BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 11:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Falujące obroty i kontrolka akumulatora
PostNapisane: 15 listopada 2014, 20:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: e46
Kod silnika: M43TU B19
Witam,
Koledzy podpowiedzcie jaki może być problem, otóż posiadam BMW e46, 316i z 1999r, wszystko z autem było w porządku do przedwczoraj kiedy to włączyłem jadąc ogrzewanie tylnej szyby i od razu załączyła się kontrolka czerwona od akumulatora, kiedy wyłączyła grzanie tylnej szyby kontrolka gaśnie, w żaden inny sposób się nie pojawia ( włączone światła "długie", klima, radio na full itd.) zapala się tylko po włączeniu ogrzewania tylnej szyby ( grzanie oczywiście nie działa), do tego dziś zauważyłem, że obroty na "luzie" spadają nawet do ok. 0,4 -0,5 x1000.
Co do napięcia na akumulatorze to na wyłączonym silniku było jakieś 11,8 V na włączonym 13,4 V ( mierzone chińskim najprostszym multimetrem).
Czy falujące obroty mogą być z powodu akumulatora, jeśli tak to dlaczego ( nie widzę związku)?
Dzięki za pomoc :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Falujące obroty i kontrolka akumulatora
PostNapisane: 15 listopada 2014, 20:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Moje BMW: e32
Kod silnika: m30b30
Siema. Sprawny akumulator powinien mieć ok 12,6V. Podczas Ładowania W okolicach 14V.
Sprawdź jakiego prądu rozruchowego masz aku. Być może masz zbyt duży i to może być przyczyną.
Pozdro

_________________
Dużo części do bmw e39, e36 :

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1MWbn/

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/43EL/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL