!kuchar i przemek530d dzięki za podpowiedzi - po paru telefonach, do oddziału IC w moim mieście to mi się odechciało, tyle mają chęci ci sprzedawcy - ale dodzwoniłem się do centrali, w centrali przekierowali mnie na kolesia konkretnie od tuningu itd, który stwierdził że jak coś jest produkowane przez brembo czy ferodo to jest do załatwienia bo są dystrybutorem brembo Polskę
detal bez zniżek za przód brembo Oro koło 2200zł, jak kolega w poście wyżej zauważył, klocki coś koło 400zł
jak z to z tyłem wygląda to nie wiem, chciałem mieć tył i przód nawierty i zestaw tej samej firmy
co do ori bmw nawiercanych tarcz - widziałem były kiedyś na częścibmw lub na czymś podobnym - ciekawe jak z jakością bo nie znalazłem nikogo kto by takie tarcze testował

ogólnie odszedłem od tematu ebc i turbo groove - chociaż cena oro wysoka i nie wiem czy na tył robią
Ale - niestety w każdym samochodzie jaki miałem tarcze i klocki katowałem, czy to w mieście po dynamicznej rundce, czy nawet po ostatnim na autostradzie gdzie nie schodziłem z 230 ... tzn zszedłem ale za 3 razem prawie się rozbiłem bo już nie było czym hamować - właśnie to skłania mnie do takiej inwestycji mimo że w planach mam swap na początku nowego roku - też wydatek ale niestety przez 2 lata nie znalazłem żadnego godnego 330d.
No i dodam że po pół roku jazdy - czyli już ponad rok biją mi tak hamulce że kierownice cieżko czasem utrzymać.
Mam nadzieje że e46 jest pozbawione jakiś wad piast itd.
Co do docierania to myślę że "docierając" tak jak ktoś opisał na forum, a znając swoją nielekką stopę to więcej spierdzielę, i po prostu przez 500km będę delikatnie hamował, tj. starał się ale to później, najpierw muszę mieć do założyć bo zaciski z jarzmami na przód i tył już od sierpnia w garażu leżą
