BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 23:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 12:27 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
theDAMIstrzu, ja używam... mnie zawsze jest ciepło, a dziewczynie zimno... więc ustawiam różne temperatury nawiewu i wszyscy są zadowoleni.

Ale można bez tego żyć... to fakt.

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 13:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 2737
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Moje BMW: e65 & e36
Kod silnika: N62b44 & M52b20
Od zawsze bylem przeciwnikiem kombi bo zawsze sa sporo brzydsze od swoich odpowiednikow w sedanie i tak jest i w przpyadku e60. Poza tym wnetrze w e60 jest brzydkie a tymi listwami juz kompletnie :dobani: no i diesel :zdegustowany: ogolnie zdecydowanie wolalbym Twoja byla 540 niz to ale Twoj wybor :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 14:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 629
Moje BMW: 530d
Kod silnika: Diesel na pole !
theDAMIstrzu napisał(a):
wielostrefowa klimat to bardziej zabieg marketingowy niż funkcjonalny element wyposażenia.

Ogólnie nieźle się zapowiada.


juz olewka na to czy dwu czy osmiostrefowa
ale jak wygladaja te pokretelka ? dramat jakis, w polonezie byly podobne ...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 14:21 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 472
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: X1 e84 20d
Kod silnika: N47D20
Fakt faktem, że dla mnie przy zakupie e60 automatyczna klima by była jednym z ważniejszych czynników w wyposażeniu (podobnie jak komfortsitze).
Ale przy takich pieniądzach jednak trzeba zdecydować się na kompromis.
Wiadomo że to nie salon z nowymi autami i opcji samemu się nie konfiguruje, więc nie dziwię się, że Jelito wybrał ten egzemplarz, wybierając dobry stan auta kosztem wyposażenia, Ja pewnie bym zrobił podobnie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 14:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 629
Moje BMW: 530d
Kod silnika: Diesel na pole !
-RobertO- napisał(a):
Fakt faktem, że dla mnie przy zakupie e60 automatyczna klima by była jednym z ważniejszych czynników w wyposażeniu (podobnie jak komfortsitze).

+Dynamic Drive
+Active Steering
E60 bez tych dwoch opcji to calkiem inne auto, duzo slabsze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 16:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
Wojtku jednak zdecydowałeś sie na e61 ... piekna no i w M-Pakiecie :) gratuluje wyboru :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 16:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Polska:)
Fajne auto - plus za nawigację pro - przynajmniej nie ma problemów z płytami tak jak w business :) Fotele sportowe częściowo skórzaną tapicerką - jak dla mnie idealne rozwiązanie - łączy zalety skóry i materiału :)
NA koniec powiem rzecz, którą narażę się wszystkim ;) - jedyny minus jak dla mnie to czarny kolor - poprostu nie lubię czarnych aut - ale to już kwestia indywidualnego gustu :)
A jaki przebieg jeśli można spytać?

_________________
Prawo jest sztukÂą dobra i sÂłusznoÂści
i moja przygoda z BMW http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=48756


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 17:32 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 472
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: X1 e84 20d
Kod silnika: N47D20
Hans' napisał(a):
-RobertO- napisał(a):
Fakt faktem, że dla mnie przy zakupie e60 automatyczna klima by była jednym z ważniejszych czynników w wyposażeniu (podobnie jak komfortsitze).

+Dynamic Drive
+Active Steering
E60 bez tych dwoch opcji to calkiem inne auto, duzo slabsze.
Te opcje też?
Można o nich trochę szerzej ?
Bo zawsze mi się wydawało, że to akurat jedne z bardziej przesadzonych wymysłów bez których spokojnie można żyć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 19:32 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Panowie :) zerknijcie ile e65 w Polsce ma klime jednostrefową, wiec w piątce to znowu nie takia tragedia.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 19:47 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 629
Moje BMW: 530d
Kod silnika: Diesel na pole !
-RobertO- napisał(a):
Hans' napisał(a):
-RobertO- napisał(a):
Fakt faktem, że dla mnie przy zakupie e60 automatyczna klima by była jednym z ważniejszych czynników w wyposażeniu (podobnie jak komfortsitze).

+Dynamic Drive
+Active Steering
E60 bez tych dwoch opcji to calkiem inne auto, duzo slabsze.
Te opcje też?
Można o nich trochę szerzej ?
Bo zawsze mi się wydawało, że to akurat jedne z bardziej przesadzonych wymysłów bez których spokojnie można żyć.


z bmw.pl:

Aktywny układ kierowniczy.

Dostępny na życzenie aktywny układ kierowniczy zapewnia zwinność, stabilność i komfort jazdy. Dodatkowy silniczek elektryczny dostosowuje kąt skrętu kół do prędkości pojazdu. Aktywny układ kierowniczy pozwala zatem na precyzyjne trzymanie kursu przy najwyższych prędkościach. Przy średnich prędkościach przełożenie układu jest bardziej bezpośrednie, co gwarantuje większą zwinność pojazdu. Z kolei przy niskich prędkościach, np. podczas parkowania, kąt skrętu kół jest największy, co ułatwia manewrowanie.

Dynamic Drive.

Ciesz się bardziej precyzyjnymi manewrami kierowniczymi dzięki układowi aktywnej kontroli zawieszenia Dynamic Drive. Aktywne stabilizatory na obu osiach bezpośrednio wypływają na stabilność pojazdu, nawet podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Gwarantuje to pasażerom większy komfort jazdy, a kierowcy niezrównaną precyzję kierowniczą, a co za tym idzie – większą kontrolę pojazdu.


ostatnio jechałem E60 530d bez DD i AS i bylem w szoku jaka jest roznica
auto sie calkowicie inaczej prowadzi, nie jest tak zwarte, kolysze sie i przede wszystkim nie jest tak precyzyjne
moje autko caly czas mnie zadziwia tym jak jedzie a po przejazdzce tamta 5 docenilem to co mam
http://www.youtube.com/watch?v=qk-gYZRx1QI :D
http://www.youtube.com/watch?v=TkZO1J5ndH0

teraz kolejna generacja DD i AS ewoluje w nowej 7er takze poprzez mozliwosc aktywnej zmiany pracy zawieszenia (standard, comfort, sport) a AS zostalo poszerzone miedzy innymi o system tylnych kół skrętnych
az strach sie bac jak sie bedzie prowadzic F10 :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 20:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14133
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
To i ja wrzuce 2 fotki, tyłeczek i boczek :))

Obrazek Obrazek

Auto przed zakupem zostało na moja prosbe zdiagnozowane w tym ASO, gdzie kupował JElito, 3 strony wydruku z kompa :D Błedow : 0 .

Stan auta swietny, wszystko na swoim miejscu, wszystkie szyby oryginalne, lakier w całosci rowniez. Jak na zakup w ASO przystało, nie zabrakło takich drobiazgow jak płyta z mapą do navi czy tez komplet kluczykow.

A jesli chodzi o osiagi, to np na szostym biegu od 160 do 220 rozpedza sie naprawde baaardzo sprawnie. Na wiecej nie pozwolił ruch i zmeczenie. Do tego spalanie - 7.4 ;)

Kultura pracy tego diesla rowniez potrafi zaskoczyc, bardzo minimalne wibracje na biegu jałowym, na co jestem uczulony. No i centrum dowodzenia w Navi PRO potrafi osłodzic słony wydatek :)))


P.S. Niektore komentarze powodują,ze nie chce sie juz nic pisac na forum.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 21:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Lokalizacja: Oświęcim
Hans' napisał(a):
teraz kolejna generacja DD i AS ewoluje w nowej 7er takze poprzez mozliwosc aktywnej zmiany pracy zawieszenia (standard, comfort, sport) a AS zostalo poszerzone miedzy innymi o system tylnych kół skrętnych
az strach sie bac jak sie bedzie prowadzic F10 :D


Pozwole sobie na uściślenie, bo troche namieszałeś. DD weszło w E65, potem w E60. Już w E65 było oferowane z zawieszeniem EDC (elektronicznie konfigurowalnym, z 2 poziomami twardości, Comfort i Sport, wchodząc jeszcze głębiej: poziomy twardości są 3 i komputer w danym trybie wybiera odpowiednie do podłoża i jednej z 2 opcji którą sobie dobierzemy).

W E65 po lifcie wprowadzono zawieszenie Adaptive Drive, które w połączeniu z DD jeszcze bardziej optymalnie sterowało amorkami. Z tego co pamiętam, AD różni się od EDC tym, że to pierwsze pozwala na indywidualne ustawianie twardości amorka danego, a nie jednej osbi jak EDC.

Niemniej EDC + DD mam w swoim starociu i przy zmianie na nowszy model będę szukał tylko konfiguracji podobnej lub analogicznej - bo auto bez DD (miałem ten sam model ze zwykłym zawieszeniem) to zupelnie inne auto. Z DD można robić cuda na dobrej nawierzchni i ostrych zakrętach / skrętach. I nie jest to jakaś tam śmieszna gadka, tylko fakt :)

JELITO --> bardzo fajne auto, fajnie że znalazłeś takie spełniające swoje oczekiwania. Do tego fajny rocznik i zadbane. Ciekawi mnie tylko jaki przebieg to ma?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 21:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 629
Moje BMW: 530d
Kod silnika: Diesel na pole !
Zodiac napisał(a):
Pozwole sobie na uściślenie, bo troche namieszałeś.


ok Zodiac dzieki za wyjasnienie
czy w E65 mozna plynnie (podczas jazdy) zmieniac charakterystyke zawieszenia (DD, EDC itd) tak jak ma to obecnie miejsce w F01 ?
Obrazek

http://www.youtube.com/watch?v=TTMiJr0Z ... r_embedded

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 21:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 725
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E90 320dA
Frank napisał(a):
A jesli chodzi o osiagi, to np na szostym biegu od 160 do 220 rozpedza sie naprawde baaardzo sprawnie. Na wiecej nie pozwolił ruch i zmeczenie. Do tego spalanie - 7.4


Od uzytkownika 540i to duzy komplement :) Generalnie Frank , pozytywne wrazenie zrobil na tobie silnik?

Fotki w dzien potwierdzaja piekny stan auta, gratuluje :) I tak jak pisalem wczesniej, fajnie ze ma inne 18" niz 135M, bo 99% E60 w m-pakiecie jezdzi na takich felgach, i troche juz sie opatrzyly, a tu przyjemna odmiana.

_________________
E90 320dA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 21:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 629
Moje BMW: 530d
Kod silnika: Diesel na pole !
na Franku największe wrażenie zapewne zrobiło to:
Frank napisał(a):
Do tego spalanie - 7.4 ;)


:D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 21:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 472
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: X1 e84 20d
Kod silnika: N47D20
A mi się to auto tak czy inaczej bardzo podoba, ostatnio spodobały mi się e61...
Głównie za sprawą beemki Przemka, aczkolwiek ta chyba tylko umocni moje przekonania :)

Przydało by się teraz tylko jeszcze więcej dokładnych zdjęć w fajnej scenerii...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 22:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Lokalizacja: Oświęcim
Hans' napisał(a):
Zodiac napisał(a):
Pozwole sobie na uściślenie, bo troche namieszałeś.


ok Zodiac dzieki za wyjasnienie
czy w E65 mozna plynnie (podczas jazdy) zmieniac charakterystyke zawieszenia (DD, EDC itd) tak jak ma to obecnie miejsce w F01 ?


Tak, można sobie zmieniać, z tym że właśnie F01 ma 3 stopnie, plus oddzielnie konfigurowane zawieszenie i reakcje układu kierowniczego (z tym zę do końca nie jestem pewny, bo tylko czytałem recenzje i oglądałem video, sam jeszcze nie jeździłem). W E65 masz opcje Sport/Comfort ustawianą w iDrive i zmienia płynnie podczas jazdy. U mnie zmienia się charakterystyka zawieszenia oraz układu kierowniczego (na Sport kierownica odczuwalnie ciężej chodzi, tak jakby Servotronik inaczej pracował, szczególnie czuć przy niedużych prędkościach i rondach / skrzyżowaniach różnice).

Spalanie 3.0d jest miłe, to fakt. Ja się przyznam że ostatnio z kolegami z innego forum, którzy mają N62, jeden w 7er, drugi w 5er, sprawdzaliśmy różne rzeczy, w tym m.in. zalaliśmy pusty bak do pełna V-Powerem Racing. Wcześniej daliśmy się mylnie zwieść informacjom, że nie ma to znaczenia. Wyszło że jednak ma, do tego ogromne (co zauważyłem chociażby po korekcji wtrysku). Do tego czyszczenie przepływki specjalnym preparatem, już po tej aukcji zauważyłem różnice przy reakcji na gaz. Kolejnym krokiem było skasowanie adaptacji (na początek, z pełnym stresem czy nic nie padnie, skasowałem adaptacje lamby, przepływki, idle speed i paru innych rzeczy, pozostawiając valvetronic jak był). Efekt piorunujący - jakbym dostał 50 koni dodatkowo, a spalanie nagle w jeździe mieszanej wróciło do norm z poprzedniej E65, ze stanem na dziś 12.3l/100km. Szczególnie podczas jazdy na economizerze widze różnice. Tak że jeszcze diesel mnie osobiście nie przekonuje tym niskim spalaniem (na trasie w DE przy 140-180 mialem srednio 9 z groszami - wiec 7.4 mnie nie rusza :D ). No ale to taki off, tak mnie to kasowanie adaptacji i zmiana charakterystki oraz spalania ucieszyła, że do dziś nie mogę się przestać tym napawać ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 06:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Zodiac napisał(a):
czyszczenie przepływki specjalnym preparatem

mozesz napisac co to za preparat?
sorka za OT

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 06:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
szkoda, że nie sedan i szkoda że nie V8 albo chociaż benzyna

nie zmienia to jednak faktu, że wizualnie piękne auto, historia serwisowa jak z bajki, no i śliczne koło :!:

życzę przyjemnej i bezproblemowej eksploatacji

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, 11:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 3235
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Piękne E61.
Rejstracja EMD :szok: daleko byliście po nią :)

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL