BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 czerwca 2025, 18:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] czy potrzebna jest wymiana uszczelki pod głowicą ???
PostNapisane: 18 marca 2009, 20:10 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 120
Lokalizacja: Wschowa
Moje BMW: e46 TOURING
Kod silnika: M43
Witam! Dzisiaj gdy sprawdzałem stan oleju zobaczyłem ze na miarce na dole jest jakies maselko :kwasny: :kwasny: jasne ..
Czytałem gdzieś że to będzie do wymiany uszczelka pod głowicą ? To prawda?? :zdziwko:

Jeśli tak to jaki może być tego koszt ? Posiadam SILNIK 316 M43 ! ;) ;)

_________________
TURRAS

SPRAWDŹ TURRASA !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 20:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 413
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M52
tak najprowdopodobniej bedzie, a silnik sie grzeje?? lub sa jakies inne tego oznaki, ja w takim samym silniczku wymieniałem i płąciłem 600 zł . pozdro

_________________
Pawel2065


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 20:22 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 120
Lokalizacja: Wschowa
Moje BMW: e46 TOURING
Kod silnika: M43
NO to nie jest tak źle :)

Silnik się grzeje i wszytsko jest dobrze.. w płynie chłodniczym nie widać oleju :)

_________________
TURRAS

SPRAWDŹ TURRASA !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 20:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 413
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M52
w płynie chłodniczym nie bedzie nigdy oleju:) jezeli sie grzeje , posprawdzaj jeszcze weze, ale skoro jest masełko ewidentnie uszczelka:) dosc popularne w tych silnikach:) pozdro

_________________
Pawel2065


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 20:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
siem -sprawdz 2 rzeczy -1 czy ubywa ci plynu chlodzacego -2 czy przybywa oleju -jesli tak to masz klopoty -najmniejszym jest uszczelka pd glowica -ale o reszcie nie bede pisal -nasjlepirj jakby to byla uszczelka -kup dobra glowice splanuj jak firma przewidujue kup nowe sruby dowiedz sieeo katy i momenty dociagania srub -pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 20:37 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
mialo byc kup dobra uszczelke a glowice....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 20:49 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 992
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Takie maslo to normalka zima.Jak tez tak mialem ale po przejechaniu dystansu 400km maslo zniklo :ok:

_________________
[○○[|||] [|||]○○]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: czy potrzebna jest wymiana uszczelki pod głowicą ???
PostNapisane: 18 marca 2009, 20:50 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
arthur4 napisał(a):
Witam! Dzisiaj gdy sprawdzałem stan oleju zobaczyłem ze na miarce na dole jest jakies maselko :kwasny: :kwasny: jasne ..
Czytałem gdzieś że to będzie do wymiany uszczelka pod głowicą ? To prawda?? :zdziwko:

Jeśli tak to jaki może być tego koszt ? Posiadam SILNIK 316 M43 ! ;) ;)

Kolego spokojnie jakie są inne objawy?
czy na miarce podniósł się poziom oleju?
czy ubyło płynu w zbiorniczku?
jeżeli nie to może być objaw niedogrzania silnika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 21:37 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 120
Lokalizacja: Wschowa
Moje BMW: e46 TOURING
Kod silnika: M43
ryszard55 napisał(a):
czy na miarce podniósł się poziom oleju?


NIE ;)

ryszard55 napisał(a):
czy ubyło płynu w zbiorniczku?


NIE ;)

Robiłem ostatnio krótkie dystanse bo tylko po mieście.. więc z tego co piszesz to raczej niedogrzanie ;)
Muszę się przejechać gdzieś dalej...

_________________
TURRAS

SPRAWDŹ TURRASA !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 21:56 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
tak jest Kolego i będzie git


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2009, 23:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
dokładnie niedogrzany silnik, znajomy mial podobnie jezdzil okolo 2.5km do pracy codziennie i auto ledwo co zdarzylo sie nagrzewac a on musial gasic i tak samo mu sie maslo zrobilo, :P :P ale to nie znaczy ze musisz odrazu uszczelke wymieniac jak pisza wyzej:P :P :P tylko w koncu przejechac sie gdzies dalej, pojezdzic chwilke i zobaczysz ze wszystko wroci do normy

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 06:49 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 43
Posty: 3270
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E46 325Ci bez dach
Kod silnika: M54B25
Hahahahaa, zawsze mnie smieszy...zawsze kazdy "spec" obstawia uszczelke pod glowica :rotfl: hehehe...a nie pyta sie o inne objawy...tak wiec, tez uwazam abys przegonil auto na dluzszej trasie i napewno "maselko" zniknie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 08:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
smiesza cie spece jak piszesz ale zadali konkretne pytania -a przy objawach i sposobie w jaki je kolega opisal to to sie obstawia -smieszku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 09:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 411
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
smieszne hehe ale zawsze najpiej pojsc po najkrótszej lini oporu jak pisza koledzy wyzej i wymienic uszczelke i olej :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P i wyrzucić w "MASEŁKO" troszkę pieniedzy :P :P :P :P :P :P

_________________
BóG Stworzył BMW bo Miał GUST !!!!! a Inne Samochody Bo Miał Dobry Humor :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2009, 14:08 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 120
Lokalizacja: Wschowa
Moje BMW: e46 TOURING
Kod silnika: M43
hehe :P Dzięki chłopaki !!! ;) ;)

LECĄ PUNKTY ;)

_________________
TURRAS

SPRAWDŹ TURRASA !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL