BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 11:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E90] Błąd zaworu recyrkulacji spalin EGR oraz błąd "siarki"
PostNapisane: 22 września 2012, 12:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: e90 320i LCI
Auto: BMW E90 320i LCI

Witam z góry przepraszam, że piszę drugi raz o moim problemie, ale może tutaj znajdzie się ktoś, kto pomoże rozwiązać mój problem. Otóż Posiadam ww. BMW w którym w INPIE i DISIE wyskakują mi następujące błędy jak niżej na załączonych obrazkach. Jeśli chodzi o błąd 30EA DeNox catalytic converter sulphurized, to po przepaleniu na trasie auta(gdyż robię większość miasta) błąd na parę dni znika. Jedni mechanicy twierdzą, że błąd jest spowodowany złym paliwem (a leję tylko 98 na firmowych stacjach), inni znów, że auto jeździ dużo w mieście, a mało na trasach, więc "siarka" się zbiera w układzie, a kolejni, że coś innego jest przyczyną i tak nie powinno być, ponieważ benzynowy silnik przede wszystkim jest przystosowany do jazdy po mieście. I tutaj pierwsze pytanie: która z tych wymienionych przyczyn będzie najprawdopodobniejsza w moim przypadku. Wracając do drugiego błędu 2A0F Exhaust - gas recirculation valve, adaptation gdy się pojawił (w tym samym czasie zamontowałem sportowy filtr powietrza K&N - i nie wiem czy może mieć to jakieś powiązanie, choć wcześniej także miałem filtr stożkowy, ale firmy xxx) auto mniej więcej raz dziennie, nieraz raz na dwa dni nie che zapalić. Wygląda to tak, że kręci rozrusznik koło 5-6 razy odpala i za sekunde gaśnie i od nowa i tak w kółko zazwyczaj 3-4 razy po czym jak odpali auto zaczyna chodzić bezproblemowo. Ma swoją pełną moc, temperatura silnika w normie, równa praca silnika itp. po prostu chodzi jak powinien. I moje drugie pytanie co jest grane :zabawa: :wstyd:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Błąd zaworu recyrkulacji spalin EGR oraz błąd "siarki"
PostNapisane: 24 września 2012, 12:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: e90 320i LCI
Nikt nie wiem nic na ten temat :rozpacz:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Błąd zaworu recyrkulacji spalin EGR oraz błąd "siarki"
PostNapisane: 27 sierpnia 2019, 22:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e87
Kod silnika: n43
Witaj ,jak poradziłeś sobie z tematem odpalania - mam taki sam problem w swoim bmw...?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL