Witam, mam tu jakiś czas już konto , to moje któreś z kolei śmigiełko , ale jeszcze nie spotkaliśmy się ze znajomym z takimi problemami jakie ma moje lalka. A więc zaczne od początku :
1 kupiliśmy auto stało dłuższy czas odpaliliśmy na kable, zapalilo ładnie chwile pochodzilo moze z 5-7 min wyjechalismy sprawdzic zawieszenie i prace silnika , wszystko ok , miala moc itp itd
2 jechalismy 150 km do domu spalanie w granicy 10-12 l i to przy normalnej jezdzie
3 auto dostalo nowy olej, plyny filtry lacznie z paliwowym, zmienilem kierownice ( na odlaczonym aku) pojezdzilem dwa dni i wyskoczylo za niskie napiecie zasilania na komputerze z oprogramowaniem delphi 2013 - nie wiem czy wczesniej nie bylo tego bledu
4 doszedl blad wewnetrzny sterownika (21 bodajze) oraz spalanie wzroslo diametralnie

przy normalnej jezdzie 14-16 )
5 wskazania sondy lambda pierwszej 0.48 ~ okolo a drugiej ponad 100 V

przed katalizatorem ( katy wyciete ) zmieniony na oryginal boscha i nadal jest to samo
auto ma z dolu moim zdaniem w porownaniu do tego co bylo na poczatku mula wymienione swiece na nowe ngk 2 elektrodowe odma sprawna przeplywka sprawna zero innych bledow
panowie macie jakies pomysly? rano odpala normalnie nie gasnie
a i jeszcze jedno trzyma obroty w granicach 500-600 ~ na D a po dluzszej chwili ciut wzrasta , spotkal sie ktos z takim czyms ?
pozdrawiam wszystkich posiadaczy BMW