BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 sierpnia 2025, 16:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2009, 17:59 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Nie ma co płakać wymieniłes i teraz tylko jeździc bo auto się odwdzieczy przedewszystkkim bezawaryjnoscia ale i osiagami :] ehhe jak to historia lubie sie powtarzać jak kupowałem swoje e39 530d uhandlowałem 2500 tys zł i co ? za jakis tydzień poszło na cześć najpierw serwo później vacum pompa oleje filtry ale teraz za to wiem co mam i se smigam po polsce pozdro :]

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2009, 22:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Ja specjalnie szukalem e36 bo obawialem sie ze w e39 za duzo bedzie kosztowac obsluga i naprawy. Czytajac posty i rozmawiajac z ludzmi widze ze mialem racje. Zdecydowalem sie na TDSa z pelna swiadomoscia. Jak na razie dolozylem drobiazgi ale wierz mi ze ilosc kasy jaka chcesz wydac wiaze sie z tym czego wymagasz od auta. Osobiscie uwazam ze vw jest za drogi w zakupie w porownaniu do tego co oferuje. BMW zapewnia o wiele wiekszy komfort co duzo bardziej usprawiedliwia cene. Jednak VW kazdy mechanik przyjmuje z otwartymi ramionami. BMW wymaga juz od niego wiedzy, drozszego interfejsu diagnostycznego i ogolnie jest bardziej klopotliwe, szczegolnie jesli trafimy na wymieniacza a nie mechanika.

Mysle ze o kosztach eksploatacji mozesz mowic dopiero gdzies 2 lata po zakupie. Wtedy wymienisz to wszystko czego nie wymienil Twoj poprzednik i bedziesz mial prawdziwy obraz kosztow utrzymania autka. Mysle ze porownanie VW do BMW jest troche nie trafione, uwazam ze to auta dla zupelnie innych grup ludzi. Im wiecej jezdze swoja stara (ale jara) trojka tym lepiej sobie uswiadamiam ze nie wiele jest samochodow innych marek ktore dalyby mi mieszanke wygody, elegancji, mocy i prestizu skomponowana lepiej niz w tym autku. Czasem jak ludzie pytaja "ile dalem" i dziwia sie ze tak duzo to juz nie zwracam uwagi bo oni nigdy nie zrozumieja pewnych rzeczy. W tym kraju zakodowal sie poglad ze kupno zlomu byle mlody rocznik z silnikiem tdi i potem oszczedzanie na wszystkim co dotyczy auta to wielki sukces wlasciciela.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2009, 23:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 729
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Moje BMW: E65 & Megane III
Kod silnika: 735i
Ja powiem tak, dostałem w rozliczeniu E38 95rok, przez pół roku włożyłem w auto koło 5 tys zł - ale co wkładałem to po jakimś czasie coś innego się psuło. Podejrzewam, że twoje auto tak jak i E38, którą posiadałem były zaniedbane/zajeżdżane przez poprzednich właścicieli (moja E38 była 5 lat w kraju jak ją kupiłem). Teraz kupiłem E46 2000rok prosto zza granicy i jedyne co w nią włożyłem to filtry, olej, klocki + pompa wspomagania. Jeżdże autem koło 10tys km / miesięcznie

_________________
nie regulaminowy podpis


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, 07:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Tak to juz jest ze niemcy maja wiecej pieniedzy i stac ich na profesjonalny serwis. Nikt nie uprawia druciarstwa i wymienia wszystko na czas. Nierzadko kilkunastoletnie auta sa serwisowane w ASO. Tyle ze sprowadzajac auto z silnikiem powyzej 2.0 (czyli wiekszosc beemek) to oplaty sa juz spore. Do tego trzeba troche polatac zeby zalatwic przerejestrowanie. Szukajac BMW powyzej 2000r z pewnoscia szukalbym w niemczech.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, 07:52 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Według mnie nie jest sztuką kupić dobrą furę mam tu na mysli e39 hehe ale inne bmw też tylko sztuka jest ją utrzymać w odpowiednim stanie technicznym :]

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, 09:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 7390
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: N53B30A
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157967
palec216 napisał(a):
Według mnie nie jest sztuką kupić dobrą furę mam tu na mysli e39 hehe ale inne bmw też tylko sztuka jest ją utrzymać w odpowiednim stanie technicznym :]


Nie sztuką to jest kupić E60 czy E90. Nie oszukujmy się, E39 ma 7-13 lat, młode nie jest. Też trzeba się naszukać dobrego egzemplarza.

_________________
Obrazek

Typer EURO 2016 - I miejsce


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, 10:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 423
Moje BMW: 523i
Kod silnika: M52B25
Odpowiedż na Twoje pytanie tkwi być może w cenie zakupu? nie wiem ile zaplaciłeś,ale chyba tu tkwi sedno,okazja.... oraz niedokładnie sprawdzałeś auto. Ja też mam 523i tylko z 98r i przy zakupie miałem dylemat,2 takie auta tylko jedno droższe o....4500 :hyhy: w pierwszej chwili wybrałem tańszy,gdyż za kwotę różnicy w cenie nawet w beemkach można zrobić sporo,ale jak dokladnie przyjrzałem się im i policzyłem to wybrałem...droższy.Dobrze zrobiłem,jak liczę przez 9m-cy co prawda zrobiłem tylko 1/3 km co ty,ale koszt serwisu to ok 700 zl.Nie znalazłem w aucie już przecież 11-letnim nieoryginalnej części,ostatnio wymieniałem filtr powietrza,świece,pióra wycieraczek i zdziwko-oryginały i nie za bardzo zużyte.U mechanika bylem raz,ale najważniejsze jest to codzienne zadowolenie jazdy bezusterkowym ,komfortowym autem i ta wyższa cena zakupu nie ma już zadnego znaczenia,teraz sobie o tym przypomniałem :) Każdy taki dylemat musi sam rozstrzygnąc...
ded napisał(a):
Ja specjalnie szukalem e36 bo obawialem sie ze w e39 za duzo bedzie kosztowac obsluga i naprawy

masz trochę racji,utrzymanie E39 jest droższe,ale niekoniecznie jeśli kupisz dobre auto. Różnica jakości,komfortu,bezpieczeństwa( mój ma 8 poduszek) między E39 a E36 jest ogromna.Nie wiem czy wiecie,ale ta trojka w teście zderzeniowym uzyskała tragiczne wyniki i to rocznik 97, 1 (jedna gwiazdka).Pamiętajcie o tym,to BMW w razie czego raczej was nie ochroni.Dlatego należy kupować nowsze modele.
Zasada -im dlużej BMW jeżdzi w Polsce tym jest w gorszym stanie i nie licz ,że trafi ci się wyjątek...trzeba wtedy płacić za kogoś. Ja po swoje beemki jadę do Niemiec lub kupuję świeżo sprowadzone i po b.dokladnym sprawdzenie.
Myślę kolego,że nie trafileś tak żle i powinieneś być teraz bardziej zadowolony z auta.

_________________
Marek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, 10:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: Bielsko
Kod silnika: M52B25
Zapłaciłem za swoje e39 w zeszłym roku 20000pln to chyba taka średnia cena jak za rocznik 97?
Ile sie dało to sprawdziłem, zawieszenie było oki, właściwie to te awarie wyskoczyły podczas mojego użytkowania. Jedynie czego mogłem uniknąć czy odnależć przy zakupie auta to szwankujący abs, ale do tego potrzebował bym komputer diagnostyczny, a tym nie kazdy dysponuje.
Przedwczoraj wymieniłem jeszcze tarcze i klocki z przodu, poprawiło sie bezpieczeństwo i komfort(nie telepocze kierownicą) Coraz bardziej mnie przekonuje to auto, tym bardziej że teraz mam porobione i wiem co mam.
Obecnie zastanawiam sie nad zakupem alu 17" gościu zaoferował mi kpl za 1100zł, czy jeżdził ktoś na felgach firmy ALUTEC???

_________________
BMW - Bandyci MajÂą Wszystko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2009, 13:03 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 45
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
bialy napisał(a):
palec216 napisał(a):
Według mnie nie jest sztuką kupić dobrą furę mam tu na mysli e39 hehe ale inne bmw też tylko sztuka jest ją utrzymać w odpowiednim stanie technicznym :]


Nie sztuką to jest kupić E60 czy E90. Nie oszukujmy się, E39 ma 7-13 lat, młode nie jest. Też trzeba się naszukać dobrego egzemplarza.

e60 lub e90 to już wogóle cenowo jest tylko płakac i płacić :]

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL