lem wytrzymuje 20-40 tys km po dziurach Polskich, z meyle roznie bywa... (niektorzy ludzie chwala meyle ze przy e46 sprawdza sie lepiej, ale ogolnie firma gorsza od lemfordera)
przy OE BMW poza brakiem nakrętek i wyższą ceną różnic nie ma z lemforderem
oryginal masz po 600
lema z 380 jak dobrze poszukasz to taniej
meyle z 30zl taniej
mi sie zdaje ze jakosc czesci OEM OE i zamiennika lemforder jest inna mimo wszystko ze to ten sam numer czesci, w jednym roku robia tak w innym inaczej, mialem jasna sytuacje z poduszkami. kupilem corteco do skrzyni i silnika. niby robi to freudenberg dla lema i febi i przy febi wyciera logo swoojego koncernu. ale przy produkcie z konca tamtego roku jakosc byla inna niz przy produkcie z tego roku z czerwa...

po prostu poduszka (sama guma) byla lepsza twardsza z 2012 roku niz z 2013 bylo czuc roznice w twardosci, porownywalem to na komplecie po 2 sztuki z roznymi datami produkcji firmy corteco identyczne loga byly wybite. podsumowujac jakosc zamiennika moze byc w danym roku produkcji calkiem inna...przy czesciach metalowych moze nie ma zbytniej roznicy, to jest loteria ja bym sie trzymal lemfordera. moze trzymaja jeszcze poziom, albo brac oryginal wiadomo ze bedzie produkcja wczesniejsza, bo tak nie schodzi.
jaki masz przebieg?