Witam,
Koledzy podpowiedzcie jaki może być problem, otóż posiadam BMW e46, 316i z 1999r, wszystko z autem było w porządku do przedwczoraj kiedy to włączyłem jadąc ogrzewanie tylnej szyby i od razu załączyła się kontrolka czerwona od akumulatora, kiedy wyłączyła grzanie tylnej szyby kontrolka gaśnie, w żaden inny sposób się nie pojawia ( włączone światła "długie", klima, radio na full itd.) zapala się tylko po włączeniu ogrzewania tylnej szyby ( grzanie oczywiście nie działa), do tego dziś zauważyłem, że obroty na "luzie" spadają nawet do ok. 0,4 -0,5 x1000.
Co do napięcia na akumulatorze to na wyłączonym silniku było jakieś 11,8 V na włączonym 13,4 V ( mierzone chińskim najprostszym multimetrem).
Czy falujące obroty mogą być z powodu akumulatora, jeśli tak to dlaczego ( nie widzę związku)?
Dzięki za pomoc
