BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 czerwca 2025, 04:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] e46 Nie schodzi z obrotów.
PostNapisane: 4 maja 2009, 20:12 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: PoznaĂą
Witam. Mam problem z bmw e46 1.9 benz. Samochód po rozgrzaniu nie schodzi z obrotów zatrzymuje się na 1200-1300. Na komputerze nie ma żadnych błędów. Proszę o fachową pomoc.[/b]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2009, 20:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 440
Lokalizacja: Żary
Moje BMW: E34 i E36
Kod silnika: M60 i M50
sprawdz regulator wolnych obrotow tzw (silniczek krokowy). moze brudny...wyczysc... moze zepsuty...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2009, 17:38 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: PoznaĂą
Silniczek krokowy był podmieniany z innego chodzącego samochodu i dalej jest tak samo,ale ktoś mi powiedział że może być nie szczelny kolektor ssący.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 08:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 304
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E38 740iA [m62]
darek1979 napisał(a):
... ktoś mi powiedział że może być nie szczelny kolektor ssący.

Może być tak. Sprawdź układ dolotowy powietrza czyli wszystko od filtra powietrza do kolektora ssącego, wszystkie gumy i węże czy gdzieś tam nie zasysa się lewe powietrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 08:56 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
W temacie sprawdzania nieszczelności to najlepiej kup sobie jakiś samostart do diesla lub coś podobnego i pryskaj tym po dolocie powietrza, kolektorze ssącym (aby nie po wydechowym :hyhy: ) w okolicach listwy wtryskiwaczy i przepustnicy. Jeżeli gdzieś zasysa Ci lewe powietrze i pryśniesz samostartem w to miejsce to silnik znacznie zmieni obroty (w górę lub w dół).
Oczywiście cały ten cyrk trzeba wykonać na uruchomionym silniku ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2009, 09:02 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Zapomniałem zapytać czy fura przypadkiem nie jest zagazowana?
Jeżeli by tak było to normalny gazownik założyłby tam sekwencyjny wtrysk gazu, a przy takiej instalacji czasem powstają nieszczelności na króćcach wtryskiwaczy lub króćcu podciśnienia :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL