Witam mam "okazje" kupic zarejestrowaną w Norwegii 325i M50B25 co jest wogole nie do zdobycia bo tu wszyscy 316, 318, 320 to max. auto ma przebieg ok 220.000km (tu nie kreca liczników)
Jest pare ale:
Gosciu opowiada - syn jechał, wyrzuciło płyn chlodzacy i zholowaliśmy do domu bo walnął wąż, napełnilismy układ i teraz auto rozgrzewa sie, trzyma 90 stopni lecz po 15 minutach temperatura zaczyna rosnac dalej w strone czerwonego pola. Mowie do typa ze to moze byc walnieta głowica, on mowi ze nie wie :cool2:
Co sprawdziłem:
- pod korkiem oleju nie ma majonezu
- olej czysty, zupełnie jak by dopiero zmieniony (przejrzysty)
- nie dymi
- na postoju faktycznie dałem mu dojsc do 90 stopni i trzymał (autem nie jezdzilem bo pokazywał go ojciec a sprzedaje syn z ktorym jestem umowiony na piatek)
- im silnik cieplejszy tym obroty bardziej nie równe
- gdzies przeczytalem ze wentylator ma sie krecic rowno z obrotami silnika, tu czy ciepły czy zimny, czy daje wiecej gazy czy na jałowych, wentylator obraca sie ze stałą predkoscia
- auto odpala od pierwszego czy zimny czy ciepły
Moze jestescie w stanie cos powiedziec, wrzucam pare fotek i urwany film (skonczyla sie pamiec na telefonie) :mad2:
Co to jest??









http://www.youtube.com/watch?v=WGl6PnlJK5gtroche pordzewiały, ale podłużnice wygladały zdrowo, ogolnie od spodu zobacze w piatek

boli mnie to chlodzenie
jest cos co moge zrobic zeby miec jako tako gwarancje ze głowica lub uszczelka jest cała?