelka( pomiędzy jakimi kanałami).
Tutaj raczej stawiałbym na uszczelniacze ale trudno stawiać diagnozę na podstawie tylko opisu siwego dymu. :rotfl:
Sam bym nie chciał aby mnie leczył lekarz przez telefon. :zdziwko: :rotfl:

_________________
czasami sie mylĂŞ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2007, 21:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Świebodzice, Wałbrzych, Świdnica
Moje BMW: 328i
Kod silnika: n20
No szczeze to ja tez obstawialem uszczelniacze zaworowe, spaliny nie smierdza specjalnie olejem, ale nie jest to tez zwykly zapach diesla.
Dzisiaj dostalem tez cynk ze to moze byc turbina, ale pytam sie w jaki sposob ubywa oleju - to uslyszalem ze turbina moze zasysac i cos takiego sie dzieje ze strasznie dymi wlasnie siwym dymem. W 2 ASO tak mi prze tel powiedzieli ale... przez telefon to sobie moge gadac.
Jutro jade pod komp podlaczyc jak nic nie wyjdzie to cisnienie bede mierzyl. I musze zagladnac jeszcze raz pod korek, bo nie widzilem aby mi plynu ubylo z chlodnicy, ani przybylo nie ma tez zadnej mazi. Z tego co sie orientuje to dziala to w dwie strony albo przybywa dziwnie oleju-tzn ze plyn przechodzi do michy i na odwrot. Mocy nie brakuje, jakos specjalnie sie nie grzeje, jutro zaprowadze auto, max po jutrze bedzie cos wiadomo.
Jak myslicie to moze byc cos z ta turbina ??
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2007, 22:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 132
Lokalizacja: warszawa
Możliwe ale bym na to nie stawiał.
Jak mi padła turbina w 525 TDS to była cała zaolejona ale wózek nie brał oleju ani nie dymił.
Bryczka może wszystko ( tak jak kobita ) dlatego trudno coś zawyrokować. :hyhy:
Zacznij od najtańszych rzeczy , bo szkoda kasy wydawać.

_________________
czasami sie mylĂŞ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2007, 22:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 170
Lokalizacja: Olkusz
z turbiną ?? oczywiście , jak najbardziej może być , napisz koniecznie po diagnozie co to było


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 17:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Świebodzice, Wałbrzych, Świdnica
Moje BMW: 328i
Kod silnika: n20
Jeszcze nie wiadomo ale prawdopodobnie, to turbina. Ale wszystko sie okarze po sciagnieciu. Pod kompa jutro podlacze ale mechanior stwierdzil ze nie ma sensu robic pelnej dianostyki sprawdza tylko czy nie ma bledow. Jak sie dowiedzialem o cenie to mnie zatkalo :zdziwko: W serwisie 7 tys , a moze zalatwieza 5 tys tez na gwarancji :zdziwko:
Wkladal ktos regenerowana ?? Jak robila ?? dlugo ,czy nie ma sensu jak chce jeszcze pojezdzic ze 2 lata?
Jutro dam znac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 17:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 132
Lokalizacja: warszawa
w warszawie regeneracja turbiny kosztuje ok. 800 zł. dokładnie ul. Obozowa tuż za Ciołka w pawilonach.
oddajesz stara dostajesz nową i po krzyku. jak nie maja aktualnie takiej jak twoja to czas regeneracji ok. 3 dni.

_________________
czasami sie mylĂŞ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 19:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Świebodzice, Wałbrzych, Świdnica
Moje BMW: 328i
Kod silnika: n20
regenerowałes kiedys turbine ???, moze jakis Twoj znajomy to robil ??, jak to sie trzyma ,daje rade jest jakas gwarancja ???
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 21:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 132
Lokalizacja: warszawa
kolega wymienił na regenerowaną, bez żadnych problemów, zrobił jeszcze 20 tys. nim sprzedał.
nie ma do czego sie przyczepić.
najlepiej pojechać do gości co regenerują , natychmiast ci sprawdzą i będziesz wiedział.
jak potrzebujesz namiar, to wyślij do mnie maila, a odeślę ci znacznik z google earth i będziesz wiedział gdzie regenerują. niestety adresu nie znam ale to wystarczy aby znaleźć.

_________________
czasami sie mylĂŞ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 17:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Świebodzice, Wałbrzych, Świdnica
Moje BMW: 328i
Kod silnika: n20
Witam,
dzisiaj podlaczony byl pod kompa, i nc sie wiekszego nie znalazlo, oprocz tego ze przeplywka ma ciut za male wartosci na wysokich obrotach, turbina ma cisnienia wporzo.
Wiec co ???
Po poludniu dzwoni do mnie mechanior i mowi ze to bylo odpowietrzenie silnika :zdziwko: , i juz jest oki. Mieliscie kiedys z takim czyms doczynienia, ze odpowietrzenie silnika i ciagnie olej i zarazem kopci ?? Przez telefon powiedzial ze filtr powietrza do wymiany i te odpowiretzenie. Liczy ze okolo 800zl wyjdzie. Wie ktos ile moze taki ustrojstwo kosztowac, mozliwe ze to od tego ?? bo mam obawy ze mnie ciagnie ten mechanior po kielniach z kaski, ne jest to moj zanjomy mechanior, bo nie siedze u siebie tylko w Poznaniu.
Pozdrowienia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2007, 17:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Świebodzice, Wałbrzych, Świdnica
Moje BMW: 328i
Kod silnika: n20
Witam,
jednak mechanior okazal sie uczciwy. To bylo odpowietrzenie silnka, zatkane i zaolejone. Wymiana pomogła zero dymku teraz leci.
Mozna smigac
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2007, 17:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 132
Lokalizacja: warszawa
cholera to sie nazywa odma.miałem to kiedyś a totalnie o tym zapomniałem. :kwasny:

_________________
czasami sie mylĂŞ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2007, 07:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Świebodzice, Wałbrzych, Świdnica
Moje BMW: 328i
Kod silnika: n20
Dokladnie, odma i juz jest wszystko oki :rotfl: Ładna pogoda sprawne autko wszystko jak najlepiej
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2007, 16:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: WARSZAWA
Witam!!!!
Mam taki sam problem z dymieniem tylko że już zrobiłem turbinę bo mechanior mówił że padła - kasa w błoto. Gdzie robiłeś to odpowietzenie w Warszawie? jak to zrobić może samemu. Pomocy!!!!!!!!

_________________
LEPO78


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2007, 18:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Cieszyn/UK
LEPO78 napisał(a):
Witam!!!!
Mam taki sam problem z dymieniem tylko że już zrobiłem turbinę bo mechanior mówił że padła - kasa w błoto. Gdzie robiłeś to odpowietzenie w Warszawie? jak to zrobić może samemu. Pomocy!!!!!!!!


tak to jest odma wymieniasz filtr razem z obudowa plastykowa wg bmw powinno byc wymieniane przy kazdym duzym serwisie.........ale BMW zaczelo to wymieniac pare lat temu przedtem tego nie robili i ludzie mieli problemy, ja w mojej 330d zzrobilem samemu dosyc proste tylko troszke srob do odkrecenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2007, 07:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Świebodzice, Wałbrzych, Świdnica
Moje BMW: 328i
Kod silnika: n20
LEPO78 napisał(a):
Witam!!!!
Mam taki sam problem z dymieniem tylko że już zrobiłem turbinę bo mechanior mówił że padła - kasa w błoto. Gdzie robiłeś to odpowietzenie w Warszawie? jak to zrobić może samemu. Pomocy!!!!!!!!


Robiłem to w Poznaniu, Co do warszawy to nie podpowiem. Jak będziesz chciał namiary na Poznań to daj znać na Priva. Koszt z robota koło 300zł
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL