BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 września 2019, 15:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 20 kwietnia 2015, 09:55 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 2706
Lokalizacja: WARSZAWA ZAWADY
Moje BMW: 120dA
Kod silnika: M47D20TU
Garaż: BMW e87 120dA in progress / impreza GT
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Witajcie,
Od jakichś 2tyg mam następujący problem z autkiem e39 m62b44 NV:

Odpalam rano autko wszystko gra i buczy pięknie budzi się do życia V8, ruszam dalej git, jadę sobie spokojnie, jadę jadę i tak można po malu pewnie dojechać do Barcelony i nic się nie stanie, jednak gdy autko jest już rozgrzane i mam ochotę przyświrować i dać jej trochę do tzw "pieca" to wtedy zaczynają się schody... Więc ruszamy KICKDOWN jedynka, dwójka, trójka mamy już 140-150km/h obrotomierz zamula się na okolicach 5tyś obrotów, odpuszczam, dodaję gazu i autem trzęsie, nie ma mocy, zatrzymuję się i jak już zwalniam to czuć, że szarpie, aa na postoju silnik nierówno pracuje, gorzej wkręca się na obroty - remedium na to jest zgaszenie i odpalanie autka i jak ręką odjął! Do czas aż nie dostanie po obrotach, bo tak do ok 4tyś rpm można jeździć i setki kilometrów i nic się nie dzieje (byłem w Gdańsku i spowrotem i jak autka się nie sprowokuje do Errora to będzie jechało bdb.)

Oto jakie błędy są i odczyty:

Więc tak,
oprócz parametrów air które czy ciepły, czy zimny mają wykrzykniki, to błędy jako takie po wczorajszym skasowaniu się nie pojawiają do czasu aż bunia zostanie przeciągnięta po obrotach (ale co ciekawe tylko podczas jazdy, na postoju można dać w opór i nic się nie dzieje z silnikiem..) kiedy to pojawiają się następujące błędy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Natomiast, jak już auto zostało "zmuszone" do errorów, zostanie restartowane, czyli zgaszone i odpalone to pojawia się od razu taki oto błąd(na ciepłym):
Obrazek

Dodam jeszcze wyniki live data chyba z "zapłonów" ?
Jak jest OK to jest tak:
Obrazek

No a jak jest źle w sensie rzuca silnikiem po przeciągnięciu itp to odczyty są takie:
Obrazek

Jak mniemam moje problemy mają raczej nierozerwalny związek z zapłonami na 6 i 8 cylindrze? Teraz co robić dalej? W ślepo wymienić świece na jakieś dobre markowe z ustawioną przerwą, czy na próbę podmieniać cewki w celu weryfikacji ? Czy to może problem z niedrożnymi katami przy wysokich obrotach i dlatego odłączane są poszczególne cylindry? Gdzieś czytałem, że mogą się robić cyrki jak są niedrożne katy... To też mogłoby mieć związek z odczytem z sond lambda jak mniemam...
Pomóżcie bo mam mętlik w głowie, a nie chcę wymieniać na zmianę wszystkiego jak leci...

_________________
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 21 kwietnia 2015, 14:06 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 2706
Lokalizacja: WARSZAWA ZAWADY
Moje BMW: 120dA
Kod silnika: M47D20TU
Garaż: BMW e87 120dA in progress / impreza GT
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Nikt, nic? :niepewny:

_________________
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 21 kwietnia 2015, 14:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3626
Lokalizacja: WWA
Moje BMW: E46 '03
Kod silnika: M47N i inne
Garaż: sam ją serwisuje :)
Zadam pytanie. Przy jakich dokladnie obrotach autem trzesie i nie daje rady sie wkrecac. Prosze podać zakres obrotow w miare dokladnie.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 21 kwietnia 2015, 14:44 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 37
Moje BMW: E36 320iA
Kod silnika: M52B20
Mozesz dla sprawdzenia robic tak:
z 6 i 8 cylindra, przekrec swiecie do 1 i 2. Cewki z 6 i 8 zaloz przykladowo na 3 i 4. Nastepnie podlacz kompa jak bedzie trzeslo i masz czesc rozwiazania. Wtedy bedziesz wiedzial czy problemem sa swiece, czy cewki (ew. fajki).

A tak przy okazji to wypadaloby inpe po angielsku miec, sporo osob wtedy chetniej pomoze jak juz bedzie znalo te bledy.

Od tego bym zaczal.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 21 kwietnia 2015, 15:15 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 2706
Lokalizacja: WARSZAWA ZAWADY
Moje BMW: 120dA
Kod silnika: M47D20TU
Garaż: BMW e87 120dA in progress / impreza GT
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Autem normalnie nie trzęsie wcale (czy zimny, czy ciepły, czy też podczas NORMALNEJ JAZDY), aż do czasu gdy zostanie przegonione po obrotach do dajmy na to 5tyś+ obrotów, wtedy trzęsie już w całym zakresie obrotów i nie ma mocy i odczyty są z cylindrów takie, jakie są... Wtedy wystarczy zgasić auto, odpalić ponownie i wszystko wraca do normy i już nie trzęsie silnikiem, do czasu aż znowu dostanie po obrotach, ale spokojnie można jeździć cały czas i nic się nie dzieje.

Inpa po ANG to świetne rozwiązanie, tylko zrób mi to ktoś na windowsie 8.1 64bit :niepewny: Z dwojga złego cieszę się, że działa mi po niemiecku, a nie WCALE :ok:

_________________
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 21 kwietnia 2015, 15:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3626
Lokalizacja: WWA
Moje BMW: E46 '03
Kod silnika: M47N i inne
Garaż: sam ją serwisuje :)
Żadnych swiec ani cewek nie wyciagaj ani nie przekladaj. W tym przypadku nie mają z tym zadnego zwiazku.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 21 kwietnia 2015, 16:05 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 2706
Lokalizacja: WARSZAWA ZAWADY
Moje BMW: 120dA
Kod silnika: M47D20TU
Garaż: BMW e87 120dA in progress / impreza GT
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
pawelos666 napisał(a):
Żadnych swiec ani cewek nie wyciagaj ani nie przekladaj. W tym przypadku nie mają z tym zadnego zwiazku.


Też mi się tak wydaje, że przez np słaby przepływ spalin (tutaj stawiałbym na katy, bo np dobrym rozgrzaniu autka i zgaszeniu go w garażu słyszę jakieś dziwne dźwięki z okolic katalizatorów jakby coś tam latało, gięła się jakaś blacha, ciężko powiedzieć..)
No i gdzieś czytałem, że ktoś miał podobny problem w M62, że jak jeździł normalnie to było OK, a jak przegonił to zaraz wywalało mu 8 cylinder... Na dniach postaram się podjechać gdzieś na podnośnik, żeby obstukać, czy "coś" tam nie lata i będzie wiadomo.

Na 5er dostałem podpowiedź, że to też może być konwerter w skrzyni, ale co miałby konwerter do zapłonów?

_________________
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 21 kwietnia 2015, 16:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3626
Lokalizacja: WWA
Moje BMW: E46 '03
Kod silnika: M47N i inne
Garaż: sam ją serwisuje :)
Chcialem jeszcze dodać że gdyby to byly swiece, czy coś z cewkami, to mialbys problem z wkrecaniem od niskich obrotow. "Góra" całkowicie nie miałaby z tym nic wspolnego. Predzej nie dałby się łatwo wkrecić z niskich na wyższe.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 23 kwietnia 2015, 00:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 164
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 323Ci
Kod silnika: M52TUB25
pawelos666 napisał(a):
Chcialem jeszcze dodać że gdyby to byly swiece, czy coś z cewkami, to mialbys problem z wkrecaniem od niskich obrotow. "Góra" całkowicie nie miałaby z tym nic wspolnego. Predzej nie dałby się łatwo wkrecić z niskich na wyższe.


Nie byłbym tego taki pewien jak opisujesz. Kiedyś walczyłem z wypadaniem zapłonów i silnik ich nie gubił dopóki nie przekraczałem 4tys obrotów.
Mimo wszystko poprzekładałbym wszystko jak kolega wyżej napisał bo to kilkadziesiąt minut roboty


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 23 kwietnia 2015, 07:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3626
Lokalizacja: WWA
Moje BMW: E46 '03
Kod silnika: M47N i inne
Garaż: sam ją serwisuje :)
na wysokich obrotach uklad zaplonowy ciagnie nizsze napiecie niz przy rozpedzaniu i poczatkowym obciazeniu do 3000 obr., jezeli coś byloby z nim nie tak objawiałoby się wczesniej na nizszych obrotach pod obciazeniem. nie ma takiej mozliwosci poniewaz juz przy 4000 obr uklad zaplonowy pobiera duzo nizsze napiecie, nie mowiac o >5000 obr. moze jedynie np nie przepalac mieszanki na wyzszych obr., ale w zadnym wypadku nie bedzie to zwiazane z ukladem zaplonowym (wypadaniem zaplonu).

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 23 kwietnia 2015, 07:26 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 162
Lokalizacja: wielkopolska
Moje BMW: e30 e39
Kod silnika: M20B25 M52B28
Mam ten sam problem przy M52B28, podjechałem do elektryka i na kompie żadnych błędów.
Normalnie nim jeżdżę, lecą setki km, a jak pociągnę trochę z pedałem w podłodze i zjadę z gazu zaczyna tak przerywać (trząść) silnikiem że trzeba przerwać jazdę. Naszczęście po zgaszeniu i odpaleniu problem znika błyskawicznie i można kontynuować jazdę.
Mam nadzieję że uda Ci się dojść co to jest i podzielisz się w temacie.
Pzdr

_________________
/// nieregulaminowy podpis ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 23 kwietnia 2015, 08:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3626
Lokalizacja: WWA
Moje BMW: E46 '03
Kod silnika: M47N i inne
Garaż: sam ją serwisuje :)
wylacza zaplon bo wtrysk nie pracuje normalnie np, macie problemy z ukladem paliwowym (mozliwe ze zalewa po prostu swiece), a nie z zaplonem

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 23 kwietnia 2015, 10:02 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 162
Lokalizacja: wielkopolska
Moje BMW: e30 e39
Kod silnika: M20B25 M52B28
Jakby świece zalał to by chyba nie przechodziło w ciągu 2s które zajmuje przekręcenie kluczyka na wył i ponowne odpalenie. Ciekawe jest też to że na luzie możesz gazować do odcinki i nic takiego się nie dzieje, a wsiądziesz z pedałem w podłodze i szlak go trafia, staniesz i nie wróci do normy dopóki nie odpalisz go ponownie.
Zauważcie sobie jeszcze że mamy skrzynie automatyczne, a ja tylko M52B28 i ta ostrzejsza jazda to zwykła ostrzejsza jazda a nie jakieś katowanie czy palenie gum. Nie wiem czy elektryk dokładnie sprawdził na kompie bo się na tym nie znam ale nie pokazał mu żadnych zapamiętanych błędów, a chyba powinien?
Pzdr

_________________
/// nieregulaminowy podpis ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 23 kwietnia 2015, 10:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3626
Lokalizacja: WWA
Moje BMW: E46 '03
Kod silnika: M47N i inne
Garaż: sam ją serwisuje :)
... jak zaleje wtrysk swiece na mokro to odlacza gar, przyczyn moze byc kilka, temat rzeka

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 23 kwietnia 2015, 12:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 613
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: E38 740i 5gang/E36/
Kod silnika: M60B40/M43/M52
Jedz na analizator spalin i tam ci powiedzą czy katy masz sprawne.
Skasuj adaptacje (reset kompa) i naucz ją od nowa jazdy może pomoże :looka:
ps. masz LPG ? na nim to samo sie dzieje ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 23 kwietnia 2015, 13:06 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 162
Lokalizacja: wielkopolska
Moje BMW: e30 e39
Kod silnika: M20B25 M52B28
Ja nie mam gazu, a w lutym miałem robiony przegląd i nic gość nie powiedział przy analizatorze.
Pzdr

_________________
/// nieregulaminowy podpis ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 23 kwietnia 2015, 14:37 
Offline
Forumowicz

Wiek: 29
Posty: 312
Lokalizacja: Olkusz
Moje BMW: E36 323 qp
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103417
Zacznij od zamiany miejsc swiec i cewek nic Cie to nie będzie kosztowało a cos juz rozjasni i powoli będziesz wykluczał

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 23 kwietnia 2015, 15:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3626
Lokalizacja: WWA
Moje BMW: E46 '03
Kod silnika: M47N i inne
Garaż: sam ją serwisuje :)
chlopaki w tym przypadku nic to nie da..., analizatorem sie bada jak silnik pracuje prawidlowo..., a nie jak wylacza zaplon na garze ktory prawdopodobnie zalewa, mozesz jedynie to sprawdzic.

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 23 kwietnia 2015, 19:52 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 2706
Lokalizacja: WARSZAWA ZAWADY
Moje BMW: 120dA
Kod silnika: M47D20TU
Garaż: BMW e87 120dA in progress / impreza GT
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
ZAGADKA ROZWIĄZANA !

Dzisiaj wziąłem i pojechałem BMW do pracy, przy okazji zajechałem do mechanika, który robi nam samochody w firmie, wziął BMW na podnośnik i okazało się, że KATy to już niezłe "grzechotniki" jak się w nie puka, w szczególności ten który wychodził z problematycznej głowicy... Mechanika chciał 250zł, pojechałem do tłumikarza i tak mnie skroił bo wziął 200zł, ale po wycięciu i wstawieniu rur WSZYSTKO jest OKEJ, nie było za bardzo miejsca na testy, bo akurat był szczyt, ale złapałem się z jakimś 330CI i skopałem mu nieźlę dupę w trybie D, więc myślę, że jest OK (swoją drogą to takie kopanie leżącego trochę :rotfl: )
Dzisiaj jadę na spot, to wezmę kompa porobię odczyty i zobaczymy, czy też na kompie wszystko jest OK!

_________________
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] m62b44 wypadnie zapłonów, nierówna praca po "bucie"
PostNapisane: 23 kwietnia 2015, 21:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3626
Lokalizacja: WWA
Moje BMW: E46 '03
Kod silnika: M47N i inne
Garaż: sam ją serwisuje :)
i co? :] cewki? :luka:

_________________
Masz problem z układem zapłonowym w BMW z LPG? Napisz na pw, pomogę Ci :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL