BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 13:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wspaniali "mechanicy" Auto Moto Centrum na Al. 11
PostNapisane: 5 maja 2007, 11:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
wymienialem drążek srodkowy w swoim BMW.. Chcialem to zrobic u swojego mechanika ale nie mial czasu w jedna z moich wolnych sobót, wiec pojechalem do nowego warsztatu w Gorzowie na 11 Listopada. Wyglada super, 4 stanowiska, Stacj Kontroli Pojazdów, sklep, poczekalnia, wyglad jak ASO. Zawiozlem drazek srodkowy swoj, ustawili po robocie zbieznosc.. No i wszystko bylo pieknie dopoki nie odwiedzilem swojego mechanika i nie wszedlem pod auto... Wiec drazek ma calkowicie zerwane oslony gumowe http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=25 te na polaczeniu drazka ze wspornikami drazka. Drazek juz zaczyna halasowac.... w koncu ma dwa tygodnie... Drazek 300 zl , 150 zl wymiana ze zbieznoscia.. Wiec myslalem i myslalem jak mogli zalozyc ten drazek w taki sposob ze wsporniki zmiażdżyly gumy... PRzeciez musi byc maksymalnie dokrecona sruba, musi drazek dojsc jak najmocniej do wspornika, a stożek przeciez nie pozwoli by drazek wszedl za gleboko,a tak wyglada wlasnie jak by wszedl za gleboko i wsporniki zmiazdzyly gumy.. No i okazalo sie ze na drazku jest symbo L i z drugiej strony R a po zmierzeniu wysokosci dwoch tych sworzni kulowych ktore wchodza we wspronik okazalo sie ze lewy ma 67 mm a prawy 64 mm.... Wiec mechanik jest na tyle tępym tłukiem ze nie obejrzal nawet drazka, nie spojrzal czy jest napis L i R, po prostu chwycil i zalozyl. I nie wazne ze juz w momencie skrecania przecielo dwie gumy (i to tak ze one wisza na drazku, nie ze gdzies tam jakas mala dziurka jest) - zbyt trudno bylo to zauwazyc. Pozniej nastepny SPECJALISTA w tym warsztacie ustawial zbieznosc, po tej "naprawie" i tez nie zauwazyl ze po oslonach gumowych zostaly strzepy...

Takze drazek srodkowy mam znowu do wymiany, najprawdopodobniej w poniedzialek pojade do nich by obejrzeli efekty swojej "pracy"

Kretynizm wiekszosci "mechanikow" nie zna granic.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 11:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6186
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
Straszne.

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 11:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1206
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: E32 735iA E39 523iT
Kod silnika: M30B35 M52B25
ale fachowcy :zalamany:

_________________
Moja 7er viewtopic.php?t=2029

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 11:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Pułkownik Zuber napisał(a):
Straszne.

nie bój się.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 11:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Pisze to dlatego ze klienci warsztatów ufają mechanikom. A powyżej jest przykład jak tępy moze byc czlowiek, jak potrafi wylączyc mózg i robic cos zupelnie nie patrzac CO robi i JAK. Po czym ma czelnosc zazadac 150 zl za cos takiego. 150 zl za zepsucie nowego drązka środkowego. Dobra cena????

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 11:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 826
Lokalizacja: Elbląg
Moje BMW: mondeo ghia x
Kod silnika: duratec HE
stones1 napisał(a):
150 zl za zepsucie nowego drązka środkowego. Dobra cena????
eee tam, ja bym Ci zepsul za 100zl... przeplaciles


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 11:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
moim zdaniem to jest naprawde chore zeby jechac do warsztatu i spotkac sie z czyms takim. Ale tak chyba juz w Polsce musi byc... wiekszosc "prac" jest wykonywana w taki sposob. Dla mnie to skandal ze ktos tak tępy ma czelnosc powiesic szyld "Stacja Kontroli Pojazdów".

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 11:49 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 528
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B18
stones1 napisał(a):
Dla mnie to skandal ze ktos tak tępy ma czelnosc powiesic szyld "Stacja Kontroli Pojazdów"

Pewnie tak kontrolują pojazdy jak i je naprawiają :]

_________________
///M40
Wiesz jak wymontować i oczyścić lampy w E36? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 12:42 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
coś wiem na ten temat. Strach jechać do jakiegokolwiek warsztatu. Jak mają wykręcić i wkręcić więcej niż jedną śrubkę to wtedy JEST PROBLEM, bo w BMW wszystko jest 'specjalne' jak to oni określają i już się gubią i nie umieją skręcić jak było tylko albo czegoś nie wrkęcą albo wkręcą źle.

Gdzie się nie dotknę w aucie po jakiejkolwiek naprawie widzę że albo tu zaślepki nie ma albo tu łepek od śruby naderwany a to tu nie dokręcone a to tam część A włożona na część B mimo że powinno być na odwrót.

Sczytem było jak w mojej ex 3 Pan blacharz założył błotnik nie POD przedni pas ale NAD, tak że całość troche odstawała i ciężej się domykała maska... co oczywiście nie skłoniło go do refleksji że złożył coś ODWROTNIE.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 12:45 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
fajnych macie fachowców w okolicy :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 13:07 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 528
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B18
LEGO napisał(a):
fajnych macie fachowców w okolicy :oczami:

Niestety trafiają sie :kwasny:

Kyokushin napisał(a):
Strach jechać do jakiegokolwiek warsztatu. Jak mają wykręcić i wkręcić więcej niż jedną śrubkę to wtedy JEST PROBLEM, bo w BMW wszystko jest 'specjalne' jak to oni określają i już się gubią i nie umieją skręcić jak było tylko albo czegoś nie wrkęcą albo wkręcą źle.


Wujek- mechanik (w serwisie daewoo) jak wszedł pod bmkę i zajrzał pod maskę, powiedział ze wszystko jest ładnie przemyślane i łatwy dostęp do wszystkiego.
Ci co widzą ze wszystko jak na złość, dla nich 'specjalnie' inaczej jest zrobione- może sie nie znają na tym co robią, albo zarobić dodatkowo chcą? :niepewny:

_________________
///M40
Wiesz jak wymontować i oczyścić lampy w E36? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 13:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
LEGO napisał(a):
fajnych macie fachowców w okolicy :oczami:


z moich doswiadczen rowniez z ASO wynika ze 9/10 mechaników to nie tyle partacze tylko bezmózgowce. Bo w tym jest sedno sprawy ze oni nie mysla. Co trudneego w zalozeniu drazka srodkowego?? Przeciez to tylko kwestia przykrecenia dwoch nakretek. A jednak jest pole do popisu :) .

od 2 lat jezdze (w miedzy czasie bylem kilka razy w dwóch ASO BMW w poznaniu - to jest dopiero ŻENADA) do jednego mechanika i nigdy nic nie zepsul , a pierwsze co robi to patrzy i mysli jak sie za cos zabrac. Inni po prostu cos robia, sami nie wiedza co , jak i po co. Niestety cos mnie podkusilo zeby podjechac do nich na wymiane drazka a nie czekac na termin u mojego mechanika...

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 13:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Pułkownik Zuber napisał(a):
Straszne.



tak ... żarty zartami, czy raczej próby zartów, ale kiedys mechanik w 750iL e32 zalozyl mi odwrotnie srube mocujaca gorny wahacz i gwint nasmarowal smarem.... po kilku tygodniach inny mechnik wyjał ta śrube.. 70% gwintu juz nie istniała. Jeszcze troche i zgubil bym koło co powyzej 140 km/h na bank skonczylo by sie smiercią.

p.s.
śrube w taki sposób zamontowal pan inżynier Florczak. Polecam wszystkim rozwazajacym samobojstwo!!! ulica Marynarki Wojennej . Gorzów Wlkp.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 14:03 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
stones1,


nie rozumiem jednego.
Prowadzisz sklep z częściami samochodowymi i nie masz klientów, zaufanych mechaników?

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 14:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
kaamilalfa napisał(a):
stones1,


nie rozumiem jednego.
Prowadzisz sklep z częściami samochodowymi i nie masz klientów, zaufanych mechaników?



OCZYWISCIE ZE NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!To znaczy mam klientów mechanikow. To wszystko.
W Gorzowie jest jeden mechanik do ktorego jezdze i ktorego moge z czystym sumieniem polecic:
Jarek Szymaniak.

Inni np. łamią smiglo wentylotora przy wymianie paska od alternatora i sie do tego nie przyznaja... smaruja sruby od wahaczy smarem (patrz wyzej..). Rece [cenzura]. opadają. A ASO... np. Bawaria Motors, albo Smorawinski czy Olszowiec... nie bede pisal bo poleca cieżkie [cenzura].. i inne.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Ostatnio edytowano 5 maja 2007, 14:09 przez stones1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 14:08 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
aha już rozumiem :)

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 14:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
a to jest fajne, jakies 5 lat temu moj brat mial Audi 200 Turbo. Wymienial 4 tarcze hamulcowe i klocki przod i tyl. Pan inżynier Florczak po robocie pojechal na próbe , wrocil , mowi ze lozyska kol ma do wymiany brata Audi, slychac juz je. Po godzinie brat zgubil koło w centrum Gorzowa. Pan Florczak nie dokrecił kól.......

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 15:27 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 45
Posty: 3680
Lokalizacja: RFN/Warszawa/Świnoujście
Moje BMW: E38
Kod silnika: m57
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2819
sa sa i tacy "spece" ze jak cos robili mi przy moim aucie to wolalem stac nad nimi i mowic co i jak..

jest tylko jedno rozwiazanie zeby wyjsc z tego "matrixa" ...otworzyc warsztat /// BMW-SPORT ///: :hyhy: :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 17:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e28
Kod silnika: M30B28
nie ma co się dziwić. wszyscy prawdziwi fachowcy wyjechali (dla przykładu np robertbmw). zostały same tłumoki co się na rzeczy nie znają, bo niby kto ma ich nauczyć. najgorsze w tym wszystkim jest abstrakcyjne windowanie cen za naprawy.

_________________
///MPower - bezkompromisowe połączenie pozornych sprzeczności


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 21:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: Londyn
matt-el napisał(a):
stones1 napisał(a):
150 zl za zepsucie nowego drązka środkowego. Dobra cena????
eee tam, ja bym Ci zepsul za 100zl... przeplaciles

:rotfl: :rotfl: :rotfl:
A tak na powaznie to zenada.Ale to nie tylko w Polsce.w U.K jest podobnie,dobrego mechanika ze swieca szukac.Gdzie nie pojade spytac o usluge pierwsze pytanie:jaki samochod?Bmw?A, to duzo roboty.I wala podwojna cene :kwasny: Ale jak by to bylo inne auto to by bylo cacy :zalamany:

_________________
Szanujmy innych a inni beda nas szanowali.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL