BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 czerwca 2025, 22:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] podcisnienie w silniku
PostNapisane: 18 lutego 2008, 18:18 
Witam fanów motoryzacji.Po uruchomieniu silnika nie można otworzyć korka wlewu oleju.Silnik po chwili pracy wytwarza olbrzymie podciśnienie,pracuje nie równo.
Czy ktoś miał podobny dylemat/silnik 1.8 bezynka/.Z góry dziękuje.


Ostatnio edytowano 18 maja 2009, 19:58 przez adas272, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 12:05 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: GdaĂąsk
cze!i wiesz juz co było powodem tak silnego podcisnienia?mam teraz ten sam problem i nie wiem co to jest-e46 318i 1,9 benz '98


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 12:09 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
nie próbowaliscie wyjac bagnetu(o wiele latwiej) odprezyc silnik i dopiero sprobowac z korkiem? swoja droga tak czy siak co jest nie tak skoro tak sie dzieje :/

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 12:22 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
variant,
Cytuj:
swoja droga tak czy siak co jest nie tak skoro tak sie dzieje :/

Ale żeś zonka strzelił :rotfl: (nie obraź się tylko)
To że odkręcacie korek wlewu oleju czy wyjmujecie bagnet w BM-ce i gaśnie, albo głupieje, to norma.
Te auta tak mają. Odma jest połączona z dolotem powietrza, jak odkręcacie korek, lub wyjmujecie bagnet na chodzącym silniku, to tak jakbyście zrobili dziurę w dolocie. Przepływomierz nie liczy tego powietrza, a to prowadzi do objawów jak wyżej.
Było sporo na ten temat na forum. Radze poszukać :)

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 12:29 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
Toudi napisał(a):
Te auta tak mają.
ten co Zonka nie strzelil :rotfl: jakos moje auto tak nie ma :hyhy: i to nie ejst normalne :]

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 12:35 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
variant, chyba znowu na gadulcu musimy to omówić :D
Masz tu lekturę uzupełniającą :hyhy:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=46532

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 12:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
no wszystko elegancko pieknie i cacy :hurra: ale zeby nie moc odkrecic korka od oleju :szok: i tego dotyczy temat a to ze pracuje nierówno to chyba normalne...

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 13:08 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Nie kumam coś Ty znowu spłodził
Cytuj:
i tego dotyczy temat a to ze pracuje nierówno to chyba normalne...

Jak silnik zasysa lewe powietrze którego przepływomierz nie liczy, powstaje zubożenie mieszanki, a co za tym idzie nierówne obroty. Nie wiem czego nie kumasz.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 13:17 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1927
Lokalizacja: a stund :)
chodzi o to ze kolega nie mzoe odkrecic korka od wlewu oleju :zdziwko: a to ze nierowno pracuje po otwarciu korku oleju to normalne bo jest tak jak napisales ;) i ja wszystko kumam JUZ :rotfl:

_________________
Obrazek
GeRmAn STyLe~~NiSko i SZeRoKo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2009, 22:08 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: GdaĂąsk
no i naprawione dzięki naprowadzeniu na problem przez kolegę "variant "!to nie jest normalne,że silnik ma tak silne podciśnienie ,że korek wlewu oleju jest tak zassany ,że nie można go odkręcić a po wyjęciu bagneto tak ssie ,że może wciągnąć przez to otwór do silnika jak by się przystawić-silnik wariuje obroty falują od 3000 do 500 -nie sposób jeździć czy hamować silnikiem,bo auto samo jedzie i szarpie,wypierdziela płyn chłodniczy gdzie się da ,ciśnienie jak w syfonie przy 50 s.C,ciągle silnik się grzeje-to nienormalne-przwód górny odmy zaciska się od ciśnienia ,po wyłączeniu silnika on nadal z 10 sekund prycha i zachowuję się jakby chciał odpalić do tyłu aż do momentu jak jest słyszalny głosny syk powietrza jak przy hamowaniu krazem-to nie jest normalne-to nie żaden silnik krokowy,żadne świece,przewody elektryczne czy przepływomierz-silnik musi oddychać-sprawę załatwiło zaślepienie odmy przy kolektrorze ssącym a na pokrywie zaworów przewód gumowy,pod silnik z ledwo zauważonymi gazami-prawie nic nie dmucha a oleju to na tym nie widać-może to przez to ,że ta membrana siadła na kolektorze czy jak ale po co robić wydatki jak zastosowałem starą sprawdzoną metodę stosowaną przez grubo 30 lat w gratach fiatach 125p czy polonezach!teraz bez zarzutu pierwszy raz się cieszę z mojej e46 bo od zakupu marzyłem tylko o jednym -żeby ją sprzedać-a mam ją dopiero tydzień.A i silnik odzyskał moc,nie muli nawet na 5 biegu!to inny samochód-spadło też spalanie-zrobiłem zaraz trasę 100 km i spalanie w granicach 7-8 litrów.Polecam stare metody z aut bez komputerów-w końcu nasi dziadkowie i ojcowie zawsze dojechali gdzie trzeba jak mieli klucz 13,kombinerki i torchę drutu.O komputerach nawet nie śnili..... :ok: :hurra: :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 14:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Oslo
Moje BMW: e46
aartik8 mam pytanie jak to zrobiles????Mam to samo i nie moge sobie poradzic!!!Pomocy!!Co moglo sie zepsuc?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL