BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2024, 02:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2009, 18:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
ciekawe stwierdzenie stwredzenie "po 20 000 silnik mam do wymiany" ja mam juz widać drugi silnik tylko zaponmiałem kiedy zmieniałem.
Podastawą do ząłożenia gazu jest przeliczenie ile robisz km i i le chcesz jeździć tym autem, a reszta to bujdy bo jak na silnik masz do dupy to czy gaz czy benzyna to i tak nie bedzie jechać jak powinien. Twój samochód twój wybór, ja wybrałem gaz i nie mogę złego słowa powiedzieć mam 8 km mniej na gazie niż na benzynie.
13l gazu x 1,59 = 20,67zł
12 PB niewiem ile 4zł ?? = 48zł
niewiem czy się opłaca musze sie zastanowić :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2009, 20:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 84
Lokalizacja: Katowice
Pamiętaj że gaz w aucie to też dodatkowe wizyty w serwisie na regulacjach i przeglądach instalacji.
mam znajomych co mają bmw z gazem i są zadowoleni, nie narzekają, ja osobiście nie trawie gazu w bmw, w innych autach gaz moze sobie być. Takie moje zdanie.
Myślę, że to zależy od tego ile nią jeździsz i od tego jakie masz podejscie do gazu.
pozdro i dokonaj właściwego wyboru ;)

_________________
ByÂło E34 520 Touring zwane ksiĂŞÂżniczkÂą --> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=44474

a jest E36 316i Touring... sÂłabsze, mniejsze i wolniejsze, ale... BMW!!!!!!
-->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=55193


Prawdziwy mĂŞÂżczyzna nie je miodu, prawdziwy mĂŞÂżczyzna Âżuje pszczoÂły...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2009, 21:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
nie ma sensu dalej tego rozwijać mozna juz o tym poczytać na tym i innym forum.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, 12:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
mikejablonsky Jeżeli chodzi montaż gazu w samochodzie to są zwolennicy i przeciwnicy.
Na wstępie dodam że zajmuje się elektroniką samochodową oraz montażem samochodowych instalacji gazowych, żeby potem mi ktoś nie zażucił że nie mam o tym pojęcia, że google przetrzepałem i takie tam.
To co pisze opiera się na 9-cioletnim doświadczeniu z gazem.
Po pierwsze sekwencji nie da się założyć tylko do auta gaźnikowego (brak sterownika benzyny) i z mono-wtryskiem (sposób podania benzyny) Pozostałe auta są gazowalne na sekwencji (po za szeregiem aut francuskich z określonymi sterownikami benzyny, jest jeszcze pare wyjątków, ale to inny temat). M20B25 da sie zagazować sekwencyjnym wtryskiem gazu.
Wszelkie problemy jakie powstają podczas użytkowania aut z instalacją LPG wynika z kilku przyczyn

1. Gazownik hochsztapler bez wiedzy na temat zasad działania układu wtrysku paliwa i gazu.
2. Gazownik materialista zakładający najtańsze badziewie za sporą kasę
3. Klient materialista chcący założyć gaz po jak najmniejszym koszcie ni bacząc na jakość i dobór instalacji
4. Klient specjalista który na regulacji instalacji zna się lepiej niż naprawdę doświatczony gazownik, przykręca i przykręca regulacje bo może uda sie zejść ze spalaniem jeszcze o 0,5 litra (nie ubliżam tym którzy mają pojęcie otym co robią i robią to lepiej niż gazownik z punktu 1 ). Właściwości fizyko-chemiczne gazu powodują że jego spalanie jest do 20% większe niż benzyny.

Dlatego ważnym jest przed montażem zasięgnąć opinani na temat:

1. Jaka instalacja będzie najlepsza do mojego auta (wybrać generację II, III, IV)
2. Czy spełni normy ekologiczne żeby nie było zdziwienia jak nie przejdzie przeglądu lub ekologia dowód skonfiskuje
3. Co najważniejsze zebrać opinie o montażyście i warunkach jakie przedstawi na obsługę po montażu
- czy ma możliwość diagnozy sterownika benzyny (ważna sprawa ponieważ nie unikniemy zapalenia kontrolki MIL przy nowszych samochodach)
- jak wygląda serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
- ważne jest też podejście do klienta
4. Czy z serwisem proponowanej instalacji nie będzie problemu na terenie kraju (założymy coś tam, a potem nikt nie chce się do tego dotknąć bo niema oprogramowania)

Jeżeli chodzi o sterowniki to ja osobiście polecam rodzinę A.E.B. czyli ELPIGAZ, ZAVOLI, O.M.V.L, BIGAS
STAG-a firmy AC oraz sterowniki firmy K.M.E.

BLOS firmy BRC wycofano nie dlatego że to badziewie, na tamten czas, a nawet teraz to bardzo proste i niezawodne urządzenie, jednak przyszła ekologia i era BLOS-a się zkończyła. Po prostu auta nie da się idealnie ustawić żeby spełniało obowiązującą norme spalin EURO

Wszelkie opinie o tym że gaz psuje silniki to nie do końca prawda. Psuje bo jeździły na zubożonej mieszance. Uboga mieszanka charakteryzuje się wysoką temperaturą spalania, co prowadzi do wypalenia gniazd zaworowych, zniszczenia uszczelniaczy, uszkodzenia uszczelki pod głowicą i sondy lambda. Zubożenie sprzyja również tak zwanym wystrzałom, ponieważ mieszanka zawiera zbyt dużo tlenu i nie spala się tylko wybucha. (Głównym powodem strzałów jest również niedomaganie, bądź uszkodzenie układu zapłonowego). Bogata mieszanka potrafi doprowadzić do uśmiercenia katalizatora.
Istnieją też auta których elementy, takie jak głowica, wykonane są z kompozytów uniemożliwiających eksploatacje auta na gazie.

Podsumowywując instalacja LPG będzie nam służyć i redukować koszty jazdy, jeżeli zamontujemy porządną instalację u sprawdzonego montażysty, posiadającego dobrą opinie, wiedzę i sprzęt :D

Co do przebiegów silników na gazie to obsługiwałem auta które miały zrobione po 300 tyś i silnik cyka dalej na benzynie i na gazie. Sam mam w domu VW T4 które było trute gazem przy 180 tyś. teraz ma ponad 360 tyś km. i silnik po za zmianami płynów, świec i rozrządu nie widział klucz mechanika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2009, 16:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 329
Lokalizacja: Zambrów / Warszawa
Moje BMW: e46 323ci coupe
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108882
rozsądna wypowiedź kompetentnego czlowieka ! Dzieki za info Toudi !! :super:

_________________
Obrazek
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=108882


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 18:30 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 46
Lokalizacja: Świętokrzyskie / Końskie
Moje BMW: brak :(
Sorki ale gazował to hitler żydów także nie polecam takiego rozwiązania :P zresztą nie po to sie kupuje bmw zeby wrzucać w gaz :P benzyna wam płynie w żyłach to samochodu nie mordujcie :D Pozdro heh


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 21:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 150
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: e36 turing
Kod silnika: M52B25
Właśnie sobie sprawilem instalacje sekwencyjną na wtryskach keihin, w swojej e36 323.
drogie ale niezawodne, polecam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2009, 21:52 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
ktos tu napisal ze jezdzil omega na gazie 2 lata - i mowi ze szrot wytrzymal-musze powiedziec tak -mam omege do dzis na gazie 88r ponad 600000 na liczniku - jezdzi - miala 148 jak zagazowalem -u mnie 17 lat - po co to pisze - aby zachecic do gazowania to raz- zawsze cos w kieszeni pozostaje przy kazdym tankowaniu -po drugie chcialem zwrocic uwage ze sa ludzie co maja gorsze od mego samochody i nie mowie jezdza szrotem -kazdy chce czyms jezdzic -prawda ? - pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL