zajrzałem na ten link który podałeś i wszystko jest.
nie pozostaje nic innego jak wziąć się do pracy.
Wielkie dzięki
[ Dodano: 31 Styczeń 2008, 22:34 ]
szukam tego jeża,ale w między czasie dokopałem sie do panelu sterującego klimatyzacją i tam znalazłem wiatraczek który powoduje ten ledwosłyszalny dzwięk.
prypuszczam że on jest sterowany wadliwym jeżem ale prąd który moze przez nigo przepływać to jakieś 0,1A na miję oko bo to strasznie małe gówno
zmierzyłem prąd który mi ucieka to jest 0,32A czyli licząc przez 10 godin nocy ucieka jakieś 3,5Ah a akumulator w 2,5 TDS ma z jakieś 100Ah
więc te 3,5 Ah jest kroplą w morzu i akumulator nie powinien być padnięty,
więc dalszy wniosek jest taki że pozostałe 0,22A płynie też przez jeża ale niczego nie obraca tylko przez jakieś oporności przepływa.
takie są moje wnioski,
jutro zrobię więcej pomiarów
[ Dodano: 1 Luty 2008, 13:36 ]znalazłem tego jeża ale on jest przykręcony od wewnątrz czyli od wnętrza knału.widzę go ale nie mogę wykręcić,
przypuszczam że w wersjach wcześnejszych były dwie śrubki przykręcone od zewnątrz i nie było problemu,
normalnie nie wierzę że zaprojektowało to BMW
może ma ktoś pomysł [ tylko nie taki,że jedź do serwisu,bo taki pomysł to ja zawsze mam
] albo ktoś już to rozbierał w tej wersji e39 rok '98
