BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 00:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 03:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: Kielce
auto powinno odpalic na dobrym.
Jezeli odepniesz polozenia walu i nie odpala, tzn, ze polozenia walka jest uwalony...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Słaba moc, zmulony silnik...
PostNapisane: 12 lipca 2009, 09:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 238
Lokalizacja: Olszyna LubaĂąska
Moje BMW: E65 730i
Cabot napisał(a):
Sprawa wygląda następująco, mam bmw e39 520. Od pewnego czasu auto mi strasznie zamula.
Rano jak odpale i przejade pare kilometrów, to jest ok, czyli dynamika ok. Natomiast po pewnym czasie jak się rozgrzeje, to potrafi podczas jazdy tak szarpnąć i przeważnie po tym już zaczyna mulic. A czasami i bez tego szrpnięcia.
Auto na wolnych chodzi dobrze, problem zaczyna się podczas jazdy. Ogólnie to auto rozpędza się w ślimaczym tempie, a na autostradzie max 180, przy dobrym wietrze.


Miałem identyczny problem parę dni temu. Na kompie pokazało walnięty czujnik położenia wału. Wymieniłem i teraz autko śmiga elegancko ;)

_________________
Moje auto znajdziesz na TwojaFura.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 09:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 153
Lokalizacja: Słupsk
Moje BMW: e36 COUPE
Kod silnika: 1.8 IS
czyli chyba tez mam walniety ten czujnik.Na zimnym jest ok problem zaczyna sie na goracym.Juz nawet nie odpala.A jaki czujnik polecacie oryginalny siemensa czy moze byc zamiennik?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 09:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 238
Lokalizacja: Olszyna LubaĂąska
Moje BMW: E65 730i
Dawid e-36coupe napisał(a):
czyli chyba tez mam walniety ten czujnik.Na zimnym jest ok problem zaczyna sie na goracym.Juz nawet nie odpala.A jaki czujnik polecacie oryginalny siemensa czy moze byc zamiennik?


Bierz ori siemensa :)

_________________
Moje auto znajdziesz na TwojaFura.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lipca 2009, 22:08 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 153
Lokalizacja: Słupsk
Moje BMW: e36 COUPE
Kod silnika: 1.8 IS
No czujnik dzisiaj wymieniony.Auto chodzi dużo lepiej - na zimnym bez problemu odpala i ma moc na cieplym wydaje sie troche bardziej mulasty - tak jakby wanos sie nie zalaczał.Jutro jade na kapa zobaczyć może jakieś błędy pozostały.Wielkie dzięki kolego razyel za pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 17:43 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 153
Lokalizacja: Słupsk
Moje BMW: e36 COUPE
Kod silnika: 1.8 IS
Witam.Już rozwiązałem problem braku mocy i szarpania.Po koljnym podłączeniu pod kąpa wskazało ty razem uszkodzony czujnik położenia wału rozrządu.Po wujęciu nie wskazywał zadnych oporów na stykach wtyczki.Okazało się że przerwany jest kabel czujnika.Przetarło go kołopasowe ponieważ pękła osłonka.Po zlutowaniu i zaizolowaniu autko śmiga jak należy.Także w moim przypadku padły dwa czujniki na raz.Dziekuje wszystkim za pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 18:08 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Dawid e-36coupe napisał(a):
Wiecie może jak sprawdzic czujnik polozenia wałka?Przeczytalem ze jesli wypniemy jeden z czujnikow to auto powinno odpalić na dobrym.U mnie jak wypne polożenia wału to auto nie odpala.Czyli wskazywalo by na uszkodzony czujnik walka rozrządu.Jesli eksperymentowaliście w ten sposób to prosił bym o opinie.

bez czujnika na pewno nie zapali, ale z uszkodzonym też zapali
u mnie jak się zagrzał to silnik gasł a jak ostygł to odpalał bez problemu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2009, 18:12 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 851
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E30 E30 E34
Kod silnika: M40B16 M40B18 M50B20
Dawid e-36coupe napisał(a):
Witam.Już rozwiązałem problem braku mocy i szarpania.Po koljnym podłączeniu pod kąpa wskazało ty razem uszkodzony czujnik położenia wału rozrządu.Po wujęciu nie wskazywał zadnych oporów na stykach wtyczki.Okazało się że przerwany jest kabel czujnika.Przetarło go kołopasowe ponieważ pękła osłonka.Po zlutowaniu i zaizolowaniu autko śmiga jak należy.Także w moim przypadku padły dwa czujniki na raz.Dziekuje wszystkim za pomoc.

albo czujnik położenia wału albo wałka rozrządu bo to są 2 osobne czujniki
z tego co piszesz to piszesz o czujniku położenia wału bo koło pasowe tylko ten mogło uszkodzić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Słaba moc, zmulony silnik...
PostNapisane: 7 maja 2010, 16:28 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: 528i 97 r
witam serdecznie. Mój problem wygląda nastepująco.na zimnym silniku samochód szedł jak burza.sprawa dotyczy 528i 1997 rok touring bez gazu .po przejechaniu kilkunastu kilometrów silnik kompletnie tracił moc.dzisiaj ujechałem ok 50 km no złapał temperature.woda tak jakby sie zagotowała.odkręciłem powoli korek i płyn zaczął wytryskiwać pod ciśnieniem.samochód po odstaniu chwili gdy straci temperature odpala normalnie ale teraz jest kompletnie zmulony.podejrzewam uszczelke pod głowicą ale nie jestem pewien.jeśli to uszczelka to tak przy okazji jeśli ktoś wie prosiłbym o przybliżony koszt naprawy.pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL