maroFX napisał(a):
Testu pompy INPĄ nie zrobię bo moja nie obsługuje modelu E70... Mogę jedynie ręcznie załączyć na przekaźniku.
Tyle, że ręcznie pompy nie wysterujesz. Jedynie poprzez diagnostykę. Pompa komunikuje się z DME po linii BSD, podobnie jak Alternator, czujnik poziomu oleju i IBS.
Na początek do sprawdzenia błędy w sterowniku.
Kiedyś robiłem E65 z tym silnikiem(ale przedliftowym, na starszym sterowaniu). Był problem ze skasowaniem inspekcji oleju. Jedyny błąd w sterowniku to błąd pompy wody. Pytam o to mechanika, a ten na to, że klient tak jeździ od roku i nic się dzieje.
Myślałem, że powodem problemu z inspekcją będzie zakłócona komunikacja z czujnikiem poziomu oleju, z powodu uszkodzonej pompy wody. Okazało się, że alternator(z którego kompletnie nie było błędów, ani problemów z ładowaniem) siał na linii, co skutkowało błędem pompy wody, a po czasie problemem z inspekcją.
Po odłączeniu alternatora inspekcja sama przeskoczyła na właściwą wartość, a błędy pompy wody dało się skasować.