Auto: BMW E90 320i LCI
Witam z góry przepraszam, że piszę drugi raz o moim problemie, ale może tutaj znajdzie się ktoś, kto pomoże rozwiązać mój problem. Otóż Posiadam ww. BMW w którym w INPIE i DISIE wyskakują mi następujące błędy jak niżej na załączonych obrazkach. Jeśli chodzi o błąd
30EA DeNox catalytic converter sulphurized, to po przepaleniu na trasie auta(gdyż robię większość miasta) błąd na parę dni znika. Jedni mechanicy twierdzą, że błąd jest spowodowany złym paliwem (a leję tylko 98 na firmowych stacjach), inni znów, że auto jeździ dużo w mieście, a mało na trasach, więc "siarka" się zbiera w układzie, a kolejni, że coś innego jest przyczyną i tak nie powinno być, ponieważ benzynowy silnik przede wszystkim jest przystosowany do jazdy po mieście. I tutaj pierwsze pytanie: która z tych wymienionych przyczyn będzie najprawdopodobniejsza w moim przypadku. Wracając do drugiego błędu
2A0F Exhaust - gas recirculation valve, adaptation gdy się pojawił (w tym samym czasie zamontowałem sportowy filtr powietrza K&N - i nie wiem czy może mieć to jakieś powiązanie, choć wcześniej także miałem filtr stożkowy, ale firmy xxx) auto mniej więcej raz dziennie, nieraz raz na dwa dni nie che zapalić. Wygląda to tak, że kręci rozrusznik koło 5-6 razy odpala i za sekunde gaśnie i od nowa i tak w kółko zazwyczaj 3-4 razy po czym jak odpali auto zaczyna chodzić bezproblemowo. Ma swoją pełną moc, temperatura silnika w normie, równa praca silnika itp. po prostu chodzi jak powinien. I moje drugie pytanie co jest grane




