BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 07:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2008, 21:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
fantom320 napisał(a):
no coment, tylko mineralny z takim przebiegiem bo zapewne "poci " się silnik, zwłaszcza na czymś wyżej niż choćby" półsyntetyk.


Hahahahahaha Staaary widzę że z ciebie taki ekspert olejowy że czapki z głów chłopaki :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2008, 21:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Lokalizacja: bydgoszcz
300 tys i syntetyk polecacz? z Ciebie za to dobry radca:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2008, 22:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
fantom320 napisał(a):
300 tys i syntetyk polecacz? z Ciebie za to dobry radca:)


Za to ty jesteś prawdziwym ekspertem :super: Nie wiedziałem że olej do silnika się dobiera po jego przebiegu a nie stanie :) Sczególnie jeżeli chodzi o nowoczesne silniki... Jakaś nowa szkoła olejowa ze wschodu chyba co ?

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2008, 22:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Lokalizacja: bydgoszcz
za to Ty masz nowoczesny silnik, koles pisze,ze ma 300 tys. slep jestes? raczej nowy juz nie jest co? długowieczność długowiecznościa ale 300 tys, i pelen syntetyk lac?

[ Dodano: 6 Marzec 2008, 22:10 ]
a po drugie przebieg i stan raczej w parze idzie, chyba ,że myślisz inaczej, w jakieś mity wierzysz::) druga sprawa, zwróć uwagę na interpunkcję, bo przez takich jak Ty, użytkowników prawdziwych BMW nazywają drechami:) przemyśl to kolego drogi:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2008, 22:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
fantom320 napisał(a):
za to Ty masz nowoczesny silnik, koles pisze,ze ma 300 tys. slep jestes? raczej nowy juz nie jest co? długowieczność długowiecznościa ale 300 tys, i pelen syntetyk lac?


Widzę że się argumenty kończą to próbujesz pić do mojego samochodu :) Powiem ci że z chęcią się z tobą założę o dowolną rzecz i pojedziemy sprawdzić na hamowni ile koni się ostało w twoim silniku a ile w moim 21 letnim zalanym 10W40 :]
Poczytaj sobie kolego w internecie o nowych olejach, silnikach BMW itd itp i dopiero zabieraj głos bo widac że niemasz o tym bladego pojęcia i stosujesz szkołę sprzed 15 lat do 100tyś pół syntetyk a później co by nie było lać mineral :zdziwko: Szczególnie że nowoczesne silniki BMW zbyt długo nie pochodzą na takim badziewiu. Poczytaj sobie nawet forum było już wiele tematów o tym.

Cytuj:
a po drugie przebieg i stan raczej w parze idzie, chyba ,że myślisz inaczej, w jakieś mity wierzysz::) druga sprawa, zwróć uwagę na interpunkcję, bo przez takich jak Ty, użytkowników prawdziwych BMW nazywają drechami:) przemyśl to kolego drogi:)


A widzisz no nie idzie...

http://tuitam.7.forumer.com/a/troll-def ... ost22.html Jakby ci dalej argumentów brakowało i chciałbyś kogoś obrażać swoją niesamowitym obyciem w świecie i kulturze to polecam ! "Ortographae" To chyba nawet o tobie ;)

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Ostatnio edytowano 6 marca 2008, 22:21 przez MAJSU_old, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2008, 22:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Lokalizacja: bydgoszcz
do niczego nie pije, a na pewno do bmw, czasmi do ich "głupawych" uzytkowników") i nie mówimy tu o przebiegu 100 tys. ale o 300Tys, km. dla twoje wiadomości też ma 10W40 ale za to zapewne " nieco" mnijeszy przebieg, nie uważasz?:)snij dalej

[ Dodano: 6 Marzec 2008, 22:21 ]
jeszcze jedno , bład tolerancji z badnaia mocy w moim samochodzie będzie i tak wyższzy niż całkowita moc twego bmw:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2008, 22:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
fantom320 napisał(a):
jeszcze jedno , bład tolerancji z badnaia mocy w moim samochodzie będzie i tak wyższzy niż całkowita moc twego bmw:)


ahahahahahahha :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: Wiesz ja nie leczę swoich kompleksów mocą w moim samochodzie :]

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2008, 22:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Lokalizacja: bydgoszcz
:) bo co inego mogłes wymużdzyc:) zotaje przy swoim ! nie pelen syntetyk i tyle


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2008, 23:05 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1082
Lokalizacja: wrocÂław
Moje BMW: e39 525d
Kod silnika: M57
Chlopaki wyluzujcie :P po co te emocje ;) Mam jeszcze jedno ostateczne pytanko przypuscmy ze zbytnio nie wiem jaki miałem olej bo tak naprawde nie wiem :P cos sie stanie jak zaleje przykladowo byl 5w30 a zaleje 10W40 ?? lub 5W40 ?? jakie sa roznice ( tak na przyszlosc) :P

_________________
Luknij i oceĂą mojego bumerka ;) :hyhy:
viewtopic.php?f=6&t=20743&start=140


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2008, 01:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
fantom320 napisał(a):
no coment, tylko mineralny z takim przebiegiem bo zapewne "poci " się silnik, zwłaszcza na czymś wyżej niż choćby" półsyntetyk.



takie rady, to na forum www.jeżdze-żukiem.pl

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2008, 01:25 
fantom320 napisał(a):
5 na przodie to pełen syntetyk, 10 to pół syntetyk ,


Niestety, kolego nie masz racji, więc nie pisz następnym razem sprawdzoną wiedzę.

indeks W to klasa lepkości. Olej 10W niekoniecznie musi być pół syntetykiem, bo może być równie dobrze syntetykiem, jak np. Castrol TWS czy Formula RS 10W60.

Cytuj:
300 tys i syntetyk polecacz? z Ciebie za to dobry radca:)


uzależniasz dobór oleju od przebiegu?

fantom320 napisał(a):
no coment, tylko mineralny z takim przebiegiem bo zapewne "poci " się silnik, zwłaszcza na czymś wyżej niż choćby" półsyntetyk.


No to mamy kolejnego pana, który na podstawie 2-3 czy nawet 10 przypadków snuje teorie, które są zwyczajnie nie prawdziwe. By tak mówić, wykonaj serię 10 000 prób przynajmniej.

Zajrzyj pod maskę moich skromnych 4 cylindrów. Mam nastukane ponad 370 tyś. silnik się nie poci, co mogą potwierdzić userzy, którzy widzieli mój silniczek na spocie. Silnik nigdy nie widział remontu, ani tym podobnych rzeczy, a jeździ na półsyntetyku, a nie jak w Twojej teorii TYLKO MINERAŁ.

Tak więc nie wiem jak to sobie uzasadnisz, bo do poprzedniego przypadku stwierdziłeś no comments, więc jeśli faktycznie reprezentujesz jaką wiedzę, wytłumacz mi to, a nie zaczynasz rzucać jakieś podteksty typu:

fantom320 napisał(a):
bo przez takich jak Ty, użytkowników prawdziwych BMW nazywają drechami:) przemyśl to kolego drogi:)


Cytuj:
jeszcze jedno , bład tolerancji z badnaia mocy w moim samochodzie będzie i tak wyższzy niż całkowita moc twego bmw:)


Błąd tolerancji? Domniemam, że nie masz pojęcia o czym mówisz, bo jeśli masz na myśli, że tolerancja jest błędna, bo wynik rzeczywisty jest z goła inny niż tolerancja pomiaru z norm, to jest to błąd gruby i to nie wina samochodu, lecz urządzenia hamującego lub pana, który przeprowadza pomiar. Jeśli chodzi Ci o zwyczajnie błąd pomiaru, to nie nazywa się to błędem tolerancji. Tolerancja pomiaru, a jego błąd, to różne rzeczy.

Dlatego proponuje nie udzielać rad na podstawie doświadczenia własnego, które jest zwyczajnie zbyt skromne, oraz hamować się z językiem wobec innych użytkowników, bo się skończy ostrzeżeniem.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2008, 01:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 199
Lokalizacja: malopolska
fantom320 napisał(a):
za to Ty masz nowoczesny silnik, koles pisze,ze ma 300 tys. slep jestes? raczej nowy juz nie jest co? długowieczność długowiecznościa ale 300 tys, i pelen syntetyk lac?

ja mam przejechane ok 220 tys caly czas samochod jezdzi na pelnym syntetyku castrol 5W 30 i nie bierze ani "grama" oleju, i silnik mi sie nie "poci" hm... :/ mam nadzieje ze wszystko z moja beta jest w porzadku ? ;)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19849


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2008, 01:54 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
przebieg = sie zuzycie....

czyli 500 000 km zrobione po miescie , w odcinkach po 3 km , z jazdą do odcinki cały czas rowna sie 500 000 km zrobionych w trasie, w odcinkach 1000km z obrotami nie przekraczajacymi 3500 ?

jak zwykle w tematach olejowych pojawia sie SPEC i dozuje swoje wynurzenia.

Proponuje lac od 400 000km przebiegu rosoł z trocinami.

P.S. Moje 540 tki maja 251 tys km i 275 tys km - obie na pełnym syntetyku. A jak silnik zacznie sie gdzies pocic, to wymienie te uszczelke- tak sie robi w reakcji na wyciek a nie zalewa kisiel z błotem do silnika.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Ostatnio edytowano 7 marca 2008, 02:08 przez Frank, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2008, 01:56 
Frank napisał(a):
Proponuje lac od 400 000km przebiegu rosoł z trocinami.


:rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2008, 02:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
..::CZARNY::.. napisał(a):
Frank napisał(a):
Proponuje lac od 400 000km przebiegu rosoł z trocinami.


:rotfl: :rotfl: :rotfl:



nie za rzadki ? :zdziwko: nie lepiej smołe?

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2008, 02:11 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
stones1 napisał(a):
nie za rzadki ? :zdziwko: nie lepiej smołe?


smołe od 500 000 km - nie znasz tabelki olejowej MAJSTRUFF ?

0-50 tys km - syntetyk
50-150 tys - połsyntetyk
150-250 tys- minerał
250-400 tys- minerał + motodoktor
400-500tys- rosoł z trocinami
500tys i w gore- smoła

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2008, 11:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Frank napisał(a):
nie znasz tabelki olejowej MAJSTRUFF ?


O masz... Mam nadzieję że to nie jakaś aluzja do mnie :)

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 22:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Lokalizacja: bydgoszcz
..::CZARNY::.. napisał(a):
fantom320 napisał(a):
5 na przodie to pełen syntetyk, 10 to pół syntetyk ,


Niestety, kolego nie masz racji, więc nie pisz następnym razem sprawdzoną wiedzę.

indeks W to klasa lepkości. Olej 10W niekoniecznie musi być pół syntetykiem, bo może być równie dobrze syntetykiem, jak np. Castrol TWS czy Formula RS 10W60.

Cytuj:
300 tys i syntetyk polecacz? z Ciebie za to dobry radca:)


uzależniasz dobór oleju od przebiegu?

fantom320 napisał(a):
no coment, tylko mineralny z takim przebiegiem bo zapewne "poci " się silnik, zwłaszcza na czymś wyżej niż choćby" półsyntetyk.


No to mamy kolejnego pana, który na podstawie 2-3 czy nawet 10 przypadków snuje teorie, które są zwyczajnie nie prawdziwe. By tak mówić, wykonaj serię 10 000 prób przynajmniej.

Zajrzyj pod maskę moich skromnych 4 cylindrów. Mam nastukane ponad 370 tyś. silnik się nie poci, co mogą potwierdzić userzy, którzy widzieli mój silniczek na spocie. Silnik nigdy nie widział remontu, ani tym podobnych rzeczy, a jeździ na półsyntetyku, a nie jak w Twojej teorii TYLKO MINERAŁ.

Tak więc nie wiem jak to sobie uzasadnisz, bo do poprzedniego przypadku stwierdziłeś no comments, więc jeśli faktycznie reprezentujesz jaką wiedzę, wytłumacz mi to, a nie zaczynasz rzucać jakieś podteksty typu:

fantom320 napisał(a):
bo przez takich jak Ty, użytkowników prawdziwych BMW nazywają drechami:) przemyśl to kolego drogi:)


Cytuj:
jeszcze jedno , bład tolerancji z badnaia mocy w moim samochodzie będzie i tak wyższzy niż całkowita moc twego bmw:)


Błąd tolerancji? Domniemam, że nie masz pojęcia o czym mówisz, bo jeśli masz na myśli, że tolerancja jest błędna, bo wynik rzeczywisty jest z goła inny niż tolerancja pomiaru z norm, to jest to błąd gruby i to nie wina samochodu, lecz urządzenia hamującego lub pana, który przeprowadza pomiar. Jeśli chodzi Ci o zwyczajnie błąd pomiaru, to nie nazywa się to błędem tolerancji. Tolerancja pomiaru, a jego błąd, to różne rzeczy.

Dlatego proponuje nie udzielać rad na podstawie doświadczenia własnego, które jest zwyczajnie zbyt skromne, oraz hamować się z językiem wobec innych użytkowników, bo się skończy ostrzeżeniem.


kolego skromny najwyrazniej to jestes Ty, Twoje ograniczenia umysłowe powinny mieć inne ujścia niz forum, zauważ ,że używam formy grzecznościowej wobec twojej osoby, z racji kultury osobistej to czynię:) pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 kwietnia 2008, 00:58 
fantom320 napisał(a):
kolego skromny najwyrazniej to jestes Ty, Twoje ograniczenia umysłowe powinny mieć inne ujścia niz forum, zauważ ,że używam formy grzecznościowej wobec twojej osoby, z racji kultury osobistej to czynię:) pozdrawiam


o jakiej kulturze swojej wypowiedzi mi mówisz, mówiąc, że mam ograniczony umysł?
a czy ja się odniosłem do Ciebie jakoś wulgarnie? kolokwialnie? napisałeś głupoty, więc wyjaśniłem nieścisłości, a Ty mi o ograniczonym mózgu :zdziwko:
i jeszcze do tego piszesz, jaki to kulturalny nie jesteś? poczytaj swoje posty wyżej do kolegi Majsu i czy również tak wysoką kulturą się odznaczają?

Nie wiem do czego dążysz, ale jakoś nawet za słabo się starasz, by mi grać na nerwach, jak to niektórzy dobrze potrafią :zdziwko:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL