ROBBMW napisał(a):
A co do rozmiaru opon na na różnych osiach nawet nie próbuj. Wszystkie koła muszą mieć jednaki rozmiar.
wszystkie koła muszą mieć jednakową średnicę zewnętrzną a to jest różnica
alduwiel napisał(a):
jest nie na czasie
od kiedy to prawa fizyki są nie na czasie?
węższa opona to mniejsze pole przylegania = większy nacisk na 1cm2. Jak ktoś lata po czystych odśnieżanych drogach to raczej większego znaczenia to nie ma, jak miałbym kupować opony do latania po zaśnieżonych górskich drogach to wybrałbym węższe. co do lepszych opon na przód/tył to też to przerabiałem tydzień temu - na tyle zeżarło opony, przód jest jeszcze ok a opony teraz będą miały 3 sezon to powinny wystarczyć. Zastanawiałem sie czy stare dać na tył a nowe na przód ale jednak nowe wylądowały na tyle, przód hamuje ale jak z tyłu będziesz miał jakiś shit to jak zacznie Cię wynosić to przód Ci nie pomoże, niestety to nie fwd