Przepływomierz wymieniony ale powstał kolejny problem, otóż teraz samochód na wolnych obrotach przygasa, spada z obrotów, szarpie, kopci na biało. Powodem tego jest EGR bo w momencie gdy odepnę wężyk od EGRu całe to szaleństwo ustaje. EGR wyczyściłem i zaworek od podciśnienia też, podciśnienie jest bardzo duże bo sprawdzałem na dotyk (nawet w trakcie pracy silnika, trudno zdjąć ten wężyk z EGRu takie jest duże podciśnienie ). Jeżeli wszystko jest sprawne, to nasuwa mi się wniosek czy aby na pewno sprawna jest ta nowa przepływka. Gdy patrzę na komputer to przepływomierz daje dawkę paliwa od 400 do 550 no ale może tak się silnik ratuje w momencie kiedy przydusza się własnymi spalinami (próbuje dać więcej powietrze żeby nie zgasł), przy pełnym bucie na 3 biegu przy 3,500obr osiąga wartość w okolicach 1200 (więc chyba w normie).
Mile widziane jakieś podpowiedzi
