moje podsumowanie najlepszych do m54

European Car Formula 0W40 Synthetic Motor Oil (EFO)
Lepkość kinematyczna w 100 °C, cSt (ASTM D 445) 13.3
Lepkość kinematyczna w 40 °C, cSt (ASTM D 445) 74.7
Wskaźnik lepkości (ASTM D 2270) 182
Lepkość CCS, cP w °C (ASTM D 5293) 5888 (-35)
Temperatura płynięcia °C (ASTM D 97) -51
Temperatura zapłonu °C (ASTM D 92) 232
Temperatura spalania °C (ASTM D 92) 240
Lotność NOACK, % utrata masy (g/100g) (ASTM D5800) 9.9
Test czterech kul (ASTM D 4172B przy 40 kg, 75 ° C, 1200 obr/m, 1 h), skaza , mm 0.47
Całkowita liczba zasadowa TBN 10.1
Lepkość w wysokiej temperaturze / wysoka lepkość dynamiczna
150 ° C, 1,4 x 1,0 x 106 s-1, CP (ASTM D 5481) HTHS 3.7

ACEA A3/B4
API SN/CF
Spełnia bądź przewyższa wymagania: BMW Longlife 01, MB 229.3, MB 229.5, VW 502.00, 505.00, Porsche A40, Renault RN 0700, 0710, Nissan GT R 35, Chrysler MS 107 25, Ford WSS-M2C 937A ( Focus RS 2.5)
SAE klasa lepkości: 0W40
Ciężar właściwy przy 15 C 0,845
Lepkość kinematyczna przy 100 C 13,5 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C 84,6 cSt
Indeks lepkości 162
Temperatura krzepnięcia -51 C
Temperatura zapłonu >200 C
Lepkość niskotemperaturowa przy -30 C 6,200 cP max
TBN mg KOH/g…10,11

Specyfikacje
ACEA A3/B4
API SN
Dopuszczenia
MB APPROVAL 229.5
PORSCHE A40
Rekomendacje
AMG
ASTON MARTIN
BMW LONGLIFE 01
FORD M2C937 - A
Parametry techniczne:
Gęstość w 15 oC DIN 51757 - 0,842 g/ml
CCS w -35 oC DIN 51377 - 5180 mPas
Temperatura zapłonu, CoC DIN ISO 2592 - 234 oC
Lepkość kinematyczna w 40 oC DIN 51562-1 - 74,4 mm2/s
Lepkość kinematyczna w 100 oC DIN 51562-1 - 13,2 mm2/s
Wskaźnik lepkości DIN ISO 22909 181
TBN >10
HTHS >3.5

W pełni syntetyczny, estrowy olej wyczynowy z dodatkiem cząstek nano zapewnia:
Znaczną redukcję tarcia
Wydłużoną żywotność silnika
Niższą temperaturę pracy silnika
Większą moc i moment obrotowy
Większą niezawodność
Poprawę efektywności energetycznej
Znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się.
Maksymalna stała temperatura pracy: 125C, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150C
Do użytku w ostro eksploatowanych silnikach pojazdów, których producent zaleca olej 5w30.
Przewyższa wymagania API SM/CF oraz ACEA A3/B4.
Lepkość SAE 5w40
Gęstość przy 15 C 0,860
Lepkość kinematyczna w 100 C 14,0 cSt
Lepkość kinematyczna w 40 C 81,7 cSt
Indeks lepkości 177
Temperatura krzepnięcia -48 C
Temperatura zapłonu 224 C
Lepkość na zimno przy -30 C 6,600cP
Wskaźnik HTHS mPa. S 3,97 mPa.s
TBN mg KOH/g 10,11

Rodzaj oleju: Olej syntetyczny - estry PAO
Dodatkowe info:
TITAN RACE
Lepkość SAE: 5W40
Norma ACEA:
A3
B3
Norma API:
CF
SH
SJ
SL
Dopuszczenia i rekomendacje:
BMW
Opakowanie : 5 litrów
Parametry
Temperatura zapłonu IP34 (zamknięty tygiel) [°C]: 195
Lepkość dynamiczna w -30°C [mPas]: 6500
Lepkość kinematyczna w 40°C [mm²/s]: 92,4
Lepkość kinematyczna w 100°C [mm²/s]: 14,89
Noack (%): 6,6
HTHS (mPas): 4,07
Wskaźnik lepkości: 184
Temperatura płynięcia [°C]: -51