BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 lipca 2025, 21:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Niebieski dymek
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 16:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: ³ódŸ
jak w temacie panowie, ma 39 520i jak ruszam 1,2 to przydymi na niebiesko niekiedy.Jaka to moze byc przyczyna tego, moga byc swiece juz padniete i nieprzepalaja dobrze czy tez cos innego? prosze o porade i z gory dziekuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 16:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: skepe
a jak jest rano jak odpalisz ?

_________________
utylizator - Pomog³em kliknij POMÓG£


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 16:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: ³ódŸ
na cieplym silniku na zimnym w sumie nie zauwazyłem nie jest to jakas wielka chmura ze za mna nic nie widac ale taki lekki dymek ale w lustarku jest zauwarzalny. jak przyspieszam nawet nie gwałtownie to potrafi przydymic czasami


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 17:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 235
Lokalizacja: Bydgoszcz
To wygląda na pierścienie, pewnie są zużyte, może silnik był przegrzany kiedyś i teraz spala olej, stąd ten niebieski dym


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 18:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
a jak z zuzyciem oleju? ubywa cos?

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 18:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 127
Lokalizacja: bydgoszcz
Silnik prawdopodobnie zużywa olej, pierścienie nie zawsze są przyczyną. Raczej obstawiałbym gumki na popychaczach zaworów. Często tak bywa po przegrzaniu motoru.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 20:10 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Jak pisał fantom320, przyczyn może być wiele, ja osobiście obstawiam, tak jak koleg, uszczelniacze zaworowe.
Jednak żeby się nie powtarzać poczytaj to.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=46807

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 20:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
pierścienie, chyba ze dymek pojawia się na zimnym silniku, wtedy obstawiał bym uszczelniacze zaworów, a jeśli by była usterka z zapłonem to by dymił na czarno
zobacz czy dymi na rozgrzanym silniku, jeśli tak to pierścienie :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 20:36 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
AC_SCHNITZER, powiem Ci że nie koniecznie pierścienie. Ostatnio robiłem głowicę M52 które dymiło jak wściekłe po przekroczeniu 4,5 tyś RPM, pierścienie były w porządku, a uszczelniacze jak plastik, problem ze znikaniem oleju i dymem jak ręką odjął po wymianie.

Zresztą co tu gdybać, zrobić próbę olejową i wszystko będzie jasne. Jest to tania i skuteczna metoda.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2009, 15:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: ³ódŸ
olej mam mobila 10/40 2000km dopiero przejechane po wymianie na zimnym nie dymi tylko na cieplym niekiedy.zobacze jak bedzie dalej jak zwiekszy sie dymienie to podjade do warsztatu o ocenia przyczyne i koszty... :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 74 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL