BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 02:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46][318iSE] Niestabilne niskie obroty i dym z wydechu
PostNapisane: 25 lipca 2007, 11:51 
Od ponad dwóch tygodni mam problemy z niskimi obrotami.
Otoz przy odpalaniu auta po raz pierwszy z rana wywala mi z rury wydechowej
niebiesko-siwą chmurę dymu. W trakcie jazdy (powyżej 1000 obrotów na minutę
BMW chodzi bez zarzutu, nie zauwazysz nic podejrzanego. Ale na postoju z
wlaczonym silnikiem samochód lekko się trzęsie a wskazówka obrotościomierza tańczy
i walczy z obrotami (miedzy 500 a 900 obrotów). Gdy na postoju włączę jeszcze
klimę sytuacja jeszcze sie pogłębia i samochód trzęsie się jeszcze bardziej włącznie
z drgającą gałką zmiany biegów. Początkowo myślałem że to paliwo, ale wyjeździłem
to co miałem w baku, nalałem nowej, wysokooktanowej i dalej to samo? Czy ktoś wie
czym to moze byc spowodowane? Za pomocą z góry dziękuję i pozdrawiam aktywnych
forumowiczów.


Ostatnio edytowano 25 lipca 2007, 19:08 przez Boski_r, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lipca 2007, 14:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
...uszczelka pod głowicą ? , pęknięcie głowicy ? sprawdź czy coś nie pływa w płynie chłodniczym czy nie ma jakiejś mazi na korku albo w zbiorniczku wyrównawczym, sprawdź czy nie ubywa płynu w układzie, sprawdź na korku wlewu oleju czy nie ma takiego masła , mazi... wskazywałby na to ten siwy dym z rana jak również problemy na niskich obrotach..

inna opcja to że uszczelniacze zaworowe i na zimnym silniku olej spływa sobie po trzonku zaworu (bo uszczelniacz na zimno mniej trzyma) i przy odpalaniu hmura siwa gwarantowana - ale w takim przypadku musiałbys zauważyć zauważalne ubytki oleju :hyhy:

zazwyczaj za nierówne/niestabilne obroty odpowiada silniczek krokowy ale w tym przypadku to może nie być takie proste.. :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Sprawdziłem co mogłem i nic nie ma
PostNapisane: 26 lipca 2007, 09:13 
Witaj Lolek1
Przede wszystkim dzięki za odpowiedź. Sprawdziłem wczoraj wieczorem wszystko co napisałeś (poza uszczelką głowicy bo nie wiem gdzie tego szukać - nie jestem zbyt biegły w samochodach) i wszystko wydaje się być w porządku. Nie ma nigdzie żadnej mazi, poziom oleju trzyma, płyny mają swoją barwę jaką mieć powinny. Nie mam pojęcia co to może być. Silniczek krokowy na moje rozumienie też działa bo gdy oborty spadają to on stara się je podnieść itd. Nie mam bladego pojęcia. Może jeszcze jakieś sugestie co jeszcze mogę sprawdzić?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL