BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2025, 03:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2006, 08:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
instrukcja bmw e38 :
"Silniki BMW sa tak skonstruwoane ze nie wymagaja stosowania zadnych dodatkow do oleju. Stosowanie dodatkow moze nawet doprowadzic do uszkodzenia silnika"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2006, 09:06 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Od zalania ceramizera zrobiłem koło 1500km i gdy 'bajer mode off' moje wrażenia są takie:
- centralnie nic się nie zmieniło.

Jeździ tak samo.
Pali tak samo.
Chodzi tak samo. Za początku wydawało mi się że 'przestał rano klekotać przez pierwszą sekudnę', ale jednak dalej to jest.

Być może ten preparat 'zamraża' stan silnika, tego nie wiem, nie rozkręcałem, a jakbym rozkręcił to pewnie tez bym nic nie stwierdził.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2006, 21:53 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
bo ceramizer działa na podświadomość nie na silnik :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2006, 23:58 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
Lego napisał(a):
bo ceramizer działa na podświadomość nie na silnik


no nie wiem czy tylko na podświadomość
zobaczcie filmik poniżej

<embed type="application/x-mplayer2" pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/MediaPlayer/" name="mediaplayer1" showstatusbar="1" EnableContextMenu="false" autostart="true" width="480" height="430" transparentstart="1" loop="0" controller="true" src="http://f9.putfile.com/videos/17122043093.wmv"></embed>

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 czerwca 2006, 12:48 
Offline
Forumowicz

Wiek: 52
Posty: 279
Lokalizacja: JASTRZEBIE_ZDROJ
Moje BMW: E65
Kod silnika: M54B30
Maluchem to ja kiedys 20 km przejechałem bez oleju i zadnego ceramizera a po powrocie wlalem olej i autko dalej chodzilo ze hej. A tak na marginesie to do takiego kibla jak na filmiku to bym nawet trocin nasypal he he he :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 sierpnia 2006, 23:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 114
Lokalizacja: Torun - Kilkenny
Kod silnika: m54b25
Ja od siebie dodam tylko ze srodki jak Militec moim zdaniem dzialaja a ich stosowanie w DOBRYCH silnikach napewno pomoze.

Troszke moich wiadomosci jakie zgromadzilem gdy pare lat temu kupowalem srodek:

Srodek ten jako jedyny zostal przetestowany i dopuszczony do uzytku przez U.S Army. Stosuja go w maszynach i wszelkiego rodzaju broni (w tym palnej, zwieksza predkosc wylotowa pocisku, zmniejsza osadzanie sie zanieczyszczen itd). Robili jakies fajne testy z 3 stozkami ktore tarly o siebie zanuzone w normalnym oleju i w oleju z ceramizerem. Efekt byl taki ze w samym oleju zatarly sie kompletnie przed uplywem minutowego testu, a w ceramizerze zniszczenia byly o jak sie nie myle 60% mniejsze i oczywiscie przeszly caly test bez zatarcia.

Ktos prosil o przyklady znanych firm i instytucji stosujacych produkt, OTO TYLKO CZESC ZNICH:

Caterpillar
City of Chicago
VA Detroit Diesel Co. Corporation
GM-Buick-Oldsmobil-Cadillac
GM-Chevrolet
GM-Pontiac
Mercedes Benz-Brazil
Michelin Tire Co.
Shell Chemicals
Siemens Corp.
Toyota-Japan and Thailand
U.S. Army and Navy
Washington Metro
NASA
FBI,DEA,CIA SNCF i TGV

Przyznam ze lista na mnie zrobila wrazenie nie male :shock:

Pozatym jak pisali przedmowcy produkty te nie sa juz takim syfem jakim byl moto doktor. Ich dzialanie polega na reakcji chemicznej w ktorej wiaza sie z metalem (z tad nazwa USZLACHETNIACZE METALU). Ponadto nie ma w nich zadnych metali etylin i innych shitow, jest to w calosci syntetyczna ciecz ktora miesza sie z olejem i poprzez niego rozprowadzona jest na silniku. Plusem jest to ze nie trzeba tego lac od nowa co kazda zmiane oleju producent poleca dolewanie malych dawek jak 60ml na 1l oleju co 20tys km. (no ja leje wiecej :twisted: )

Moja opinia jest taka zrobione na Militecu 100tys km Oplem Vectra B 1.8 16v. Biedna przeszla w swym zyciu takie katy iz sam nie moge uwierzyc ze moj koega nadal sie z niej cieszy!!! Auto scigalo sie amatorsko na 400m, nie bylo oszczedzane w codziennej jezdzie, przezylo calkowite wygotowanie wody (i jazde z peknieta chlodnica bez wody jakies 400m). Obecnie ma 230tys km przebiegu i kolega nadal swietnie radzi sobie ta krowa z Golfami 3 2.0GTI.

Mysle ze warto... Ja bede stosowal napewno w moim nowym e36 a za jakis czas zdam relacje :D Z wlasnego doswiadczenia wiem ze srodek dziala albo mam szczescie do niepsujacych sie silnikow :lol:

(Przepraszam za wszelkie bledy i literowki zawsze mialem z tym problemy :oops: )

_________________
Ride or Die, you talk it we live it...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2006, 07:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Przeczytałem całość i powiem moje informacje:

-Kolega z pracy zawsze lał militec-a do silnika w każdym swoim smaochodzie, miał felicj kupioną w salonie, Ibize 1.6 2 letnią, Teraz ma focusa 1.6 2003r. mów że leje zawsze jak kupi autko. Katował każdy samochód, znaczy ostro jeździł i nic nie uszkodził sw silniku nigdy, ale czy to o czymś świadczy? nie wiem.

-Ja zalałem Xeramica do skrzyni w focusie bo terkotała. Przestała terkotać...ale tylko na zimnym....


-co do żywotności silników, to chyba już 10lat temu opatentowano silnik w technologii ceramicznej , przejżdżający milion km. (tylko nie mówcieże niektóre silniki śmigają milion, bo nie chodzi o pojedyncze przykłady a o normę)

-Prawdą jest też że Mercedes po wypuszczeniu modelu 115 chylił się ku bankructwu, bo samochód był bezawaryjny.

-Co BMW ma napisac o dodatkach do silnika? Napiszą można lać, to się posypią naprawy gwarancyjne, bo ni ebyło napisane nie lać :mrgreen:


Zastanawiam się co zrobić , mamy Toyote Avensis 35tys km 2005rok.... Na pewno będzue u nas z 10-15lat, bo ojciec ją wykupi z firmy i planuje nią jeździć do końca (ma 66lat)...lać czy nie lać? Co na to gwarancja?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2006, 08:42 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
KotSylwester napisał(a):
Zastanawiam się co zrobić , mamy Toyote Avensis 35tys km 2005rok.... Na pewno będzue u nas z 10-15lat, bo ojciec ją wykupi z firmy i planuje nią jeździć do końca (ma 66lat)...lać czy nie lać? Co na to gwarancja?



coraz bardziej jestem przekonany, że lać

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2006, 14:29 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Ja wlałem. Nic sie nie poszło. Jeździ tak samo pali tak samo, ale mam wrażenie że ma lepszą kulture pracy, chodzi troche ciszej i jakoś równiej. Może to autosugestia nie wiem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2006, 14:33 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Kyo to jest ten tzw. psychologiczny lodzik :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2006, 14:35 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
Cytuj:
Kyo to jest ten tzw. psychologiczny lodzik


chyba luzik :?: :mrgreen:


Kyokushin napisał(a):
Ja wlałem. Nic sie nie poszło. Jeździ tak samo pali tak samo, ale mam wrażenie że ma lepszą kulture pracy, chodzi troche ciszej i jakoś równiej. Może to autosugestia nie wiem.



Kyo bo jakby co to masz ten komfort że wiesz że z silnikiem nic sie nie stanie

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2006, 14:39 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Kornelio napisał(a):
Kyo to jest ten tzw. psychologiczny lodzik :D


\:D/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2006, 19:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 114
Lokalizacja: Torun - Kilkenny
Kod silnika: m54b25
Mysle ze nie trzeba miec obaw przed stosowaniem tego srodka
... 230tys km w OPLU bez zadnych awarii ??? Nadal smiga jak nowy a jego 3 wlasciciel jest happy. Tak tak ja wiem ze w zasadzie wyjatek potwierdza regule ale ja nie jestem wyjatkiem wierzcie mi...

Kyokushin napisał(a):
Ja wlałem. Nic sie nie poszło. Jeździ tak samo pali tak samo, ale mam wrażenie że ma lepszą kulture pracy, chodzi troche ciszej i jakoś równiej.


Dokladnie... Ten srodek nie obnizy nam spalania o 3 litry i nie doda 10ps. Da nam zato wieksza bezawaryjnosc silnika i ochrone w ekstremalnych sytuacjch. :wink:

_________________
Ride or Die, you talk it we live it...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2006, 22:44 
Offline
Forumowicz

Wiek: 52
Posty: 279
Lokalizacja: JASTRZEBIE_ZDROJ
Moje BMW: E65
Kod silnika: M54B30
Gdzie to kupic zeby nie dostac podrobki i ile to kosztuje zeby nie kupic za tanio.Nie jestem do konca przekonany ale moze zaryzykuje. :mrgreen:
p,s, ma moze ktos foto tego czegos???

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2006, 22:47 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
Miras napisał(a):
Gdzie to kupic zeby nie dostac podrobki i ile to kosztuje zeby nie kupic za tanio.Nie jestem do konca przekonany ale moze zaryzykuje.


ja jak bym kupował to tu na tej stronce http://www.ceramizer.pl/content/view/39/50/

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2006, 22:53 
A ja bym nie kupywał i nie kombinował jak koń pod górke [-X


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2006, 23:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 114
Lokalizacja: Torun - Kilkenny
Kod silnika: m54b25
Hmm a ja do Auto Repair nie jestem przekonany. Bede nadal stosowal Militec-1. Ja kupuje w zaprzyjaznionym warsztacie ale mozecie sprubowac tu:

P.P.U.H. AKSON Pabianice
Tel. 0-42 212 10 16 Fax 0-42 212 10 17
E-mail: info@militec1.pl
Przedstawiciel na region Polski płd.:
Rene Hybl, mobile tel.: +48 508 100 450

Znalazlem to na stronce polskiego przedstawiciela militeca.

_________________
Ride or Die, you talk it we live it...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2006, 00:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Przypomniały mi się magnetyzery, też nic nie psuły, ale efekt dopiero był po 15tys km :mrgreen: :mrgreen: i ile teorii, praw fizyki, wzorów ... łomatko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sierpnia 2006, 10:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 114
Lokalizacja: Torun - Kilkenny
Kod silnika: m54b25
Oj tez to przerabialem :lol:

_________________
Ride or Die, you talk it we live it...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2006, 13:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 52
Posty: 279
Lokalizacja: JASTRZEBIE_ZDROJ
Moje BMW: E65
Kod silnika: M54B30
Przemyslałem to.Nie przekonam sie do takich "cudow" chyba nigdy w zyciu. [-X

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL