BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 22 września 2019, 15:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E60/E61] 525d szarpie od połowy zbiornika paliwa
PostNapisane: 9 sierpnia 2019, 17:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 29
Posty: 349
Lokalizacja: ok. Koszalina
Moje BMW: E61 LCI 525d
Kod silnika: M57
Garaż: E61 525d - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166179
E36 Coupe - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=55190
Cześć wszystkim,

zauważyłem ostatnio taki problem - samochód jeździ bez problemu, gdy jest zalany do pełna, jednak po zejściu z paliwem poniżej połowy stanu zaczynają się dziać dziwne rzeczy (szarpie, prycha) i sytuacja pogarsza się wraz z ubytkiem paliwa, na rezerwie potrafi gasnąć na wolnych obrotach.

Z realoem wychodzi, że w baku są dwie pompy wstępne, mam rację? Wklejenie numerów w allegro w jednym przypadku nie daje rezultatów (16146765827), w drugim (16117373472) wyszukuje pompę po prawej stronie pojazdu. Nie zauważyłem za to pompy progowej, więc pewnie jej nie ma.

Moim zdaniem, któraś z tych pomp jest na wykończeniu, czy jest możliwość potwierdzenie tej diagnozy korzystając np. z INPY?

Filtr paliwa zmieniony po zakupie, ale ma już najechane 25 tys. km (dopiero teraz sobie to uświadomiłem :wstyd: ), więc i tak do wymiany, ale nie wyjaśnia to dlaczego szarpie dopiero od połowy baku.

I pytanie techniczne, czy przy okazji wymiany pompy warto zainwestować w czyszczenie zbiornika paliwa? Da się to zrobić bez demontażu, wykorzystując otwór montażowy pompy? Jeśli ktoś przerabiał temat, to będę wdzięczny za informację. Jaki jest orientacyjny koszt takiej usługi?

Dzięki za odpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 72 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL