BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 czerwca 2025, 03:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] 540iA problemy z sondami i spalaniem
PostNapisane: 25 marca 2015, 23:27 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e32
Kod silnika: M30B30
Witam, mam tu jakiś czas już konto , to moje któreś z kolei śmigiełko , ale jeszcze nie spotkaliśmy się ze znajomym z takimi problemami jakie ma moje lalka. A więc zaczne od początku :

1 kupiliśmy auto stało dłuższy czas odpaliliśmy na kable, zapalilo ładnie chwile pochodzilo moze z 5-7 min wyjechalismy sprawdzic zawieszenie i prace silnika , wszystko ok , miala moc itp itd
2 jechalismy 150 km do domu spalanie w granicy 10-12 l i to przy normalnej jezdzie
3 auto dostalo nowy olej, plyny filtry lacznie z paliwowym, zmienilem kierownice ( na odlaczonym aku) pojezdzilem dwa dni i wyskoczylo za niskie napiecie zasilania na komputerze z oprogramowaniem delphi 2013 - nie wiem czy wczesniej nie bylo tego bledu
4 doszedl blad wewnetrzny sterownika (21 bodajze) oraz spalanie wzroslo diametralnie :( przy normalnej jezdzie 14-16 )
5 wskazania sondy lambda pierwszej 0.48 ~ okolo a drugiej ponad 100 V :o przed katalizatorem ( katy wyciete ) zmieniony na oryginal boscha i nadal jest to samo
auto ma z dolu moim zdaniem w porownaniu do tego co bylo na poczatku mula wymienione swiece na nowe ngk 2 elektrodowe odma sprawna przeplywka sprawna zero innych bledow

panowie macie jakies pomysly? rano odpala normalnie nie gasnie

a i jeszcze jedno trzyma obroty w granicach 500-600 ~ na D a po dluzszej chwili ciut wzrasta , spotkal sie ktos z takim czyms ?

pozdrawiam wszystkich posiadaczy BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] 540iA problemy z sondami i spalaniem
PostNapisane: 26 marca 2015, 17:32 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1286
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54
zwarcie albo przerwa w obwodzie , szukaj po kablach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL