BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 14:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] instalacja lpg(sekwencja) a sportowy uklad dolotowy
PostNapisane: 13 listopada 2010, 20:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Moje BMW: E36 Coupe
witam... chcialbym sie dowiedziec czy mozliwe jest wstawienie nowego sportowego ukladu dolotowego przy zamontowanej ins. lpg(sekwencja) moj kumpel wstawil tylko stozek(fakt ze w toyocie ale problem jest ten sam) i nie chcial mu jezdzic na gazie.. i moe pytanie sprowadza sie czy jest to kwestia wyregulowania czy poprostu nie da sie i koneic... :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: instalacja lpg(sekwencja) a sportowy uklad dolotowy
PostNapisane: 13 listopada 2010, 20:27 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
dla sekwencji nie robi to różnicy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: instalacja lpg(sekwencja) a sportowy uklad dolotowy
PostNapisane: 13 listopada 2010, 20:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Moje BMW: E36 Coupe
no fakt ze w tej kumpla toyocie byla to ta najprostrza instalacja ( na gazniku) ... wiec tutaj nie bedize zadnego z tym problemu ta? :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] instalacja lpg(sekwencja) a sportowy uklad dolotowy
PostNapisane: 13 listopada 2010, 23:38 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
nie ma ale mogą wyjść inne problemy

np. Jeśli auto dostanie lepszy dolot może zasysać więcej powietrza i wydłużą się czasy wtrysku benzyny

w przypadku kiepskiego reduktora lub za mało wydajnych wtryskiwaczy lub 1 i 2 mogą wyjść problemy z mocą przy końcu obrotomierza

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL