BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 05:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 316i 91r problem z ladowaniem akumulatora
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:22 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 30
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: e36 318is Coupe
Kod silnika: M42
witam
mam problem z moja betką
po 2 lub trzech dniach nie jezdzenia siadl akumulator
kupilem nowy, a gosciu ktory go sprawdzal powiedzial ze mam za slabe ladowanie akumulatora i w ciagu 2-3 tygodni bedzie to samo, pasek alternatora jest dokrecony
prosze o porady, moze cos z elektryką pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 21:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
Sprawdz szczotki alternatora

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 08:15 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 157
Lokalizacja: czaplinek
Moje BMW: e 36 sedan 2.3
Kod silnika: m52b25
sprawdz też regulator napięcia jest przy alternatorze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 09:39 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Na początek weź miernik w rękę i sprawdź jakie masz napięcie akumulatora podczas pracy silnika na biegu jałowym, powinno być w zakresie (co elektryk to inna wartość :P, dla mnie ) 13,7-14,7V. Jeżeli będzie niższe to czas zająć się alternatorem. Jeżeli wartość napięcia mieści się w podanym zakresie, możesz mieć problem z poborem prądu w stanie spoczynku. Żeby się nie powtarzać zajrzyj tu:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=47063
Masz opisane jak sprawdzić pobór prądu w stanie spoczynku i jaka powinna być jego wartość.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL