BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 czerwca 2025, 02:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2009, 10:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 41
Lokalizacja: Resko || Szczecin
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47D20
mam troche wiecej informacji... mianowicie nie chodzi tu konkretnie o dużą wilgotność, a zmniejszone tarcie wycieraczek. Kiedy wycieraczki mają mniejszy opór, pracują szybciej. W silniczku wbudowany jest mały wyłącznik, który ustala punkt powrotu wycieraczek w stan spoczynku. jednak kiedy wycieraczki chodzą za szybko, czyli kiedy jadę wolno lub pada deszcz (co daje mniejszy opór), silniczek po wyłączeniu krecąc sie jeszcze siłą bezwładności przeskakuje ten moment wyłączenia wycieraczek (wyłączniczek ponownie sie włącza). Pytanie teraz, czy walnięty jest komputer (w co wątpię), czy coś wyrobiło sie w silniczu wycieraczek. A z drugiej strony dziwi mnie, ze BMW tak źle zaprojektowało komuter... Po otrzymaniu sygnału o dotarciu wycieraczek na stan spoczynku powinien on całkiem odłączyć zasilanie (ewentualnie włączyć timer do odliczania czasu ponownego włączenia)...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 21:58 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 41
Lokalizacja: Resko || Szczecin
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47D20
Mój problem rozwiązany..... okazało się, że miałem uszkodzony przekaźnik w module wycieraczek. Po jego wymianie wszystko wróciło do normy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL