Witam, temat tyczy sie BMW e46 3.0d M57 z automatyczną skrzynią biegów czyli KOLEKTOR Z KLAPKAMI...
Bardzo proszę o konkretną odpowiedź osoby które wiedzą i mają pewność o co chodzi...
Otóż po zakupie pojeździłem troche i uznałem że czas na wymiane filtrów, olejów itd. Do tego powymieniałem przewody podciśnienia, odme czyścilem elektrozawory, czujnik ciśnienia doładowania, cały kolektor, klapki, przepływke itd
Oczywiście wiedziałem, że wszystko się spier

i pomyliłem z wejścia tych wężyków podcisnienia... dlaczego tak uważam?
Wczoraj byłem u mechaniora i na kompie zero błędów... jednak egr nie otwiera się, turbo się nie załancza... klapki w kolektorze pewnie też albo caly czas otwarte albo zamknięte... problem leży napewno w podpięciu przewodów podciśnieniowych do tej głównej rurki...
W tym modelu mam 4 wejścia... od Turbo, EGR, Klapek i niewiem od czego jest to 4... Oczywiśćie niewiem jaka jest kolejnośc i dlatego prosze powiedzieć mi który przewód podcisnienia do którego wejścia wpiąć.. czy to niema znaczenia?

Dodam, że samochód wcześniej śmigał jak szalony, żadnych błędow ani przed ani po, turbo zbierało się idealnie, auto nic nie kopcilo...
Gdyby elektrozawory nie były sprawne to rownież by na inpie pokazał się błąd (chyba

)
I drugie pytanie do którego wejścia na elektrozaworze ma iść przewód od Turbo, przewod od EGR (chodzi mi o to do którego wejścia idzie bezpośrednio podciśnienie TUrbo-elektrozawór i EGR-elektrozawór)

Oczywiście wszystko sprawdzałem na realoem... ale tam są 3 wejscia (przynajmniej jak sprawdzałem po Vinie... )