Witam, jeśli chodzi o mnie problem dotyczy E36 jednak po wgłebieniu sie w temat, i po przeszukaniu wszelkich informacji po forach BMW wychodzi na to że niestety te problemy zdarzaja sie również w E34 E46 czyli dosyć chodliwy temat
Do sedna, w mojej Iesce gdy ją kupiłem przy predkosci 130 skrzynia i całe auto zaczeło drgać, na nastepny dzień okazało sie że guma na wale jest w opłakanym stanie, bez chwili zastanowienia wyladowała w niej nowa guma z FEBI, po miesiacu to samo

ale do tego została totalnie uszkodzona podpora wału, kupiłem po raz kolejny i gume i podpore z firmy FEBI, mija miesiac i nagle słychać jak wał strasznie bije przy przyspieszaniu
Co dziekawe nie jak to miało miejsce za pierwszym razem -> wał walił tak od 4 tyś. Teraz wali od 1tys do 2tys później przestaje Piszac ten temat auto mam na kanale, podpora jest ok, niejest pozrywana ale guma znow w stanie tragicznym
Dobra teraz zasadnicze pytania:
1 Czy wał z 318i pasuje do 318is ? ( Pytam ponieważ gdy pierwszy raz zamowilem gume do IS przyszła mi wieksza i grubsza

ale nie pasowała na mój wał, wymienili mi ją na gume z 318i
2 Kupując wał ile prawdy jest w tym że wały sa wyważane i kupienie rozpołowionego wału mija sie z celem, ponieważ bedzie bił ?
3 Co teraz może bić ? Wyczytałem na forum że to może być wina ręcznego ( Faktycznie recznego niemam od poczatku tzn tak ręczny był ale łapał auto tylko żeby nie uciekało do tyłu, ale teraz nie łapie ani do przodu ani do tyłu )
4 Może być tak że skrzynia jest krzywo osadzona i wał idzie pod skosem ?
5 Prawda jest że Gume na wał = przegub elastyczny wału idzie źle skręcić ? ( Widziałem tu na forum gumy z takimi strzałkami) na tych 2 gumach nie było ale teraz gdy kupiłem nowa są strzałki
Za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziekuje
