Witam
borykam sie z dziwnym problem w mojej e39 2001 rok, 525d. Auto miało uszkodzony zawor podcisnienia EGR co skutkowało dymieniem i zaklajstrowaniem kierownic w turbinie. Po wymianie i wyczyszczeniu jeździło nieźle
Aktualnie jeździ dziwnie. Bywają momenty ze jezdzi bdb, bywa tak ze nie ma mocy i dymi jak Batory
I tutaj moje pytania:
1. ) zawory od egr i od sterowania turbem to takie same zawory? W sensie coś takiego?
http://allegro.pl/bmw-e46-320d-e39-530d ... 67333.html2. realoem mowi cos o jakims zbiorniku podcisnienia. U mnie w aucie idzie przewód od prawej strony spod kolektora (z głownej magistrali podcisnieniowej) prosto do elektrozaworu od turbo. Gdzie powinien znajdować się zbiornik podciśnienia i czy są jakieś powody dla których ktoś go wcześniej pominął?
3. czy wyczyszczenie zaworka sterującego (mechanik który mi wymieniał ten od egr znalazł dość drogi... chyba oryginał, bo kosztował ponad 300 zł, dlatego chyba nie chce kolejnego

) wystarcza żeby pracował on tak jak ma?
będę wdzięczny za podpowiedzi