BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 czerwca 2025, 19:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 1 czerwca 2015, 15:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Po powrocie z dłuższej trasy zauważyłem że auto jakoś nie jedzie. Pierwsze co to dym za autem. patrzę na wskaźnik, dmucha 1,4 bara. Po drugie turbo zamiast wstawać od 1500 wstaje przy grubo ponad 2 tys.
Diagnoza inpą i mam blędy jak poniżej. Tyle że te błędy to wina podpięcia klapy gaszącej od trandolfa. Także jako takiego winowajcy nie widzę po błędach. Wychodz na to że uszkodzil się nastawnik bo zachowanie identyczne jak wtedy kiedy miałem hybrydę z uszkodzonym nastawnikiem. Macie jeszcze jakieś pomysły ?

Cytuj:
E R R O R M E M O R Y
---------------------------------------
Date: 01.06.2015 15:00:21
ECU: D50M47B1
JobStatus: OKAY
Variant: D50M47B1
-------------------------------------------------------------
RESULT: 5 error in error memory !
-------------------------------------------------------------
48A3 48A3 data (ASC1)
Error counter: 2
Logistic counter: 40
1. Umweltsatz
Mileage 240660 km
average engine rotational speed 827.47 rpm
coolant temperature 88.27 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 378.10 bar
injection mass index value without mass balance control 7.09 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 170.14 mg/Hub
charge pressure value 817.23 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 994.46 hPa
2. Umweltsatz
Mileage 240670 km
average engine rotational speed 827.47 rpm
coolant temperature 88.27 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 378.10 bar
injection mass index value without mass balance control 5.91 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 176.44 mg/Hub
charge pressure value 827.07 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 14174.59 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 994.46 hPa
Botschaft fehlt
Test conditions not yet fulfilled
Error present now and already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 48 A3 78 06 00 00 02 28 5E 02 1E 8A 30 12 1B 53
00 56 00 65 5E 03 1E 8A 30 0F 1C 54 00 57 00 65
-------------------------------------------------------------
48B3 48B3 data (ASC2)
Error counter: 2
Logistic counter: 40
1. Umweltsatz
Mileage 240660 km
average engine rotational speed 551.65 rpm
coolant temperature 88.27 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 78.77 bar
injection mass index value without mass balance control 0.00 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 44.11 mg/Hub
charge pressure value 315.08 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 994.46 hPa
2. Umweltsatz
Mileage 240670 km
average engine rotational speed 551.65 rpm
coolant temperature 88.27 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 70.89 bar
injection mass index value without mass balance control 0.00 mg/cyc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46 M47N] Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 1 czerwca 2015, 17:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Nie wkleiłem wszystkich błędów

Cytuj:
RESULT: 5 error in error memory !
-------------------------------------------------------------
48A3 48A3 data (ASC1)
Error counter: 2
Logistic counter: 40
1. Umweltsatz
Mileage 240660 km
average engine rotational speed 827.47 rpm
coolant temperature 88.27 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 378.10 bar
injection mass index value without mass balance control 7.09 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 170.14 mg/Hub
charge pressure value 817.23 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 994.46 hPa
2. Umweltsatz
Mileage 240670 km
average engine rotational speed 827.47 rpm
coolant temperature 88.27 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 378.10 bar
injection mass index value without mass balance control 5.91 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 176.44 mg/Hub
charge pressure value 827.07 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 14174.59 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 994.46 hPa
Botschaft fehlt
Test conditions not yet fulfilled
Error present now and already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 48 A3 78 06 00 00 02 28 5E 02 1E 8A 30 12 1B 53
00 56 00 65 5E 03 1E 8A 30 0F 1C 54 00 57 00 65
-------------------------------------------------------------
48B3 48B3 data (ASC2)
Error counter: 2
Logistic counter: 40
1. Umweltsatz
Mileage 240660 km
average engine rotational speed 551.65 rpm
coolant temperature 88.27 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 78.77 bar
injection mass index value without mass balance control 0.00 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 44.11 mg/Hub
charge pressure value 315.08 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 14011.66 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 994.46 hPa
2. Umweltsatz
Mileage 240670 km
average engine rotational speed 551.65 rpm
coolant temperature 88.27 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 70.89 bar
injection mass index value without mass balance control 0.00 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 50.41 mg/Hub
charge pressure value 315.08 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 13848.74 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 994.46 hPa
Botschaft fehlt
Test conditions not yet fulfilled
Error present now and already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 48 B3 78 06 00 00 02 28 5E 02 14 8A 0A 00 07 20
00 56 00 65 5E 03 14 8A 09 00 08 20 00 55 00 65
-------------------------------------------------------------
42C1 42C1 oil-pressure indicator lamp, Ansteuerung
Error counter: 2
Logistic counter: 40
1. Umweltsatz
Mileage 240660 km
average engine rotational speed 496.48 rpm
coolant temperature 88.27 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 70.89 bar
injection mass index value without mass balance control 0.00 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 56.71 mg/Hub
charge pressure value 334.77 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 13848.74 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
output signal oil pressure switch 0.00 -
2. Umweltsatz
Mileage 240670 km
average engine rotational speed 524.07 rpm
coolant temperature 88.27 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 70.89 bar
injection mass index value without mass balance control 0.00 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 56.71 mg/Hub
charge pressure value 324.92 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 13685.81 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
output signal oil pressure switch 0.00 -
Kurzschluss nach Masse
Test conditions fulfilled
Error not present now, but already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 42 C1 22 06 00 00 02 28 5E 02 12 8A 09 00 09 22
00 55 00 00 5E 03 13 8A 09 00 09 21 00 54 00 00
-------------------------------------------------------------
3F62 3F62 (0500) speed sensor signal ueber CAN
P0500 Fahrzeuggeschwindigkeitssensor 1 - Fehlfunktion
Error counter: 2
Logistic counter: 40
1. Umweltsatz
Mileage 240660 km
average engine rotational speed 165.49 rpm
coolant temperature 88.27 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 47.26 bar
injection mass index value without mass balance control 0.00 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 176.44 mg/Hub
charge pressure value 649.84 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 13685.81 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 994.46 hPa
2. Umweltsatz
Mileage 240670 km
average engine rotational speed 137.91 rpm
coolant temperature 88.27 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 47.26 bar
injection mass index value without mass balance control 0.00 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 176.44 mg/Hub
charge pressure value 649.84 hPa
Linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 13359.96 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 994.46 hPa
Signal fehlerhaft
Test conditions fulfilled
Error not present now, but already stored
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 3F 62 24 06 05 00 02 28 5E 02 06 8A 06 00 1C 42
00 54 00 65 5E 03 05 8A 06 00 1C 42 00 52 00 65
-------------------------------------------------------------
3F01 3F01 (0237) boost pressure sensor, Signal
Error counter: 2
Logistic counter: 40
1. Umweltsatz
Mileage 240660 km
average engine rotational speed 165.49 rpm
coolant temperature 88.27 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 55.14 bar
injection mass index value without mass balance control 0.00 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 346.59 mg/Hub
charge pressure value 561.23 hPa
voltage raw value charge pressure sensor 238.20 mV
Battery Voltage 13685.81 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 994.46 hPa
2. Umweltsatz
Mileage 240670 km
average engine rotational speed 220.66 rpm
coolant temperature 88.27 deg C
maximum common-rail-pressure of last 10ms 55.14 bar
injection mass index value without mass balance control 0.00 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 100.83 mg/Hub
charge pressure value 561.23 hPa
voltage raw value charge pressure sensor 259.85 mV
Battery Voltage 13359.96 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
Atmospheric-pressure 994.46 hPa
Unterbrechung oder Kurzschluss nach Masse
Test conditions fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Error code: 3F 01 02 06 00 00 02 28 5E 02 06 8A 07 00 37 39
0B 54 00 65 5E 03 08 8A 07 00 10 39 0C 52 00 65
=============================================================


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 5 czerwca 2015, 16:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 259
Moje BMW: e36
Kod silnika: m43
Garaż: własny
podejrzewam tzw. gruszke nie przesówa kierownicy potrzeba dużej mocy żeby ruszyć wirnik turbiny pend spalin które powinny poprzez kierownice powinny napędzać turbine
sprawdz czy jest szczelny przewód ssania i wszystko co związane zmianą geometrji kierownicy spalin
opisuje tak na chłopski rozum raz widzjałem turbo rozebrane


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 5 czerwca 2015, 16:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Ale ja nie mam gruszki tylko nastawnik elektryczny. Dzisiaj odebrałem zregenerowany i jadę montować. Zobaczymy czy pierwsza diagnoza była trafiona :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 5 czerwca 2015, 16:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Zdaj relacje czekamy na pozytywne wyniki :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 6 czerwca 2015, 18:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Sterownik naprawiony i podobno jest sprawny (400zl w plecy). Niestety po zamontowaniu nic się nie poprawiło. Oglądanie auta i zauważyłem sadzę w okolicach uszczelki kolektora. Myślę sobie uszczelkę wywaliło więc turbo out żeby zdjąć kolektor. Turbo wyjąłem i okazalo się że wywalona była uszczelka od zaslepki w miejsce chłodnicy spalin (takie coś http://www.aditech.net.pl/zdjecia/AT-EGR-70-1.jpg) Więc turbo wyjąłem niepotrzebnie ale przynajmniej sprawdzilem i jest sprawne. Włożenie zajęło 20 min :D
No to zaślepiłem dziurę i uradowany myślę że wszystko już będzie ok. Niestety dalej lipa. Jak kiedyś na dwójce dmuchało od 1500 tak teraz zbiera się dopiero ok 2 tys. Ma ktoś pomysł co może być nie tak? Dzisiaj może go jeszcze zloguję. Wpadłem na pomysł żeby odpiąć od sterownika cięgno sterujące geometrią, ustawić na sztywno i sprawdzić jak wtedy wstanie przy pełnym otwarciu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 9 czerwca 2015, 12:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
i nikt nic w temacie? Trochę mi się pomysły skonczyly bo wszystko posprawdzane a auto dalej ma muła poniżej 2 tys.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 9 czerwca 2015, 12:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Kunio, pokaż logi, przypuszczam, że turbo nie doładowywuje do jakiegoś momentu...

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 9 czerwca 2015, 12:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
No ok nie doładowuje to wiem, bo zadane ma 1.75, a dmucha max 1.55-1.6. Ale z tego co mi zostało to wina tylko może być po stronie nastawnika. Czy czegoś jeszcze?
Bo niedoładowuje to raz a później wstaje to dwa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 10 czerwca 2015, 12:15 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Ciekawa litania błędów , może coś jest nie tak z tą klapa gaszącą. Moim zdaniem to nie jest normalne.
Co do doładowania .... nie sadzę żeby wstawała kiedykolwiek przy 1500obr. ale nie dyskutuję bo osobiście nie widziałem.
Może jakaś magia... Jeśli turbo sprawne i nastawnik ok i nie ma ciśnienia na górze to są dwie opcje nigdy nie miała ciśnienia jak trzeba, lub układ od turbo do kolektora jest nieszczelny.

Sugeruję podjechać do Tc /jnx , z tego co wiem oni robili program więc szybko ustalą problem.
Powodzenia w naprawię i życzę wstawania turbiny przy 1500 i ciśnienia 2750 przy 4 tyś .
Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 10 czerwca 2015, 13:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Błędy są od klapy. GTB wstaje od 1500 i czułem to już na drugim biegu - od 1000 obr pedał w podłogę i przy 1500 już czuć było że dmucha. Teraz jest ponad 2 tys.
Na strojeniu w TC ładnie dmuchało i trzymało ciśnienie. Od dłuższego czasu na moim wskaźniku i tak samo na kompie widać max cisnienie 1,5 - 1,6 no a teraz doszedł problem z lagiem. A nieszczelności nie widać i nie słychać także kuźwa czary :/
Dzisiaj dostałem pocztą inny nastawnik, podłączę go i zobaczymy jaki efekt


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 10 czerwca 2015, 13:18 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Coś czuję że wrócisz do seryjnej gt1749v na elektronice. :(

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 10 czerwca 2015, 13:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
A niby dlaczego? Kupię drugą GTB ;) Jesli to nie nastawnik to pozostaje zwalona geometria w turbo. Nic innego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 11 czerwca 2015, 12:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
No i dupa. Nastawnik drugi założony i bez zmian. Na inpie mam zadane ciśnienie 1,75 a auto dmucha 1,5-1,6. Jakby był problem z przepływką np to chyba komp też wymagałby innego ciśnienia a skoro zadane jest 1,75 a dmucha mniej to wychodzi na to że albo turbo niedomaga albo jednak jest gdzieś nieszczelnośc ??? Dobrze rozkminiam ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 12 czerwca 2015, 09:27 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
wogóle nie dobija do 1.75 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 12 czerwca 2015, 09:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
W ogóle. Max 1,6 bara i to przy wyzszych predkosciach dopiero z pedałem w podłodze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 15 czerwca 2015, 18:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Dzisiaj turbo wyjęte po raz kolejny i oddane do regeneracji. Nie ma bata żeby coś było z nim nie tak. Nastawnik też sprawdzony po raz kolejny. I jak było tak jest. W sumie dmucha te 1.8 w piku, poźniej trochę spada. Ale jak miał laga tak ma. I kurde juz nie mam pomysłów co może być nie tak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 17 czerwca 2015, 22:27 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 196
Lokalizacja: Dzierżoniów/Wrocław
Moje BMW: e60
Kod silnika: M57
a może jednak przepływka?? a co z tym turbo??

_________________
Jak się nie ma co się lubi, to się na to pracuje ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 17 czerwca 2015, 22:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
W logach przepływka pokazuje więcej niż zadane czyli jest ok. Ogólnie nie ma tragedii. Najgorzej jest na drugim biegu. Kiedyś łagodnie wstawalo od 1500 a teraz wstaje szybko ale powyżej 2 tys. Na 3 i 4 biegu w sumie jest lepiej bo poniżej 2 tys juz czuć że dmucha. Auto jeździ dobrze, dmucha tyle ile powinno już ale popsul się drugi bieg nie wiedzieć czemu :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] M47N Turbo później wstaje, nie dmucha
PostNapisane: 18 czerwca 2015, 21:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Jak masz taką wprawę w wyciąganiu turbiny to mogłeś ją wyciągnąć rozkręcić wyczyścić i byś zobaczył czy coś pomogło :)
też mam ten sam problem ale turbo z gruszką, kiedyś miałem strzał NM przy 2000rpm a teraz przy 2.5 jest łagodniej. jedno co pozostało u mnie do sprawdzenia to wyczyszczenie turbiny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL