BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 07:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] bmw525 tds co gdy slabo odpala z rana
PostNapisane: 21 października 2008, 14:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: bierun
:) WITAM MAM KILKA PYTAŃ W ZWIĄZKU Z BMW 525TDS KTÓRE NIEDAWNO KUPIŁEM:
1.ile da się przejechać na rezerwie??
2.ile to autko ogólnie pali?
3.co możne być przyczyna ze tylko z rana bardzo słabo pali??
będę bardzo wdzięczny z szybkich odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich posiadaczy tego pięknego autka:) ;)


Ostatnio edytowano 21 października 2008, 20:01 przez szwet1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 14:46 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
Cytuj:
1.ile da się przejechać na rezerwie??
ja wprawdzie mam e36 2.5 td ale gdy zapala sie lampka rezerwy komputer pokazuje dystans 120 kilometrów nigdy niepróbowałem sprawdzic czy to prawda zszedłem do wyniku 50 km
Cytuj:
2.ile to autko ogólnie pali?
na to pytanie poszukaj odpowiedzi na forum było 100 razy
szwet1 napisał(a):
3.co możne być przyczyna ze tylko z rana bardzo słabo pali??
długo kręci rozrusznikiem ? kilka razy podgrzewasz swiece ? niepali na kilka cylindrów ? sprecyzuj

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 18:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: bierun
szwet1 napisał(a):
3.co możne być przyczyna ze tylko z rana bardzo słabo pali??
długo kręci rozrusznikiem ? kilka razy podgrzewasz swiece ? niepali na kilka cylindrów ? sprecyzuj[/quote]

pali na wszystkie cylindry rozrusznik bardzo długo kreci zapalam go po zgaśnięciu lamkpi z świec żarowych na czym polega podgrzewanie tych świec


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 19:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
szwet1 napisał(a):
na czym polega podgrzewanie tych świec
aby dosło do zapłonu paliwa (ropy ) porócz ciśnienia musi by odpowiednia temperatura , gdy silnik jest zimny świece żarowe podgrzewają komorę aby doszło do zapłonu , gdy silnik jest ciepły świece nie są załanczane bo poco niewiem jak w bemkach ale w niektórych silnikach świece nadal pracują pomimo że kontrolka zgasła ,
szwet1 napisał(a):
pali na wszystkie cylindry rozrusznik bardzo długo kreci
obstawiam na niewydolnośc układu zasilania paliwa , wiec rano przed uruchomieniem auta sprawdz czy w węzyku ( filtr- pompa wtryskowa) jest ropa , przekręc zapłon i obserwuj czy paliwo jest czyste czy z bombelkami powietrza , to nam wiele podpowie , zakładam ze układ masz szczelny żadnych wycieków na 90 % obstawiam pompke paliwa w zbiorniku

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 19:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
szwet1, ja tez obstawiam ze to pompka paliwa, poszukaj w moich tematach, tez mialem ten sam problem z rana pierwszy rozruch to byla tragedia, pierw musialem krecic raz .... po miesiacu juz dwa lub trzy ... a po 5 miesiacach juz mnie szlag trafial i nie wiedzialem co to !! zabralem sie za ta dobijajaca pompe paliwa i ?? okazalo sie ze po wyciagnieciu pompka owszem krecila ale nawet kropelki ropy nie pociagnela .... na drugi dzien kupilem nowa, zamontowalem ..... i zapalil od strzala ... przed pierwszym odpaleniem bylo slychac jak pracuje pompa i jak paliwo gulgotalo w przewodach pod autem ... potrzymalem tak chwile zeby uklad paliwa nabral, swiece zgasly a ja ciagle trzymalem, pompa pracowala nonstop ( mialem moze z 10 literkow paliwa tylko w baku) no i w koncu strzal i od razu odpalil ... jak przed prawie pol roku temu .... polecam sprawdzic .... i wiesz co ?? nawet nie musisz tej pompy sprawdzac .... wystarczy ze zaczniesz ja demontowac z baku tzn odpinac przewody paliwowe .. jak beda puste to juz wiesz ze to pompa ... u mnie tak bylo ... a wiem ze powinno paliwo polecic jak nie trysnac ... akurat ten temat z pompka mam w palcu .... no i powiem Tobie ze nie warto czekac ze zmiana, raz ze akku siada, dwa ze wtryski sie moga pozapiekac jak krecisz bez paliwa no i rozrusznik dostaje po tylku .... wiec zabieraj sie za to szybko ... jak niestety zrobilem to po 5 miesiacach .... tyle ze zeby wiedzial od razu ze to ta pompka to bym to od razu wymienil ... ale na forum ludzie mowili ze to moga byc wtryski bo mi ciekl jeden, uszczelnilego go, i dalej to samo, wymienilem przewody przelewowe nawet dwa razy i nic to nie pomagalo .... wez sobie do serca, bo silnik serio cierpi przy taki cheltaniu ....

pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 20:20 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: PÂłock
może też być nieco rozjechany kąt statyczny początku wtrysku, który bezpośrednio ma wpływ na rozruch.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2008, 21:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
Cytuj:
może też być nieco rozjechany kąt statyczny początku wtrysku, który bezpośrednio ma wpływ na rozruch.
ale to silnik by inaczej sie tez zachowywał w innym zakresie temperatur

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 07:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 290
Lokalizacja: rzeszĂłw
miałem taki przypadek że puścił wtrysk elektroniczny i tez długo trza było kręcić poprostu schodziło ciśnienie z układu zailanie od pompy do wtrysków i wtrysk elektoniczny niee miał ciśnienie wiec nie odpalał aż układ nie miał ciśnienienia sprawdź czy czasem nie ucieka ci paliwo z któregoś z wtrysków jak tak to trza go uszczelnić najlepiej w jakims zakładzie który się tym zajmuje a tak mi się wydaje że problemy tego typu to właśnie spadek ciśnienia w układzie zasilanie dlatego pompa musi dłużej popracowć i to ciśnienie nabić do układu wtedy zapala bez problemu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: a wiec
PostNapisane: 23 października 2008, 16:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: bierun
gdy rano odpalam moje bmw to jak przekręcę kluczyk raz to rozrusznik długo kreci i nie odpala ale gdy przekręcam kilka razy pod maska coś zabuczy i odpala od razu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: bmw525 tds co gdy slabo odpala z rana
PostNapisane: 29 października 2008, 01:04 
szwet1 napisał(a):
:) WITAM MAM KILKA PYTAŃ W ZWIĄZKU Z BMW 525TDS KTÓRE NIEDAWNO KUPIŁEM:
1.ile da się przejechać na rezerwie??
2.ile to autko ogólnie pali?
3.co możne być przyczyna ze tylko z rana bardzo słabo pali??
będę bardzo wdzięczny z szybkich odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich posiadaczy tego pięknego autka:) ;)
Cześć! W mojej e34 problem rannego zapalania zwiazany był z podgżewaczami.Silnik w e34 jest na to bardzo czuły,wystarczy awaria jednej tzw.świecy żarowej i jest problem. Warto sprawdzić przed żimą


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL