jesli sadzisz ze lsd (szpera) jest tylko do katowania auta to jestes w bledzie
dyfer o ograniczonym poslizgu daje mozliwosc np szybszego ruszania bez tzw "boksowania" jednego z kół
zdziwil bys sie jaka jest różnica podczas szybkiego pokonywania zakretów na suchej szosie auto ze szpera duzzzo lepiej tzryma sie drogi i mniej sie przechyla (sprawdzilem na tym samym zawieszeniu
w zime latwiej wyjechac z zaspy
ale sa tez minusy:
uzywac szpere trzeba umiec
granica miedzy trakcją a uślizgiem podczas pokonywania ronda jest duzo ciensza ale znajduje sie zawsze w tym samym miejscu wiec zawsze bedziesz wiedzal co moze cie rzy danej predkosci i warunkach czekac
to jest tak jak hamowanie na suchej nawierzchni z i bez abs
auto nie wyposazone w ten system da sie zatrzymac precyzyjnie co do centymetra w przypadku auta z abs nie jest to takie oczywiste
przekonalem si o tym ostatnio jak pozyczonym samochodem przelecialem mete na próbie sportowej w jakiej bralem udzal
ale sie rozrisalem
pozdro