BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 15:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Schemat elektryczny - podłaczenie lamp e46 coupe po li
PostNapisane: 5 listopada 2007, 17:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: Zabrze
Witam poszukuje schematu elektrycznego podłaczenia ksenonów w e46 coupe po lifcie. Wie ktoś gdzie można uzyskac taka informacje. Szukam również wtyczek do tych lamp - ma ktos jakies sugestie gdzie mozna takie cos znajeść? Za odpowiedzi z góry dziekuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2007, 13:51 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 17
Lokalizacja: WrocÂław
Co prawda nie mam coupe tylko sedan i nie po lifcie tylko przed liftem ale sądzę że kostki i przewody będą podobne.
U mnie to było tak.
Wyjąłem zwykłe lampy, wsadziłem ksenony - wpiąłem wtyczki w swoje miejsca i koniec ;) nie trzeba do tego żadnego schematu bo wtyczki pasują.
Paru mądrych rozmawiało ze mną że trzeba wymienić bezpieczniki bo podczas startu xenon pobiera więcej prądu i może się spalić ale to głupota. Xenon startuje z kondensatora więc wcale to nie przeciąża instalacji elektrycznej a potem jak świeci pobiera 2 x MNIEJ prądu niż zwykła H4, H3 czy H1 o danym nominale.
Jedynym problemem którego nie rozwiązałem to świeci mi na zegarach że mam spalone żarówki a oczywiście nie są spalone tylko głupiemu komuterkowi w liczniku nie pasują oporności. Mam już kupione urządzenie z programem CARSOFT i jeśli licznik zagada to może uda się przestawić w liczniku to by nie świeciło, jeśli nie uda się to zostaje tylko usługa w serwisie pewnie dość droga. Jednak jeśli komuś to nie przeszkadza to i tak wszystko działa. Tak więc jeśli u ciebie będzie podobnie jak u mnie po prostu kup xenony odkręć dokładnie 4 śrubki, wsadź je na miejsce i powpinaj wtyczki ;););)

Peter


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 listopada 2007, 10:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Peter_Ch sprwae kontrolek można załatwić poprostu ... opornikiem tylko trzeba dobrac odpowiedzni ( łatwo sprawdzić jaki ;) ) bo coś mi sie kojarzy że przed liftem był problem ze zmianą ustawień w ASO ale nie jestem pewny czy dobrze mi sie kojarzy :niepewny:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL