Witam
1.Po pierwsze zciągnij mieszek z ręcznego i poluzuj podwójne nakrętki, lewa/prawa strona - ma maxa.
2.Krok drugi podnieś tylne koło na lewarku, użyj klinów, nie zaciągaj recznego, sciągnij koło, tarczę. Przy okazji wyczyść powierznię styku szczęk na bębnotarczy, (sprawdz czy nie ma progu spowodowanego sporym zużyciem bębnotarczy- mały próg mozna zeszlifować fleksą lub przetoczyć...)
Jeśli progu nie ma to za pomocą mimośrodu nr 4 na zdjęciu linku
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=30&hl=7
rozkręć szczęki do takiego poziomu aby możliwe było założenie bębnotarczy a obracanie dookoła nieruchomych szczęk nie powodowało oporu.
Należy postąpić tak samo z prawą stroną...
Po postawieniu auta na kołach wróc do punktu pierwszego i wyreguluj ręczny według własnego uznania:)
Pozdrawiam
P.S.Mozna to zrobic bez zdejmowania tarczy ale odkręcenie jednej małej śrubki luzującej bębnotarcze to trwa kilka sekund a znacznie ułatwia robote!!!
Nie dziekuj, KLIKNIJ POMÓGŁ
