BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 21:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] 2.5d, instalacja podciśnieniowa
PostNapisane: 27 października 2014, 16:12 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e39 525d
Witam

borykam sie z dziwnym problem w mojej e39 2001 rok, 525d. Auto miało uszkodzony zawor podcisnienia EGR co skutkowało dymieniem i zaklajstrowaniem kierownic w turbinie. Po wymianie i wyczyszczeniu jeździło nieźle

Aktualnie jeździ dziwnie. Bywają momenty ze jezdzi bdb, bywa tak ze nie ma mocy i dymi jak Batory

I tutaj moje pytania:
1. ) zawory od egr i od sterowania turbem to takie same zawory? W sensie coś takiego? http://allegro.pl/bmw-e46-320d-e39-530d ... 67333.html
2. realoem mowi cos o jakims zbiorniku podcisnienia. U mnie w aucie idzie przewód od prawej strony spod kolektora (z głownej magistrali podcisnieniowej) prosto do elektrozaworu od turbo. Gdzie powinien znajdować się zbiornik podciśnienia i czy są jakieś powody dla których ktoś go wcześniej pominął?
3. czy wyczyszczenie zaworka sterującego (mechanik który mi wymieniał ten od egr znalazł dość drogi... chyba oryginał, bo kosztował ponad 300 zł, dlatego chyba nie chce kolejnego :() wystarcza żeby pracował on tak jak ma?

będę wdzięczny za podpowiedzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] 2.5d, instalacja podciśnieniowa
PostNapisane: 27 października 2014, 16:23 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 433
Lokalizacja: GiÂżycko
Moje BMW: F30 328i
Kod silnika: N20
Raczej to nie problem z zaworkiem sterującym, a zaworem egr, przy kolektorze ssącym. Według mnie najlepiej, najszybciej i najzdrowiej dla silnika jest go zaślepić, ale sam EGR a nie zawór sterujący.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL