A TERAZ MI POWIEDZCIE MOZE BO WIDZE JAKIS FACHOWCOW Z PORADA TU.AUTO MIALO STRZAL CENTRALNIE W KOLO LEWE,USZKODZONY BLOTNIK I ZDERZAK , WYMIENIONE ZAWIESZENIE PRZEDNIE BO O PRZODZIE TU MOWIMY. ALE ZAUWAZYLEM ZE PO POWROCIE Z WARSZTATU PRAWE MOCOWANIE AMORTYZATORA JEST W INNYM MIEJSCU NIZ BYLO PRZED STRZALEM.CO TO ZNACZY ? JEST PRZESUNIETE O JAKIES 0.5 CM .PRZY OKAZJI JADAC 120 KM/H SA WIBRACJE KIEROWNICY A TAK TO CALY CZAS ODCZOWAM STUKI NA PRZODZIE.POZDRAWIAM WAS KOLEDZY I NIE ZYCZE NAPRAW NA KOSZT UBEZPIECZALNI W ANGLII BO TU UBEZPIECZYCIEL MOWI CO WARSZTAT MOZE WYMIENIC A CO NIE...
wrocilem z servisu BMW wlasnie i dowiedzialem sie ze nastapila zmiana geometrii i dlatego jest to tak przesuniete.czy to jest cos normalnego ze zmienila sie geometria w taki sposob i na ile bezpieczne.tuleje lewa wachacza wymieniali kilka razy juz mi w ciagu miesiaca i po przejechaniu kilku kilometrow problem wraca,tylko teraz powiedziano mi ze wachacz moze latac z tuleja bo tam jest olej w srodku ,no ale przeciez nie powinno byc moim zdaniem ruchu kola w przod i tyl nawet o 5 mm po to sa wlasnie swoznie koncowki i tuleje ... moze sie myle wiec naprawcie moj tok rozumowania . pzdr jerzy